Kamp vs Coventry @CBS Arena Onsdag 5.2.25 - 20:45 på LUTV

Started by leedslife, February 01, 2025, 20:18:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Blank_File

Det er veldig behagelig å føle at man kan ta det så med knusende ro! Noen har begynt å rydde snublesteiner før kampene våre tydeligvis!

leedslife

Synes Gruev har vært veldig god.
Må være den mest komplette omgangen på bortebane.
Har mye respekt Coventry, men det er kanskje forståelig når man ser 11er mot 11ér og det som er på benken.

Hallgeir *

Jeg hadde ventet atskillig mer av dette Coventry-laget. Et fattig skudd på mål. Litt bedre sjanseutnyttelse av Leeds, så hadde denne kampen vært vunnet til pause.
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Quote from: Blank_File on February 05, 2025, 21:38:56Det er veldig behagelig å føle at man kan ta det så med knusende ro! Noen har begynt å rydde snublesteiner før kampene våre tydeligvis!
På tide at folk legger bort "typisk Leeds å snuble osv." Og den farlige 2-0 ledelsen har vi ikke sett mye til denne sesongen.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

lufc80

Exg (livescore) sier 1,26 men her kunne det vært 0-5 til pause. Unøyaktige i avgjørende øyeblikk/ feil avgjørelser. Frykta Cov før match, men de gir oss plenty med plass og muligheter. Lov å håpe på mer i andre. Fine gjennombruddspasninger av Ampadu og Gruev! Tanaka veldig god defensivt.

auren

Quote from: Lucas the Kop Cat on February 05, 2025, 21:40:19
Quote from: Blank_File on February 05, 2025, 21:38:56Det er veldig behagelig å føle at man kan ta det så med knusende ro! Noen har begynt å rydde snublesteiner før kampene våre tydeligvis!
På tide at folk legger bort "typisk Leeds å snuble osv." Og den farlige 2-0 ledelsen har vi ikke sett mye til denne sesongen.

Bare den farlige 3-1 ledelsen  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Myhre10

Ja så forskjellige kan man være, alt annet enn rolig her, veeeldig lenge igjen og Leeds er Leeds 😉

Johnnyj

Ønskelåta fra tribunen i dag må være "Stop Crying, Frank Lampard"  :D
Men i fare for å jinxe, akkurat som i Derby-playoffen så kan de godt vente til det gjenstår kun sekunder av matchen.

GeirO

Coventryforsvaret virker jo helt uinteresert.

Men vinner vi med to eller flere mål i dag, har vi hevet oss som lag siden høsten.
MOT

Blank_File

Quote from: Myhre10 on February 05, 2025, 21:45:46

Ja så forskjellige kan man være, alt annet enn rolig her, veeeldig lenge igjen og Leeds er Leeds 😉

Dette er en veldig lett følelse å kjenne seg igjen i. Jeg hadde det sånn i absolutt alle kamper selv, men det gav seg for en tid tilbake. Vi fremstår bare så dønn solide. Særlig når vi scorer først.

Lucas the Kop Cat

Vi må starte etter pausen med full speed og få satt nr 3.

auren

Da er andre omgang straks i gang. Lykke til folkens! Forventer at hjemmelaget trøkker litt til nå. Viktig å holde nullen og ikke gi dem troen på poeng.

MOT!

auren

Myhre10

Quote from: Blank_File on February 05, 2025, 21:50:57
Quote from: Myhre10 on February 05, 2025, 21:45:46

Dette er en veldig lett følelse å kjenne seg igjen i. Jeg hadde det sånn i absolutt alle kamper selv, men det gav seg for en tid tilbake. Vi fremstår bare så dønn solide. Særlig når vi scorer først.

Jeg har hatt det sånn i 50 år, gir seg nok aldri 😅🤪

Lucas the Kop Cat

Vi har ikke vært gode til å finne mellomrommene fremover.

auren

James nære igjen, men det er absolutt ikke hans dag i dag...

auren

Fantasyland

auren

Enda en stor sjanse går fløyten. Snytt for straffe vel? Den var dønn klar!

auren

Lucas the Kop Cat

Merkelig at det overfallet på Aaronson er lovlig spill.

auren

Aaronson snytt for ny straffe? Han falt for enkelt dessverre...

auren

Lucas the Kop Cat

Quote from: auren on February 05, 2025, 22:03:38Aaronson snytt for ny straffe? Han falt for enkelt dessverre...

auren
Den siste var soft.

auren

auren

Og så en ny stor sjanse til Solomon. Nære både 1-2 og 0-3 på få sekunder!

auren

Cannavaro

MFLU - Miracles For Leeds United

Myhre10

Coventry trykker på, fantastisk redning av Meslier 👏👍

Lucas the Kop Cat

Vi klarer ikke å utnytte overgangene, enten dårlig forsøk på gjennomspill eller dårlige avslutninger.

auren

Coventry mye mer med. Viktig å holde unna og å sette de overgangene vi får. Utrolig at vi bare har scoret to mål i kveld.

auren

Cannavaro

Skulle ønske Piroe var mye tøffere feilvendt...ofte han misser i mottaket og mister ball....
MFLU - Miracles For Leeds United

Lucas the Kop Cat

Innleggene fra sist kamp sitter ikke i dag.

auren

Vil ha Gnonto inn for James og Rothwell inn for Aaronson. Straks 70 minutter og bytter nå.

auren

Cherry

Irriterer grusomt at vi ikke er bedre på cornere, fortsatt ikke ett synlig trekk ???