Kamp: Carabao Cup 3. runde vs Boro @Elland Road ons. 14/8-24 kl. 2100 på Vsport1

Started by auren, August 12, 2024, 17:25:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

baste

Syns vi framstår planløs... mange nye i dagens oppstilling, får ta sin del av skylden. Men nå MÅ Farke vise hva som bor i han og laget.
Rutter, James og Gnonto inn asap.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Smudge

stian

Lite Fortress Elland Road over det her så langt. Boro må ha hatt 50 trekk før de scoret. Kanonangrep, men det er passivt i alle ledd av presset, fra motsatt 16 og hele veien inn.

Og der kom 2-0

Johnnyj

Quote from: Gordon McUseless on August 14, 2024, 22:14:53
Quote from: TK20 on August 14, 2024, 22:12:00Wober ser skremmende svak ut.
La merke til at han virket dvask fra kampstart. Gidder han kke, eller har han bare spist og bøttet øl etter EM?

Lagt merke til det samme.
Liker ikke kroppsspråket hans. Ser helt likegyldig ut.

Og der kom 0-2 ja..

auren

Dylan

baste

Quote from: Smudge on August 14, 2024, 22:18:03Samme gamle.. støttepasninger herfra til månen

Det er nok den geniale planen ja.. blir for mål av slikt...synd det er baklengst..

MOT

Kato

Evner ikke å gjøre noe før vi har tapt. Skapt en målsjanse på 60 min. Bamford vært helt grusom, får likevel stå utpå der.

Eriksen55

Rodon svært passiv og svak på begge målene i mot. Uten at han skal ga noe skyld alene.

Boro et solid lag, men sååå gode skal de ikke være..

auren

Nesten 3-0! Hva faen skjer?? Verste andre omgangen på svært, svært lenge.

auren

GeirO

SJOKKerende minutter. Kan vi miste alt på noen minuttter? Null struktur, null intelligens.
MOT

stian

For øyeblikket blir vi rett og slett rundspilt. Har knapt hatt tre pasninger på rad i 2. omgang

baste

Quote from: Kato on August 14, 2024, 22:21:17Evner ikke å gjøre noe før vi har tapt. Skapt en målsjanse på 60 min. Bamford vært helt grusom, får likevel stå utpå der.

Prøv å gjøre en god jobb som spiss, når forsvar og midtbanen slår støttepasninger all day long.

Nu først, når vi ligg under 0-2 ..reagerer Farke.

auren

Eriksen55

Quote from: Kato on August 14, 2024, 22:21:17Evner ikke å gjøre noe før vi har tapt. Skapt en målsjanse på 60 min. Bamford vært helt grusom, får likevel stå utpå der.

Ser ingen grunn til å beholde Bamford! Bør brukes som en del av en handel for å få inn noen spillere!

GeirO

MOT

auren

Quote from: GeirO on August 14, 2024, 22:23:54Var dette det siste vi så av Wøber?

Håper det!

Darlow skadet og må ut? Helt utrolig hvis så er tilfellet!

auren

Lucas the Kop Cat

Quote from: GeirO on August 14, 2024, 22:23:54Var dette det siste vi så av Wøber?
Tror ikke noen vil protestere om det blir slik. Virker uinteressert.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Kato

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

auren

Mikkel

Lucas the Kop Cat

Quote from: Eriksen55 on August 14, 2024, 22:23:42

Ser ingen grunn til å beholde Bamford! Bør brukes som en del av en handel for å få inn noen spillere!
Ikke skyld på Bamford i dag. Mangler fullstendig kontroll i forsvarsrekka.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

GeirO

MOT

baste

Farke bommet veldig i dag. Ikke lett å reise seg når man har spilt på tvers og hjemover i 65 minutter.
Kampen må starte med en innstilling på at vi skal framover, og vinne kampen...
Ikke vm i balltrilling.

Skuffet som f..

Myhre10

Som kommentatoren sier, en totalkollaps av Leeds, vi blir fullstendig rundspilt, sjokkerende svakt!

Carl Fisker