Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 27. Fra etter sommervinduet 2024...

Started by Asbjørn, September 07, 2024, 09:34:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Asbjørn

...dominobrikkene.

Ser ut som Southampton får inn sin offensive spiller som (kanskje) gjør at Archer kan gå :o

https://x.com/FabrizioRomano/status/1886186701694845330
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Definitely Maybury for 20 minutter siden:
Right then...    Archer should get done today all being well, things falling into place for that to happen.    I'm not hearing much otherwise so unless anything dramatic happens I'm not expecting a CB or a 10 BUT if that...
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Forstår virkelig ikke at det er HER /DER det skal forsterkes - men hva vet vi......
Denne armenske CAM`n fra Krasnodar virker jo veldig spennende, men det ryktet er avkreftet alt.

Håper virkelig alle steiner er snudd og sjekka`... :o

leedslife

Jeg er noe mer solgt på Archer mtp risk/reward v alder siste dagene. Litt i den Ampadu/Bogle kategorien.
Men synes på ingen måte det er en livsviktig overgang.
Kunne likegodt sløyfet dette vinduet. Heller brukt de øremerkede midlene på en stor kjøler og kassevis med champagne.
3 Mai kommer fort.

Tom

Quote from: leedslife on February 03, 2025, 12:04:34Jeg er noe mer solgt på Archer mtp risk/reward v alder siste dagene. Litt i den Ampadu/Bogle kategorien.
Men synes på ingen måte det er en livsviktig overgang.
Kunne likegodt sløyfet dette vinduet. Heller brukt de øremerkede midlene på en stor kjøler og kassevis med champagne.
3 Mai kommer fort.

Jeg mener Archer er godt steg opp fra Piroe, det er et helt annet tempo og trøkk på han kontra Piroe. Lett å tenke at alt er greit nå etter lørdagen, men det var vel også omtrent det beste Piroe har levert i Leeds-drakten.

Jeg er klart positiv til Archer, men da på rent lån eller lån med opsjon. Obligation bør vi styre unna, går vi opp må vi  sikte enda et hakk opp når vi leter etter ny spiss.

Og så er jeg også helt enig med guttene i Square ball podcast. De var inne på dette med at Farke stadig vekk sier ting som "Meslier er en av våre egne" og "nye spille inn vil kunne gjøre noe med dynamikken i gruppa". Her argumenterte de for at Leeds er en profesjonell fotballklubb der manageren av og til skal ta drastiske beslutninger basert på hva som leveres på banen og ikke være så følelsesstyrt som han av og til kan virke å være.

auren

Archer-dealen i det blå?

Alex Crook ⚽️🎙
@alex_crook
#LUFC still pushing hard for Cameron Archer but at the moment more liekly stays at #SaintsFC

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

peacock

La oss få vinduet lukket fort som f..n!
Kan aldri fatte å begripe at det er nødvendig å handle siste kvelden! >:(

JacobScreek

Archer kommer nok i løpet av kvelden... 8)
Men ellers virker det stille...

En 10'er som kan utfordre og kanskje dermed heve bunnivået til Aaronson? Ja takk!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

auren

Tilby Soton 3 millioner i lånesum, dekke full lønn og opsjon på kjøp på ytterligere 12 millioner pund, uavhengig av divisjonsstatus for begge klubber. Det bør de vel si ja til?

auren

auren

Jeg liker ikke avtaler der man er forpliktet til kjøp. Les Augustine. Så hvis vi kun får ham på de betingelsene bør det være uaktuelt.

Adam Armstrong kan visst også forlate klubben. Kanskje en OK back up?

auren

Asbjørn

Quote from: auren on February 03, 2025, 17:15:01Adam Armstrong kan visst også forlate klubben. Kanskje en OK back up?

"as things stand" kan forandre seg i løpet av kvelden, men Smyth for 30 minutter siden:
As things stand Leeds United won't be signing Adam Armstrong. Still looking like a quiet deadline day.

#lufc
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Definitely Maybury akkurat nå:
Archer looked likely this morning but Saints moves haven't come off yet and probably won't now. Unless they go for Ings late now it looks unlikely.

