Kamp vs Derby @Pride Park, søndag 29.12 2024 kl. 18:45 på Viasport 2

Started by Asbjørn, December 27, 2024, 15:07:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Forever Whites

Får håpe byttene kommer tidlig hvis vi ikke leder til pause.  Skeptisk til både Joseph, Ramazani og Gnonto inn fra start. Håper de overrasker meg.  Selv ville jeg latt Piroe spille fra start siden han overbeviste i forrige kamp.  Ville også kun tat ut en av vingene.  Solomon og James har også funnet hverandre bra i det siste.  Men vi får se hvordan det utarter seg.  Presser på fra start og det er bra.
Medlem 94237

Myhre10

Lucas the Kop Cat

Bogle med flere fine initiativ på høyrekanten.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Fantasyland

Kremball allerede. Helt over de. Håper på en kjapp en snart

Reaney

Finnes jo ikke mål i Joseph. Final third med Gnonto, Joseph og Ramazani er ikke i nærheten av James, Piroe og Solomon. Savner ballvinner Rothwell også. Måtte byttene komme tidlig i kveld.

Lucas the Kop Cat

Den offsiden på Gnonto virket tvilsom

Dylan

Det er noe med rytmen i angrepsspillet når Joseph spiller. Han har for dårlige mottak, og jeg forventer også mer fysisk guts, han ser jo ikke ut som en pusling. Tror nesten han hadde hatt bra av et utlån, der han kunne spilt mer og også fått scora litt. Og så håper jeg selvsagt at alt jeg skriver her blir motbevist i løpet av kampen......

auren

Strålende første kvarter, men Derby mye mer med etter det. Burde puttet i starten. Ekstremt viktig når du har slikt momentum.

Oi! Godt skudd av Joseph!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Lucas the Kop Cat

Vi sliter med å være først på ballen på våre cornere.

auren

Derby nære på et innlegg som nesten skrur i mål. Hadde vært typisk om den gikk inn...

auren

Lucas the Kop Cat

Derby med en farlig lompe mot Meslier.

Lucas the Kop Cat

Harness med halvannet gult allerede.

auren

Er jo nesten rødt det Harness driver med. Spenner Ampadu i fjeset. Herlighet!

auren

auren

Argh! Brenda, du kan jo ikke skyte!! Ryggsekk hele tiden...

auren

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Aaronson har sett for mye på amerikansk fotball. Ballen skal under tverrliggeren!

GaryMac

Quote from: auren on December 29, 2024, 19:21:53Argh! Brenda, du kan jo ikke skyte!! Ryggsekk hele tiden...

auren
Noen som har tall på hvor stor andel av Aaronsons skudd som går over mål?

auren

Dirty, Dirty Derby. Elendig dommer! Burde vært 3-4 gule til grisespillerne.

auren

Hallgeir *

Jeg syntes Stoke-spillerne var en stygt-spillende gjeng, men Derby prøver desperat å overgå dem.
Super Leeds since 1968

Dylan

Quote from: Hallgeir * on December 29, 2024, 19:22:42
Quote from: auren on December 29, 2024, 19:21:53Argh! Brenda, du kan jo ikke skyte!! Ryggsekk hele tiden...

auren

Piroe der = skåring
Piroe hadde fort hatt hattrick denne omgangen hvis han hadde fått alle sjanser som er brent.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Lucas the Kop Cat on December 29, 2024, 19:14:41Vi sliter med å være først på ballen på våre cornere.

Bortsett fra når dommer blåser.

auren

Vi har skapt masse nesten. Ingen store isolert sett. Joseph med et par flotte bidrag, men hadde også en god sjanse tidlig han kanskje burde gjort bedre ut av. Synd dommeren tillater at dette utvikler seg til en stygg affære.

auren

Super Leeds

Alle Piroe sine mål er stort sett ferdig scoret,aldri sett han passert en spiller

GeirO

Litt skuffende omgang. Noen gode perioder, men ligger an til å bli en klassisk nesten-kamp.
MOT

Lucas the Kop Cat

Quote from: Dylan on December 29, 2024, 19:28:24
Quote from: Hallgeir * on December 29, 2024, 19:22:42

auren

Piroe der = skåring
Piroe hadde fort hatt hattrick denne omgangen hvis han hadde fått alle sjanser som er brent.
Bra du har ståltro på Prioe, ihvertfall.

auren

Pause. 0-0. Vi dominerte kraftig fra start, så ikke helt den komme. Derby har kjempet seg inn i det etterhvert og har vært direkte stygge i spillet sitt. Dommeren med en ekstrem høy linje vedrørende gule kort. Ganske utrolig. Men Derby har nå fått kampen inn i sitt spor. 1 poeng trenger ikke være så ille med tanke på hvordan de andre kampene har endt.

Ser gjerne Solomon inn for en svak Ramazani og kanskje Rothwell inn for Aaronson? Skjer dog neppe noe før 65-70 uansett, hvis vi ikke skulle ende under da...

auren

Cherry

For svakt balltempo, og Derby gjør jo alt for å dra ned dette.
Det går endel løp fremme, men både Strujic og Byram MÅ spille bakover før det kan spilles i lengderetning.. >:(
Holde fokus, være nøyaktige og bytte på kjappe bein i Salomon og James etter 60 min.

Kato

Det er en proven striker som mangler i dette laget. Hadde vært i føringen om noen kunne vært foran kassa og avsluttet. Vi må ikke bli med på krigen til Derby. Få ballen ned, spill fotball. Det blir masse plass etter hvert, da kan vi sette inn artilleriet. Offensivt er ikke Struijk-Byram gode nok med ball på den venstresiden. Ramazani kunne spilt til venstre etter to min, da hadde vi vært på blank kasse.