Kamp: Swansea vs Leeds @Swansea.com Stadium 24.11.24 kl. 16:00 på Vsport2

Started by auren, November 20, 2024, 17:48:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GeirO

MOT

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Reaney

Når Swansea scorer først taper de sjelden. På siste 21 - 15 seire og 6 uavgjort.

Milou

Quote from: GeirO on November 24, 2024, 16:09:25Var jo aldri frispark
Nei, det var det ikkje. Er redd dette blir ein sånn kamp. Det er Swansea spelaren som spring inn i Tanaka, som meir eller mindre står stille og sparkar vekk ballen først. Rett før s så spring James inn i ein Swansea spelar, og får frispark i mot.

GaryMac

Hallgeir *

Solomon 1-1.

Merker meg at gratulasjonene fra de andre spillerne ikke var spesielt hjertelig.
Super Leeds since 1968

GeirO

Quote from: Hallgeir * on November 24, 2024, 16:22:04Solomon 1-1.

Merker meg at gratulasjonene fra de andre spillerne ikke var spesielt hjertelig.
Kan det være fordi det er lenge igjen og at kampen ikke er vunnet..og ikke noe annet?
MOT

Gordon McUseless

Merkelig kommentar....

baste

Dette klarer nok Leeds. Se på den benken vi har.. vi har en bra stall, og bør dra dette i land.

MOT

Hallgeir *

Quote from: GeirO on November 24, 2024, 16:25:20

Kan det være fordi det er lenge igjen og at kampen ikke er vunnet..og ikke noe annet?

Det er lenge siden det har vært på denne måten. Så ut som det var feiring av siste mål i en 5-0- kamp.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Quote from: Gordon McUseless on November 24, 2024, 16:28:28

Merkelig kommentar....

Vanligvis svermer spillerne rundt målskårer og omfavner han og hverandre. Nå var det bare et håndtrykk i forbifarten. Merkelig, ja.
Super Leeds since 1968

Kato

Matta suger. Må han vekkes på sidelinja så vi får brukt stallen fra 60 og ut. Med dette presspillet er 45 min nok for Piroe.

Gordon McUseless

Quote from: Hallgeir * on November 24, 2024, 16:41:37

Merkelig kommentar....

Vanligvis svermer spillerne rundt målskårer og omfavner han og hverandre. Nå var det bare et håndtrykk i forbifarten. Merkelig, ja.
Syns du skal holde deg for god til slike kommentarer. En bør kunne forvente mer fra en moderator. Dette er et Leeds forum og ikke et forum for å ytre dårlig skjulte politiske og ideologiske meninger.

Kato

Småguttekeeper. Elendig med beina, og alt går inn. Kan jo ikke være tvil om at vi taper mer poeng enn vi vinner med den karen bakerst.

Gordon McUseless

Milou

Quote from: Kato on November 24, 2024, 16:48:27Småguttekeeper. Elendig med beina,  og alt går inn.

Ballen endrar retning etter at den treff Bogle, så det var nok ikkje så lett som det såg ut som.

morten1966

Vi har ligaens absolutt dårligste keeper! Er ingen som helst tvil lenger!!

GaryMac

Quote from: Gordon McUseless on November 24, 2024, 16:49:47Feilplassert Meslier. Elendig...igjen.
Usikker på om han ser utgangen ordentlig, og så er det vel en deflection fra Bogle....
Er vel også et unødvendig balltap i forkant.

peacock

En prestasjon at vi faktisk har klart å slippe inn 2 baklengs..... >:(

Hallgeir *

Quote from: Gordon McUseless on November 24, 2024, 16:45:23
Quote from: Hallgeir * on November 24, 2024, 16:41:37

Merkelig kommentar....

Syns du skal holde deg for god til slike kommentarer. En bør kunne forvente mer fra en moderator. Dette er et Leeds forum og ikke et forum for å ytre dårlig skjulte politiske og ideologiske meninger.

Det var ingen annen mening bak enn det jeg skrev. Og vær så snill å ikke tillegg meg meninger du tror og mener at jeg innehar. Innlegget har null med politikk/holdninger å gjøre. Du overtenker kraftig her.
Super Leeds since 1968

viking

Kato

Quote from: Milou on November 24, 2024, 16:51:29
Quote from: Kato on November 24, 2024, 16:48:27Småguttekeeper. Elendig med beina,  og alt går inn.

Ballen endrar retning etter at den treff Bogle, så det var nok ikkje så lett som det såg ut som.

Du kan jo spasere bort til det hjørnet å hente ballen. Han kaster bort poeng der bak. Må være slutt på å forsvare en keeper som ikke er god nok i det hele tatt. Når du ikke er god med beina, og ikke redder skudd, hva i all verden skal du da gjøre i det målet. Alt går inn.

auren

Pause. 2-1. Synes vi var gode frem til 1-1 og litt til. Mistet styringen på kampen senere i omgangen, og Swansea har ved et par anledninger kommet for lett mot oss i overtall. Banen byr vel ikke på fin fotball, men synes Swansea har vært solide i possession. Vi har hatt mange muligheter til å skape sjanser, men den siste pasningen er ikke god nok.
Frykter dessverre vi kaster vekk den gyldne muligheten til å ta tabelltoppen. 1 poeng tar jeg nå gladelig imot.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Er ikke første gang Swansea kommer i farlig angrep i overtall, ofte 4 mot 3. Da er det jo noe feil med samspillet mellom forsvar og midbane. Står defensiv midtbane for høyt når en forsvarer (denne gang Struijk) mister ballen? Noen må tenke sikerhet....
MOT

Gordon McUseless

Quote from: GaryMac on November 24, 2024, 16:52:08
Quote from: Gordon McUseless on November 24, 2024, 16:49:47Feilplassert Meslier. Elendig...igjen.
Usikker på om han ser utgangen ordentlig, og så er det vel en deflection fra Bogle....
Sant det, men syns han lå alt for langt til siden i målet. Burde sentrert seg mer når de stormet til fra alle kanter og ballfører lå mer sentralt i banen.

Reaney

Hvordan er det mulig å slippe inn 2 mål i en omgang mot laget som før denne kampen hadde scoret færrest mål i Championship?

Kontakinte

Bromancer

Elendig forsvarsspill og en av ligaens verste keepere. Vi gir det bort.

HåvardK

Quote from: baste on November 24, 2024, 16:28:42Dette klarer nok Leeds. Se på den benken vi har.. vi har en bra stall, og bør dra dette i land.

MOT
Ja, du ser for deg tidlige bytter?