Weird given Armstrong has been offered out to everyone without any takers but unless something changes looks like it's not coming off.
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Skuffende. Kan bite oss i halen big time. Tap onsdag og fansen er i harnisk!

auren

arneg

Slik Leeds har vist seg fram i år så tenker jeg at det viktige er å beholde spillerne som allerede er i Leeds. Det ser ut som om det ikke blir salg av noen som har bidratt så langt denne sesongen. Det er viktigst. Eventuelle nye må både være gode nok, samt gli inn i stallen uten friksjon. Viktig å ikke ødelegge spillet og humøret som er blant spillerne.

morten1966

Spanske klubber har visstnok kommet med bud på Joseph på 10 mill pund!  Leeds har sagt nei!

SupALeedS

Har vi virkelig ikke lært av fjoråret? Ja vi leder serien, men det skal spilles 16 (!) kamper til, kanskje til med 19, hvis det ender med Play off. Naivt å ikke forsterke stallen. Å skylde på at spilleren må passe inn, er for defensivt, og virker noe amatørmessig. Vi har vel egne scouter som sonderer markedet til enhver tid. Bamford sin skade historikk, wöber sin, Byram som ikke tåler aller matcher, Struijk som har vært mye skadet, Piroe scorer riktig nok mål, men mot organiserte lag sliter han. Joseph er for uerfaren enda, er ikke han vi skal stole på som skyter Leeds opp!?

Skuffende om vi ikke forsterker laget, når alle andre lag rundt gjør det.

Men vi får se, fortsatt noen timer igjen, selv om jeg ikke holder pusten....
Alex

GeirO

Vi kjøper ingen, og det gjør ikke meg noe. Tror vi greier oss bra så lenge vi ikke får 6-7 spillere skadet samtidig. Og da har det ikke hjulpet så mye å kjøpe en halvgod spiller i kveld.

Men rykker vi opp må vi kjøpe mye bra til sommeren ellers går det som de som rykket opp i fjor. Rett ned, akkurat som de som rykket opp i 2023.
MOT

Eriksen55

Quote from: SupALeedS on February 03, 2025, 21:14:02Har vi virkelig ikke lært av fjoråret? Ja vi leder serien, men det skal spilles 16 (!) kamper til, kanskje til med 19, hvis det ender med Play off. Naivt å ikke forsterke stallen. Å skylde på at spilleren må passe inn, er for defensivt, og virker noe amatørmessig. Vi har vel egne scouter som sonderer markedet til enhver tid. Bamford sin skade historikk, wöber sin, Byram som ikke tåler aller matcher, Struijk som har vært mye skadet, Piroe scorer riktig nok mål, men mot organiserte lag sliter han. Joseph er for uerfaren enda, er ikke han vi skal stole på som skyter Leeds opp!?

Skuffende om vi ikke forsterker laget, når alle andre lag rundt gjør det.

Men vi får se, fortsatt noen timer igjen, selv om jeg ikke holder pusten....

Defensivt og amatørmessig å sørge for at nye spillere passer inn??

Det første som må være sjekket av er vel om de passer inn i dynamikken, mentaliteten og miljøet i gruppa. Treningshverdagen og spillestilen. Kulturen om han hentes langt utenfra. Knapt bommet på en signering under Farke. Glad de er nøye på om en spiller passer inn.

SupALeedS

Alex

Eriksen55

Quote from: SupALeedS on February 03, 2025, 21:59:43Men de har jo god tid er poenget mitt

Neppe på de navnene som har blitt nevnt de siste døgnene.

Lever fint med den stallen vi har. Blitt rotert mer i år og jeg syntes kvaliteten i bredden er vesentlig bedre.

De har nok en Target liste og blir noen der tilgjengelige så kanskje de hadde slått til. De har nok 1 liste for PL spill og 1 for videre CC spill.. Så kanskje ikke så lett å bare signere da den de helst vil ha krever PL spill og at spillerne som oftest er billigere i sommervinduet..

