Skrevet av Emne: Kamp vs Huddersfield @John Smith Arena 2.3.24 kl. 13:30 på ViaSport2  (Lest 3920 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fantasyland

Game f**king on!

RoarG

BAMFORD! Yeah. Hubba, hubba.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GaryMac

Godt - men tror ikke vi skal forvente at Hudderfield Wednesday  endrer taktikk. Kommer fortsatt til å ligge med parkert buss så lenge det er håp om at det kan gi poeng.

GeirO

Den Z'en Bamford lager når han scorer, håper ikke det er krigssymbolet til Russland.

Men Bamford sier selv at det betyr dette (og da tror vi på han):
This is the bolt. It's a symbol for planet, a force of nature and the centre of Hylo Athletics' mission using sport to inspire positive change for our earth.
MOT

auren

Et lite kvarter igjen. Klarer vi å skape noen sjanser som gir oss seiersmålet?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Et lite kvarter igjen. Klarer vi å skape noen sjanser som gir oss seiersmålet?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Slapp av, det er som å se Leeds-Leicester
MOT

Lucas the Kop Cat

Keeper lander på ene rumpeballen og holder seg til den andre.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Lucas the Kop Cat

Blir ikke noe av det Summerville forsøker på i dag. I stanga nå.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

auren

Summerville i stolpen! Det var nok den store sjansen vår! Argh!!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Forever Whites

Ikke Summervilles dag.  Roberts har vært et friskt pust etter han kom inn.
Medlem 94237

Lucas the Kop Cat

Legger om til 3 bak. Her er det 3 poeng som gjelder.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


GaryMac

Anthony inn for Firpo. Farke kjører på....

auren

6 min tillegg! Hjemmelaget klarer nok å drøye de fint opp. Men 1 poeng langt bedre enn 0!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Utrolig frustrerende å se på.....
Super Leeds since 1968

GaryMac

Må dessverre berømme Huddersfield for jobben de gjør - men vi burde ha klart å skape mere mot 10 mann, selv med parkert buss....

clintan

6 min tillegg! Hjemmelaget klarer nok å drøye de fint opp. Men 1 poeng langt bedre enn 0!
Begge delene er ræss-dårlig om du skal være topp 2
auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Lucas the Kop Cat

Frustrerende er vel ganske dekkende for denne kampen.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


GaryMac

Høøds-corner på over-overtid

Johnnyj

6 min tillegg! Hjemmelaget klarer nok å drøye de fint opp. Men 1 poeng langt bedre enn 0!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Du hadde rett. Ballen var ute av spill i over 2 minutter men dommern la ikke til noe ekstra tid likevel
Hvorfor er jeg ikke overrasket   ???

auren

Slutt. 1-1. Fortjent resultat egentlig. En skygge av oss selv i dag. En slik dag måtte komme til slutt. Da må vi bare heie på Plyten kl 16! Ingenting kommer gratis.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Forever Whites

Jaja, da var seiersrekken brutt.  Så da kan vi vinne 9 nye på rad igjen.
Medlem 94237

GaryMac

slutt, og 1-1
Rævva av våre gutter - men spørs om Chelsea-kampen for et par dager siden satt litt for hardt i....

Cherry

Dette er kamp for James.

Det må være lov å forvente mer av han i avgjørende situasjoner på slutten , 2 ganger han kunne spilt 45 ut eller igjennom- men bruker ett dårlig touch hver gang….UFF. Han var svak i dag.

Men , denne tapte vi poeng på ift ineffektivitet fremover. Når Cree og Georgino får juling - så er det dessverre tamt bak de…når det er sagt nå etter kampen- så er jeg fornøyd med ett poeng fra en svak forestilling av oss.
« Siste redigering: Mars 02, 2024, 15:40:29 av Cherry »
 

Gordon McUseless

Surt å ikke få den 10ende strake, men dette var svake greier mot et lag som ikke er blant kremen i divisjonen. Bedre mot Chelsea enn Hudderfield??. Fotball er ingen vitenskap🙄

Myhre10

slutt, og 1-1
Rævva av våre gutter - men spørs om Chelsea-kampen for et par dager siden satt litt for hardt i....

Tja, de "beste" ble hvilt og de var kanskje enda dårligere enn de som spilte mot Chelsea. Pasningskvalitet, innsats og tempo altfor dårlig, klassisk undervurdering kanskje 🤔

RoarG

Fikk poeng til slutt. Da må ha hjelp av andre skal vi beholde 2. plassen etter denne runden.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dylan

Vanskelig å unngå at det blir noen slike kamper gjennom en sesong. Parkerer bussen, kjemper som løver, taklinger på kanten, blir dessverre poeng av slikt av og til.

Hallgeir *

Vi har blitt godt vant med godt spill og mye poeng i det siste, så det er vel derfor jeg sitter nå og kjenner på frustrasjon og en stor porsjon skuffelse. En liten nedtur, det skal jeg ærlig innrømme.
Super Leeds since 1968

Fantasyland

Vanskelig å unngå at det blir noen slike kamper gjennom en sesong. Parkerer bussen, kjemper som løver, taklinger på kanten, blir dessverre poeng av slikt av og til.

Enig. Man vinner ikke alt. Poeng i et derby borte er ikke katastrofe. Vi så litt fantasiløse og slappe ut i dag. Summerville f.eks er en skygge av seg selv på sitt beste.   

Bring on Stoke på Elland.

Forever Whites

Dette er kamp for James.

Det må være lov å forvente mer av han i avgjørende situasjoner på slutten , 2 ganger han kunne spilt 45 ut eller igjennom- men bruker ett dårlig touch hver gang….UFF. Han var svak i dag.

Men , denne tapte vi poeng på ift ineffektivitet fremover. Når Cree og Georgino får juling - så er det dessverre tamt bak de…når det er sagt nå etter kampen- så er jeg fornøyd med ett poeng fra en svak forestilling av oss.

Sånn jeg så kampen gjorde vel James litt mer enn det etter han kom inn.  Var nok andre som var svakere enn ham.
Medlem 94237