Kamp: Carabao Cup 3. runde vs Boro @Elland Road ons. 14/8-24 kl. 2100 på Vsport1

Started by auren, August 12, 2024, 17:25:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GaryMac

Helt katastrofe. Farke MÅ få skikk på dette,  ellers har vi ny manager om ikke lenge.

Dylan

Hva er det som skjer? Forsvaret er jo totalt fraværende, ser jo ut som om spillerne er på samme lag for aller første gang.

auren

Er jo ikke angrepet vi må styrke. Forsvart er jo helt på gyngende grunn. Nære på 0-4 ved to anledninger her. Fader så flaut!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Et relevant spørsmål: Får vi en seier før jul?
Frykter vi må kjempe mot nedrykk denne sesongen.

Det er jo lekesue på ER.
MOT

Kato

Quote from: Lucas the Kop Cat on August 14, 2024, 22:28:18
Quote from: Eriksen55 on August 14, 2024, 22:23:42
Quote from: Kato on August 14, 2024, 22:21:17Evner ikke å gjøre noe før vi har tapt. Skapt en målsjanse på 60 min. Bamford vært helt grusom, får likevel stå utpå der.

Ser ingen grunn til å beholde Bamford! Bør brukes som en del av en handel for å få inn noen spillere!
Ikke skyld på Bamford i dag. Mangler fullstendig kontroll i forsvarsrekka.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Patrick Bamford har 2-3 touch på ballen på 75 min. Har vært helt usynlig. Hva i all verden gjør han på den banen?

auren

Reaney

6 baklengs på Elland Road mot nyopprykkede Portsmouth og mot B-laget til Middlesbrough. Beklager, men jeg har mista trua på prosjekt Daniel Farke.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Kato on August 14, 2024, 22:33:07
Quote from: Kato on August 14, 2024, 22:21:17Evner ikke å gjøre noe før vi har tapt. Skapt en målsjanse på 60 min. Bamford vært helt grusom, får likevel stå utpå der.

Ser ingen grunn til å beholde Bamford! Bør brukes som en del av en handel for å få inn noen spillere!

Patrick Bamford har 2-3 touch på ballen på 75 min. Har vært helt usynlig. Hva i all verden gjør han på den banen?
Vi bør vel spille med 11 mann?

Eriksen55

Skylder ikke på han. Likevel lov å påpeke at han har vært svak i dag.
Altfor ofte skadet og bidrar altfor lite. Burde blitt sendt på dør

Cherry

Mer eller mindre rundspilt, ballen konsekvent på tvers- og ikke i lengderetning.
Vi er enkle å lese.
Spillestil/ Farke?
Vi mangler kvalitet, Boro' pt ett klart bedre lag.
Trist.

auren

6 baklengs på Elland Road de to første kampene er alarmerende.

auren

Eriksen55

Nok en meget svak innvolvering av Rodon. Ekstremt passiv.... Kanskje en midtstopper bør stå øverst på listen?

Pr nå bør vel Ampadu - Strujik være stopperparet

Lucas the Kop Cat

Quote from: Eriksen55 on August 14, 2024, 22:35:43

Backene stod i fare for rødt kort slik spillet utviklet seg, kantspillere ble etterlyst så Gelhardt og Aronsen måtte ut og Wöber måtte virkelig ut. 5 bytter. Da får Bamford bli  eller ville du latt noen av de andre bli?

Kato

Vi har skapt en målsjanse på 80 min.

Prosjekt Farke mista jeg trua på i vår.

Spillestil, kampledelse. Skremmende.

Berget av noen kanonspillere som Summerville.

Nå har han ingen som kan trylle for han.

Blir ikke gammel i den stolen om ikke dette snur lynkvikt.

Wøber og Aaronson ser like hjelpeløse ut i championship spm i PL.

Neo

Eneste positive ut av denne kampen er egentlig bekreftelsen på at vi er kraftig på etterskudd med tanke på kvalitetsspillere inn.
De såkalte "nye" som er kjøpt og/eller returnert har bare gjort oss svakere.

Det er null progresjon å se. Stagnasjon.

Veldig bekymret.

GeirO

MOT

Dennis

Skremmende svakt.

Det snakkes om at de har jobba med defensiv soliditet. Lagdelene henger ikke sammen og kjøpte vi Rodon eller er det Hayden Foxe in disguise?

