Kamper i dag sesongen 24/25

Started by Kato, August 09, 2024, 21:15:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hallgeir *

Vår neste motstander, Stoke, spiller sin åttende kamp på rad uten seier, og laget faller som en stein på tabellen. Selv om vi delvis har slitt mot dette laget, er dette en kamp vi må vinne. Det gjelder bare å gå hardt ut fra start, noe vi ikke har gjort mot Millwall, Blackburn og Preston. Her er det første mål som gjelder, og da er mye gjort.
Super Leeds since 1968

leedslife

1-5 lpool.
Vanskelig å sette ord på det man ser fra Spurs.

Reaney

Å bruke Archie Gray som midtstopper må være direkte skivebom. 9 baklengs på to siste kamper sier vel det meste. Who cares egentlig. We are Leeds.

Asbjørn

Quote from: Reaney on December 22, 2024, 19:17:24Å bruke Archie Gray som midtstopper må være direkte skivebom. 9 baklengs på to siste kamper sier vel det meste. Who cares egentlig. We are Leeds.
De har ingen andre å bruke enn Dragusin/Gray nå, sier Tottenhamfansen.
Og såå ille er nok ikke Gray selv nå, bare tre stk på Tottenham har flere bonuspoeng enn ham i denne kampen på Fantasy.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hawley

Syntes Gray var absolutt best på midtbanen. Forholdsvis svak defensivt

Asbjørn

Kamper i dag?
Hentet fra twitter  ;D

Leeds 2022/23: 20 points at Christmas - Relegated by 5 points.

Man Utd 2024/25: 22 points at Christmas...

🫣

https://x.com/LewisDeighton17/status/1870872165471682780
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Interessant runde coming up:
Blackburn (nr 5) vs Sunderland (nr 4)
Sheffield U (nr 1) vs Burnley (nr 3)
Stoke (nr 19) vs Leeds Utd (nr 2)

Someone's gotta give...

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/huge-boost-in-leeds-united-promotion-bid-expected-as-guaranteed-opening-presents-itself-4921324
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Quote from: Asbjørn on December 24, 2024, 11:23:28Interessant runde coming up:

Someone's gotta give...

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/huge-boost-in-leeds-united-promotion-bid-expected-as-guaranteed-opening-presents-itself-4921324

Da heier vi på Blackburn, Burnley (eller kanskje uavgjort?) og selvsagt Leeds. Hadde vært suvverent!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on December 24, 2024, 11:23:28Interessant runde coming up:

Someone's gotta give...

Aase:
Vurdering: To lag som har imponert stort denne sesongen. Blackburn Rovers hadde nylig seks seiere på rad, men tapte sist. Her møter de et Sunderland-lag som er i bra form, og som tar med seg hele 7000 bortesupportere til denne kampen. I mine øyne et helt åpent oppgjør, men skaden til Rovers-kaptein Lewis Travis får meg til å bikke dette til gjestenes favør.

Tips: Borteseier

Vurdering: For en toppkamp vi får servert fra Bramall Lane torsdag! Sheffield United med seier og clean sheet I samtlige ni siste hjemmekamper. De er i fantastisk form, men møter her et Burnley-lag som knapt taper kamper. Dette blir jevnt! Dette blir en slags kollisjon mellom to fantastiske defensive lag. Jeg frykter det blir....antiklimaks! Jeg ser faktisk for meg at disse to lagene nærmest stenger hverandre ute, og at man til slutt ender opp med en sjansefattig 0-0 kamp. Jeg håper jeg tar feil, men uavgjort blir mitt tips.

Tips: Uavgjort

Vurdering: Her føler jeg meg trygg på at Leeds United vil slå til med en overbevisende borteseier. Stoke Citys håp er at de på en eller annen måte klarer mobilisere og få til en bra start mot gjestene fra Yorkshire. Jeg tror dog ikke det kommer til å skje. Jeg tror Leeds kommer til å ta ledelsen, og ser for meg at hjemmefansen fort kan reagere med sinne mot ledelsen og Narcis Pelach. Et slikt scenario vil kunne gi Leeds svært gunstige arbeidsforhold, og da ser jeg fort for meg at de kan prikke inn et par scoringer her også. Dette vinner Leeds.

Tips: Borteseier
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Burnley og Blackburn leder halvveis...
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sunderland har startet opphentingen. 1-1 nå...

auren

auren

Sheff Utd - Burnley: 0-2!

auren

auren

Og da har Sunderland snudd. Leder 2-1 borte mot Blackburn...

auren

Hallgeir *

Det skåres uvanlig mange mål i denne runden, og fremdeles er det en tredjedel av tiden igjen.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Middlesbrough rakner mot Wednesday etter å ha ledet 3-0. To mål imot, utvisning og deretter 3-3. Ayling ikke i troppen.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Sunderland utligner mot Blackburn og snart slutt. Ville passet bra med poengdeling der.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hawley

Top of the league med seier, da

Fantasyland

Quote from: auren on December 26, 2024, 17:13:22Sheff Utd - Burnley: 0-2!

auren

Ikke overrasket. Sa jo tidlig i sesongen at jeg syntes Leeds og Burnley ser ut som topp-2 lagene. Står fortsatt inne for det. Men i dag blir det top of the league!