Kamp vs Coventry @CBS Arena Onsdag 5.2.25 - 20:45 på LUTV

Started by leedslife, February 01, 2025, 20:18:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Lucas the Kop Cat

Rmazzani med skudd rett på keeper

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Cannavaro

MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Fotmob: Bommet på stor sjanse: 1-2. kødder du???

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

auren

I tverra! Sykt! God redning igjen på Meslier.

auren

auren

3 min tillegg bare. Denne vinner vi! Aaronson og Tanaka ut. Struijk og Gilly inn.

auren

auren

Meslier får fort MOM her etter den utrolige sjansesløsingen!

auren

auren

JAAAAA!!! Endelig 3-0! Firpo!! Nei. Offside. 20 sekunder etterpå!

auren

auren

Cannavaro

3 nye poeng i boet !
Daniel Farke fikk endelig seier mot "fat Frank"
Meslier holdt nullen igjen
Etter en kamp med god effektivitet opplever vi sjansesløseri...
Firpo god mot Cardiff (og skulle hatt et mål ikveld - Bogle god idag ; backene er en offensiv trussel...
Defensiv trygghet

Top Of The League
MFLU - Miracles For Leeds United

Myhre10

Slutt, fantastisk kamp selv om seieren skulle vært mye større 👍 Enirm klasseforskjell på lagene 👏

auren

Slutt. 0-2. Rareste kampen jeg har sett på evigheter. Burde vært 2-12. Kan ikke huske å ha sett et slikt sjansesløseri noensinne. Men fytti katta. Vi var igjen totalt overlegne, men likevel måtte Meslier varte opp med to viktige redninger som kunne ha forhindret et forlis av en annen verden. Nei, dette Leedslaget durer rett mot opprykk! Grattis folkens!

auren

Dylan

Ok, masse sjanser brent, men vi vinner og holder nullen. Jeg sover godt i natt.

peacock

Ja, ja...Kan ikke sutre over 2-0 borte. Vi er gode nå!
Så har vi også sløst ferdig for i år.

Bromancer

Burde vært 2-8, men det var 3 deilige poeng! MOT folkens!

Lucas the Kop Cat

Skuffende forestilling av Leeds men det er vel fordi vi er blitt litt blasert. Litt rar dømming ved et par tilfeller, men mest av alt vår egen fortjeneste at vi holdt Coventry inne i kampen.

leedslife

CS igjen.
Det så ut som en vanvittig redning på Simms sitt hodestøt.
Møter et av ligaens beste hjemmelag etter cupkampen mot Millwall, men tror ikke det har noe og si.
Dette laget rykker opp.
Må skje ting av bibeleske proporsjoner hvis dette her ikke går opp.

Myhre10

Quote from: Lucas the Kop Cat on February 05, 2025, 22:46:48Skuffende forestilling av Leeds men det er vel fordi vi er blitt litt blasert. Litt rar dømming ved et par tilfeller, men mest av alt vår egen fortjeneste at vi holdt Coventry inne i kampen.

Haha, den var morsom 😅

ar9

Lucas the Kop Cat

Quote from: Myhre10 on February 05, 2025, 22:48:02
Quote from: Lucas the Kop Cat on February 05, 2025, 22:46:48Skuffende forestilling av Leeds men det er vel fordi vi er blitt litt blasert. Litt rar dømming ved et par tilfeller, men mest av alt vår egen fortjeneste at vi holdt Coventry inne i kampen.

Haha, den var morsom
Fint jeg kan more deg litt, men skulle for egen helse ønske at vi hadde fjernet all tvil allerede før pause. Nå ble vi avhengige av et par kjemperedninger fra Meslier. Det burde ikke vært nødvendig. For mange dårlige valg i avgjørende øyeblikk offensivt til at dette ble en ny super kamp. Kvalitetsmessig var vi et hav foran Coventry, det burde sluttresultatet ha gjenspeilet.

lufc80

Farke bør ta en runde med de offensive spillerne etter denne kampen - såå mange feil beslutninger, toppa av Gnonto som vel hindrer 3-0! Alle kamper blir ikke som denne - sjansesløseri koster i andre matcher poeng (og kunne gjort det her også hvis det ikke var for to praktredninger av Meslier)... Men, 2-0 borte i en i utgangspunktet vrien match - MOT!

