Sesongen 2024/2025 Championship

Started by NT, June 26, 2024, 10:17:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GeirO

Snart 1. desember og vi ligger to poeng foran tredjeplassen.

Med tanke på vår sedvanlige breakdown hver vår (april/mai), behøver vi faktisk en ledelse på tredjeplassen på 10-12 poeng, slik jeg ser det. Det er fire måneder til april. Det betyr at vi må øke ledelsen til tredjeplassen med minimum to poeng pr. måned. Da har vi en ledelse på 10 poeng 1. april.

Blir interessant å gjøre en status den første hver måned.
MOT

Asbjørn

Quote from: GeirO on November 28, 2024, 22:44:19Snart 1. desember og vi ligger to poeng foran tredjeplassen.

Med tanke på vår sedvanlige breakdown hver vår (april/mai), behøver vi faktisk en ledelse på tredjeplassen på 10-12 poeng, slik jeg ser det. Det er fire måneder til april. Det betyr at vi må øke ledelsen til tredjeplassen med minimum to poeng pr. måned. Da har vi en ledelse på 10 poeng 1. april.

Hehe, det er bare å gjøre opp status den første hver måned. :)

Men altså, etter 17 runder i fjor var vi på tredjeplass, sju poeng bak andreplasserte Ipswich. Nå ligger vi altså ni poeng better off enn som så. :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Quote from: Asbjørn on November 28, 2024, 23:48:17
Quote from: GeirO on November 28, 2024, 22:44:19Snart 1. desember og vi ligger to poeng foran tredjeplassen.

Hehe, det er bare å gjøre opp status den første hver måned. :)

Men altså, etter 17 runder i fjor var vi på tredjeplass, sju poeng bak andreplasserte Ipswich. Nå ligger vi altså ni poeng better off enn som så. :)

Joda, men sist sesong hadde vi utrolige 13-2-0 de tre første månedene. Det greier vi aldri igjen. Så vi må ligge bedre an enn sist sesong når nyttårsaften kommer.
MOT

Josch

Leeds på bortebane:
Statistikken er 3-4-2 og 13 poeng på ni kamper. Vi er på 6. plass og noe svakere enn Sheff U og Burnley. De har 10 kamper.

Hjemme er Leeds blant de beste.

Leeds må ta noen sterke borteseire for å komme topp to denne sesongen tror jeg. Uten slike tror jeg det bare blir playoff. I fjor slo vi Leicester og Ipswich (hjemme + borte).