Panikkhandling og handling bare for å handle har vi sett før og det blir bingo og svært sjelden gevinst!

Ser ingen grunn til å gamble med dynamikken i troppen. Bunnsolid helg etter helg og det virker å være god stemning.

Men sånn som Piroe spiller. Ja, veldig god sist. Men det er nesten den eneste kampen han har hengt med spillemessig, så fristende med en ny spiss inn. For all del!

Asbjørn

Quote from: Eriksen55 on February 03, 2025, 22:22:55Men det er nesten den eneste kampen han har hengt med spillemessig, så fristende med en ny spiss inn. For all del!

Det er langtidsskade på Piroe som er frykten min. Jopseph, Gnonto og James i rollen blir ikke det samme, over tid.
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Quote from: Asbjørn on February 03, 2025, 22:27:33
Quote from: Eriksen55 on February 03, 2025, 22:22:55Men det er nesten den eneste kampen han har hengt med spillemessig, så fristende med en ny spiss inn. For all del!

Det er langtidsskade på Piroe som er frykten min. Jopseph, Gnonto og James i rollen blir ikke det samme, over tid.

Ser den. Eneste av spissene som er klinisk foran mål. Sånn sett gjør han jobben sin.. Syntes spillet sitter bedre og vi er bedre når Joseph starter. Joseph jobber og presser bedre også. Men målene mangler dessverre og da er det ikke bra nok - Enda!

Ikke så bekymret for at Piroe skal skade seg. Han er svært lite involvert i dueller og har like hvit drakt i 2 x 45 hver kamp.  Kan alltids få en strekk, men krysser fingrene for at det ikke skjer.

Dylan

De som skal inn i dag må gå ganske så rett inn på laget skal de være verdt pengene, og da bør de vel være ganske gode for å få en plass. Men deler frykten for skader, men så var det med å skaffe gode benkespillere da.....

Hallgeir *

Sky sports:

Holding joins Blade on loan
Rob Holding has completed a loan move to Sheffield United from Crystal Palace.

Chris Wilder was keen to sign a central defender before tonight's deadline, and the club identified several options.

Super Leeds since 1968

auren

Skulle Piroe bli skadet noen uker, tror jeg vi fort kan bli slagkraftige med Gnonto på topp også. Men er likevel skuffet over at klubben ikke klarer å hente inn en spiller på lån. Spent på å høre hva som gikk galt i Archer-dealen. Hvis Soton kun ville låne ham med obligation to buy, forstår jeg klubben, men da burde vi kanskje hatt noen andre på lista som vi gikk for.

auren

Kato

Konsekvensene er enorme økonomisk om vi ikke går opp denne sesongen, andre året med fallskjermpenger. Rystet over at vi ikke henter inn spiss. De forsterker rundt oss på tabellen i søkk og kav. Fasit kommer i mai.

Kontakinte

Det vi har på benken, er sterkere en det lag rundt oss har forsterket med.

Stoler 100% på Farke.

MOT!

leedslife

Sier det igjen - Farke har en 20 mill pund spiller i Gnonto han heller kan konsentrere seg om å spille inn.
Langt mer kvalitet der enn hva som har blitt linket til oss i dette vinduet.

Kvaliteten og balansen er så god i dette laget. Det har ikke raknet når Piroe har vært ute. Det har ikke raknet når Tanaka har vært ute. Det har ikke raknet når Ampadu har vært ute. Ei heller Strujik.
Ei heller Firpo.

Cherry

Quote from: Kato on February 03, 2025, 23:39:44Konsekvensene er enorme økonomisk om vi ikke går opp denne sesongen, andre året med fallskjermpenger. Rystet over at vi ikke henter inn spiss. De forsterker rundt oss på tabellen i søkk og kav. Fasit kommer i mai.

Det er jo akkurat det, fasit sitter man med i Mai.
Blades og Burnley med gode navn inn , men om de fungerer bedre som lag får man jo se .....
Millwall tok kaka`da, 8 nye spillere inn i dette vinduet. ::)