Kato

Meslier 8 - 2 strålende redninger (ihvertfall 1). Viktig å ikke gi de trua.
Bogle 8 - Synes han er dritgod, racerbane den høyresiden.
Ampadu 7 - Noe slurvete med ball, bra kontroll bakover.
Rodon 8 - Strålende å sette fart med ball. Løper opp alt som ser skummelt ut.
Firpo 7 - Litt mer kontrollert i dag, men bra kamp.
Gruev 7,5 - Vinner krigen sentralt. Men også han litt unøyaktig.
Tanaka 8 - Å se han ta på press der bak med ball er ren kunst.
Aaronson 6 - Syns han var svak, veldig lite sluttprodukt med ball. Jobbet som vanlig godt.
Piroe 6,5 - Flott scoring, men du verden hvor mange unødvendige balltap i mellomrommet. Elendig avslutning alene med keeper.
James 6 - I dag var gamle Daniel James på besøk. Elendig i alt han gjorde i nærheten av motstanderens mål.
Solomon 8 - Herjet. Helt ellevilt at han tas av, og James blir igjen på banen.
Ramazani 6,5 - Burde definitivt scoret.
Joseph - Så han ikke en eneste gang.
Gnonto - Ødela vel scoringen til Firpo.
Guilavogui - Tidstyv
Struijk - Tidstyv 2

Myhre10

Quote from: Lucas the Kop Cat on February 05, 2025, 22:52:41
Quote from: Myhre10 on February 05, 2025, 22:48:02

Haha, den var morsom
Fint jeg kan more deg litt, men skulle for egen helse ønske at vi hadde fjernet all tvil allerede før pause. Nå ble vi avhengige av et par kjemperedninger fra Meslier. Det burde ikke vært nødvendig. For mange dårlige valg i avgjørende øyeblikk offensivt til at dette ble en ny super kamp.

Ville gjerne hatt en roligere puls jeg også, men å hevde at det var en skuffende forestilling blir å dra det langt, periodevis overkjøring, så ut som et L1 lag vi spilte mot 😉

Cherry

Quote from: auren on February 05, 2025, 22:36:32
Quote from: Cherry on February 05, 2025, 22:34:22Kan ikke huske sist vi har skapt og missa så mye sjanser i en kamp!
Og hvorfor ikke bytte før???

For en fantastisk følelse å sitte å være skuffet over at vi ikke vinner denne kampen med 5-6-7 mål, når vi likevel ser ut til å vinne 2-0 og være komplett overlegne i en kamp vi «alle» fryktet på forhånd.

Og så bommer Ramazani alene gjennom...

auren

Ja, ganske snodig faktisk. Knallkamp bakover og av midtbanen vår- men effektiviteten i dag er jo forferdelig.... Er jo fornøyd , men allikevel fortvila over sløseriet.

Bjosse77

Sniker meg bare innom for å skryte av Meslier.

Og for å nevne at sjanser sjelden er så gedigne som fans tror. Mtp at goal 2 er en keepertabbe også, så er 2-3 mål ganske greit. Litt ineffektive, men mer enn 3 hadde vært flatterende også.

Alt i alt kontrollert kamp vvos vi er best i alt. Jeg fryktet denne litt på forhånd

Asbjørn

Quote from: Cherry on February 05, 2025, 22:34:22Og hvorfor ikke bytte før???
Eneste grunnen må være at de i stedet skal spille 90 minutter på lørdag....
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

2,50 i xG til slutt. Forrige kamp var det 5,73. Så fikk vi vel ingenting på det siste målet som ble avblåst for offside. Det var mye vilt, men ikke så vilt som mot Cardiff. Gledelig med en 2-0 seier spør du meg. Jeg fikk puls i andre omgang likevel, men av helt andre årsaker enn vanlig. Samtidig skal vi takke Meslier for to knakende gode redninger på utrolig viktige tidspunkt.

Bromancer

Verste dommeren så langt i år... Kne i hodet på Rodon med vilje KLART RØDT, snytt for straffe og Solomon avblåst for INGENTING når han stjeler ballen fra van Elwijk. Skammelig.

flynn

Enda godt at vi ikke egentlig trengte flere mål. For en sløsing! FotMob med kun 2,5 xG, men her må analysemotoren overtales, jeg mener vi ligger på minst fire i denne matchen. Hvis Coventry faktisk er en playoffkandidat så sier det alt om klasseforskjellen på de første fire og resten av lagene. Dessverre er fire to for mye, så direkte opprykk er enda et godt stykke unna. 15 kamper igjen, og jeg tipper vi trenger 26 poeng for å være sikre. Det bør jo dette laget fikse, men vi må nok regne med at dette lever lenge enda..

flynn