Skrevet av Emne: Kamp: Sunderland-Leeds United @St.OfLight tirsdag 12.12.23 kl 21 - ViaSport1  (Lest 5997 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Reaney

Gray sliter skikkelig i møte med Clarke. Gult kort, farlig frispark og millimeter fra å ligge under.

Gordon McUseless

Gleder meg til en ny høyreback (om 2-3 år). Gray er et stort waste av talent ute på siden der.
Fortjener bedre enn å rote rundt der, selv om han har gjort en strålende jobb der så langt i sesongen.

Lucas the Kop Cat

Spence har litt igjen til toppformen. Litt unøyaktig i pasningene og samarbeidet med Summerville sitter ikke.

Myhre10

Nå er vi svake!

Fido

Ser ut som Rodon gjør alt han kan for å score selvmål?

Reaney

Livsfarlig på alle dødballer i mot.

Gordon McUseless

James er blitt den nye luftens baron.

Gordon McUseless

Det ser ut som dommeren har bestemt at alt er lov i kveld.

Lucas the Kop Cat

Bare å håpe på målløst til pause.

Gordon McUseless

Er vel bare Meslier som har fortjent lønna så langt i kveld.

Kato

Heldige som ikke ligger under til pause. En kamp som trenger tidlige bytter, her blir mange å springe seg tomme. Blir det endelig Patrick Bamfords revansje? Første mål vinner.
 

enur

Gray sliter skikkelig i møte med Clarke. Gult kort, farlig frispark og millimeter fra å ligge under.

Spence bør kanskje spille HB i 2. omgang?
____________
enur

Marching on together

auren

Pause. 0-0. Etter en god start første 10 minutter spiste Sunderland seg inn i kampen og har vært svært nære ved 3 anledninger. Generelt en svak omgang der vi ikke skaper en eneste målsjanse og gir bort ballen alt for lett. Er det været vi ikke tåler?
Ellers synes jeg dommeren har vært veldig pro hjemmelaget. Utrolig at vi ikke har fått flere frispark.
Godt med en pause nå, så håper jeg Farke får justert i 2. omgang, men sitter ikke med en god følelse her dessverre…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sterland

En skuffende dårlig omgang. Vi har blitt godt vant med front-kvartetten, men i dag har det vært sørgelig. Rutter, James og Piroe bidrar nada. Summerville viser i alle fall noe, men går seg stort sett fast. Nå må det kjøres en skikkelig wakeupcall i pausen. Skjer det ikke en seriøs endring her, går vi på en smell. Litt pussig å se vrakgodset Huggins ha James langt ned i lomma og Jack Clarke som gjør omtrent som han vil. Her har Sunderland virkelig gjort en jobb

GeirO

Leeds ble bare dårligere og dårligere. Håper ikke det fortsetter....
MOT

Lucas the Kop Cat

Gray sliter skikkelig i møte med Clarke. Gult kort, farlig frispark og millimeter fra å ligge under.

Spence bør kanskje spille HB i 2. omgang?
Er Spence rask nok?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Cannavaro

En litt blek omgang av Leeds, Meslier`s redning det store høydepunktet.  Archie sliter med Clarke ute på siden der, og vi har som vanlig mest ballinnehav på egen halvdel. Det sitter ikke med kombinasjonsspill i angrep, vi har ikke klart å skape mange etablerte angrep, og lite farligheter foran Sunderlands mål.  Det vil stille seg spørsmål etterhvert om noen spillere kommer ut av form.  Rutter, Piroe er ofte usynlige. James ikke så god venn med ballen idag, og Cree prøver men får ikke til.  Sånn det ser ut til pause så er jeg happy med 1 poeng etter 90+ tillegg. 
MFLU - Miracles For Leeds United

Cherry

Jack Clarke dominerer i denne omgangen, uten at Archie har vært svak- han er bare dritgo’ !
Vi henger ikke sammen , og det pga at de foran blir plukket opp/ felt tidlig i mottak.
Dommer er 80/20, skummelt.
Gjerne ett par bytter i pausen, vi evner jo ikke å holde på ball fremover- men Farke holder nok på sine 11’ve litt til..
Vi må opp i ringa!  :)

enur

Gray sliter skikkelig i møte med Clarke. Gult kort, farlig frispark og millimeter fra å ligge under.

Spence bør kanskje spille HB i 2. omgang?
Er Spence rask nok?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Ja, farten er en av hans store styrker, slik jeg har forstått det.
____________
enur

Marching on together

Lucas the Kop Cat

Synes vi blir litt for omstendelige i dag.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Joe Jordan

I overkant mye trilling av ball i dag. Mange som står og ser på i stedet for å gjøre seg spillbare.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Lucas the Kop Cat

Mye surr nå.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Joe Jordan

Bytter skal vel drøyes til 85 min?


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Cherry

Anbefaler trippebytte: Kamara, James og Piroe ut. Grujev, Joseph og Bamford inn✌️
« Siste redigering: Desember 12, 2023, 22:28:00 av Cherry »
 

Myhre10

Pasningskvalitet og ballmottak er unormalt dårlig i dag!

Sølvreven

Rutter og Kamara er ikke helt venn med ballen nå. Gnoto og anthony burde kanskje kommet inn nå.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Gordon McUseless

Vekk meg når det skjer noe.

Hallgeir *

Vekk meg når det skjer noe.

Dette er da ikke en kjedelig kamp.
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Vekk meg når det skjer noe.

Dette er da ikke en kjedelig kamp.
Nei, dessverre.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Lucas the Kop Cat

Clarke holder igjen Summervile som siste mann men slipper før dommer reagerer.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk