Kamp vs Norwich City @Elland Road onsdag 22.1.25 kl 20:45 på LUTV

Started by auren, January 20, 2025, 17:43:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GeirO

Quote from: TK20 on January 22, 2025, 21:12:23Burnley 1-0. Må gjøre jobben selv her.
Og ganske sikker på at Norwich scorer etterhvert.
MOT

Hallgeir *

Kom scoringen så tidlig at det ble en "sovepute"? Mye Norwich i det siste.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Reaney

To strake cornere som ender opp hos Meslier. Helt utrolig.

Hawley

Dylan

Quote from: Hawley on January 22, 2025, 21:33:03Vi leder, det er vel det eneste positive
Denne sesongen trenger jeg ikke noe mer positivt enn det.

auren

Pause. 1-0. Sheff Wed all over. Har rimelig kontroll, men spiller med håndbrekket litt på. Strålende start og et vakkert angrep som gav 1-0. Minnet mye om et mål tidligere i sesongen. 2-0 blir viktig å få!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

peacock

auren

Burnley gruser Plyten. 3-0 nå etter en halvtime. Hadde håpet på noen kjepper i hjulene der, men den kampen er jo alt avgjort. Må gjøre jobben selv i kveld, og det tror jeg vi klarer!

auren

raggen

håper aaronsen får seg en tidlig hvilepause.. under pari. springer mye men hjelper ikke alltid det.
Forever Leeds United!!!!!!!!

Asbjørn

Scoring etter 32 sekunder på Solomon. Men det gir bare 16.plass 🫢
Manor Solomon scored Leeds' 16th fastest ever goal across the club's history (32 seconds).

It's the fastest competitive goal Leeds have scored since Wilfried Gnonto v Cardiff after 26 seconds in January 2023.

lufcdata.com | #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Ser tegn til at vi ikke er like skarpe som tidligere. Tam omgang, tror vi hadde hatt godt av å rullere mer offensivt. Samme lag som søndag tror jeg ikke er bra i det lange løp. Er vi på tur inn i en liten formdupp?

Asbjørn

Quote from: auren on January 22, 2025, 21:36:32Burnley gruser Plyten. 3-0 nå etter en halvtime. Hadde håpet på noen kjepper i hjulene der, men den kampen er jo alt avgjort. Må gjøre jobben selv i kveld, og det tror jeg vi klarer!

auren
Burnley bygger målforskjell i dag. 4-0 til pause.
Fortsatt tre poeng og sju mål bak oss though..
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Quote from: raggen on January 22, 2025, 21:44:43håper aaronsen får seg en tidlig hvilepause.. under pari. springer mye men hjelper ikke alltid det.

Kan være at han er mer preget av smellen/skaden i forrige kamp enn det kan se ut som, men jeg er enig med deg. Inn med Ramazani. Skjer ikke før 60-65 min uansett.
Super Leeds since 1968

viking

Quote from: Asbjørn on January 22, 2025, 21:47:43
Quote from: auren on January 22, 2025, 21:36:32Burnley gruser Plyten. 3-0 nå etter en halvtime. Hadde håpet på noen kjepper i hjulene der, men den kampen er jo alt avgjort. Må gjøre jobben selv i kveld, og det tror jeg vi klarer!

auren
Burnley bygger målforskjell i dag. 4-0 til pause.
Fortsatt tre poeng og sju mål bak oss though..
5-0

TK20

TK20

Gruev og Firpo inn for Tanaka og Byram, som begge er på gult. Tanaka på oransje.

Håper vi får en liten boost av friske ben inn, for dette er tamt!

TK20

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Ser ikke kampen, men stusser over mye gule kort til oss. Streng dommer?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hallgeir *

Quote from: Lucas the Kop Cat on January 22, 2025, 22:29:12Ser ikke kampen, men stusser over mye gule kort til oss. Streng dommer?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Nei, alle har vært fortjent - til begge lag.
Super Leeds since 1968

GeirO

Dette ser jo bra ut. Nå gjenstår bare mandagens walk in the Burnley park...
MOT

flynn

Quote from: GeirO on January 22, 2025, 22:34:39Dette ser jo bra ut. Nå gjenstår bare mandagens walk in the Burnley park...

Ifølge Drillo er det sjelden et lag som vinner med fire mål eller mer ikke avgir poeng i neste kamp...... Say no more

flynn

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

auren

Jadda! Solid 2. omgang og fullt fortjent seier. Norwich produsere nada! Bogle og James våre klart beste 👏

auren

peacock