Det blir mange spørsmål retta mot Farke etter dette...
Marching on together!

baste

Ingen kreativitet verken i dette laget, ingen som står fram og tar ansvar.
Må være en av de dårligste kamper æ har sett av Leeds.
Innsats på Gnonto, synd James ikke kom inn. Helt avhengig av enkeltspillere, når laget svikter.

auren

stian

Quote from: Kato on August 14, 2024, 22:38:56Vi har skapt en målsjanse på 80 min.

Prosjekt Farke mista jeg trua på i vår.

Spillestil, kampledelse. Skremmende.

Berget av noen kanonspillere som Summerville.

Nå har han ingen som kan trylle for han.

Jeg har vært positiv til prosjektet, men nå begynner jeg faktisk å bli litt i tvil. Det er jo ikke det at vi taper i cupen eller roter bort poeng i sesongpremieren som er det verste. Det er måten det skjer på. Strukturen sitter ikke i det hele tatt.

Lucas the Kop Cat

Spørs om Ampadu må tilbake i par med Rodon

Dylan

Har andre lag tatt et steg opp, mens vi har stagnert/tatt et steg tilbake? Savner spillegleden, ser jo ikke ut som spillerne trives i det hele tatt. Selvsagt gøyere når det går bra, men det må da gå an å ikke se ut som om man er i en begravelse.

Hallgeir *

Quote from: Dennis on August 14, 2024, 22:42:30Skremmende svakt.

Det snakkes om at de har jobba med defensiv soliditet. Lagdelene henger ikke sammen og kjøpte vi Rodon eller er det Hayden Foxe in disguise?

Det blir mange spørsmål retta mot Farke etter dette...

Føyer han seg inn i rekken av spillere som var gode på lån, men som falt gjennom etter permanent overgang?
Super Leeds since 1968

GeirO

Bamford gjør akkurat det samme som jeg ville ha gjort i angrepet (=taper alle dueller)

Bare en ting som får meg til å glemme denne kampen: At vi vinner resterende kamper denne sesongen.

MOT

Manager

Hva er Farke-ball uten enkeltspillere som drar lasset! At enkeltspillere har dårlige kamper er greit, men den fotballen vi spiller er drepende kjedelig og det er ikke greit. Fotball skal være underholdene og gøy å se på. Hadde jeg ikke vært stor fan så hadde jeg ikke prioritert å bruke tiden på Leeds kamper. Lei Farke-ball.

Dennis

Quote from: baste on August 14, 2024, 22:42:47Ingen kreativitet verken i dette laget, ingen som står fram og tar ansvar.
Må være en av de dårligste kamper æ har sett av Leeds.
Innsats på Gnonto, synd James ikke kom inn. Helt avhengig av enkeltspillere, når laget svikter.

Vi har jo sett ledertypene forsvinne en etter en. Er ikke lett å se hvem som bretter opp ermene i dette laget.

Ikke bare viktig på kampdag, men fra dag til dag også.

I tillegg er to av våre beste, pluss stødige Kamara solgt. Vi er på ingen måte forsterka fra i mai. Tvert imot.
Marching on together!

HåvardK

Quote from: GaryMac on August 14, 2024, 22:31:57Helt katastrofe. Farke MÅ få skikk på dette,  ellers har vi ny manager om ikke lenge.

Ingen fare. Eierne bruker ikke penger på å kjøpe ut en manager. De gir totalt f... i hvordan det går fotballmessig.

Lucas the Kop Cat

Quote from: HåvardK on August 14, 2024, 22:52:39
Quote from: GaryMac on August 14, 2024, 22:31:57Helt katastrofe. Farke MÅ få skikk på dette,  ellers har vi ny manager om ikke lenge.

Ingen fare. Eierne bruker ikke penger på å kjøpe ut en manager. De gir totalt f... i hvordan det går fotballmessig.
Javel?

Eriksen55

Quote from: Lucas the Kop Cat on August 14, 2024, 22:38:45
Quote from: Eriksen55 on August 14, 2024, 22:35:43

Backene stod i fare for rødt kort slik spillet utviklet seg, kantspillere ble etterlyst så Gelhardt og Aronsen måtte ut og Wöber måtte virkelig ut. 5 bytter. Da får Bamford bli  eller ville du latt noen av de andre bli?

Sendt på dør - Ut og bort fra klubben.

Angående kampen i dag. Hadde beholdt Aaronson og Firpo og heller tatt ut Bamford og Piroe

baste

Ett trøstemål hadde vært noe..
Bare å se fram til neste seriekamp, det er serien og opprykk som teller.

Husker Norwich startet helt forferdelig, og gikk direkte opp. Alt kan skje i fotball...bare å være sterk i trua  ;)