Kamp vs Sheffield U @Bramall Lane mandag 24.2.25 - kl 21 på Viasport 1

Started by Asbjørn, February 20, 2025, 17:52:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stian

Meslier er ikke mannen for de store anledninger. Har ikke hatt en eneste trygg inngripen så langt OG scoret et klønete selvmål.

Neo

Meslier har vært shaky hele veien i dag.
Er ikke overrasket over det rotet der i det hele tatt.

GeirO

Kan det være lurt med Darlow hvis Meslier er aspeløv nå? Litt usikker på hans mentale form etter en slik åpning....
MOT

Eriksen55

Quote from: GeirO on February 24, 2025, 21:15:36For en kamp av Meslier...

Lett å forutse at ballen skal gå via stolpen når han kaster seg på nr 2...

Rodon mister mannen sin og Firpo står og ser på.

Lucas the Kop Cat

Vi virker på etterskudd over hele linja.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Fredhans

Blir rundspilt......dette kan bli ille hvis de snart ikke våkner.

Dennis

Det er sånn her de fleste andre føler seg mot Leeds altså.

En samlende kaptein skadet og Meslier med tre eller fire store feil så langt. Rodon utrolig slapp i forkant av baklengs også.

Må stå av det her og klore oss inn i kampen.
Marching on together!

Bjosse77

Jeg har etterlyst ny keeper i 3 år. Han påførte et middels PL nedrykk, kostet et opprykk og kan forte koste et til. Dette er en svak C'chip keeper med korte perioder han ser brukbar ut. Hvis vi rykker og beholder Meslier som førstekeeper så blir det frhktelig tøft.

Bare sats på Darlow, dette er bare tøys.

Dylan

Kjære vene, hva skulle Meslier gjort da? Han prøver å komme seg over der ballen er og får headingen på seg i fart mot ballen. Greit med kritikk av keeperen, men litt mer nyansert kanskje. Og Sheffield spiller bra og presser oss på sin hjemmebane, jeg er ikke sjokkert over det.

Fido

Midtbane trioen fungerer ikke i dag heller. De, som skal være sentrale, er ikke involvert i det hele tatt

TK20

Blir muligheter her. Må bare holde unna neste ti. Få roet ned, få dreisen på noen angrep.

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Kato

TK20

Rahubkaesque første tjue av Meslier, men akkurat scoringen er vel mer uflaks enn noe annet.

stian

Tilbøyelig til å ønske meg en Rothwell på midten i 2. vi trenger intensitet på midten, de springer rett gjennom oss der.

Fantasyland

Den avslutningen til Gruev der er vel svaret vi allerede visste. Feil mann i dag. Rothwell inn i pausen

Fido

Kato

Sjanseløst sentralt. Av med Gruev. Taper alt.

Lucas the Kop Cat

Problemet vårt så langt er først og fremst det som skjer ute på banen, eller egentlig ikke skjer.

stian

Vi har vært svake, men det må være lov å si at Sheff. Utd. har vært meget bra. Liten tvil om at de har truffet taktisk.

GeirO

Vi kommer oss frem på flankene stadig vekk, men innleggene er håpløst dårlige.
Men vi er litt bedre offensivt nå.....håp?
MOT

Lucas the Kop Cat

Quote from: stian on February 24, 2025, 21:33:00Vi har vært svake, men det må være lov å si at Sheff. Utd. har vært meget bra. Liten tvil om at de har truffet taktisk.
Og truffet på tenninganivået.

TK20

Vi er bedre, men synes de er skumle nesten hver gang de kommer fremover.

Redd 2-0 kommer før pause. 

Stoler 0% på vår sisteskanse, særlig på dødballer.

Fido

Quote from: GeirO on February 24, 2025, 21:34:09Vi kommer oss frem på flankene stadig vekk, men innleggene er håpløst dårlige.
Men vi er litt bedre offensivt nå.....håp?
Vi spiller bare på flankene og blir dermed veldig forutsigbare

Dylan

Quote from: Lucas the Kop Cat on February 24, 2025, 21:34:40
Quote from: stian on February 24, 2025, 21:33:00Vi har vært svake, men det må være lov å si at Sheff. Utd. har vært meget bra. Liten tvil om at de har truffet taktisk.
Og truffet på tenninganivået.

Sheffield har samme gutsen som vi har på hjemmebane, borte blir det litt tammere uansett. Den tolvte mann osv.....

Hallgeir *

Når bør man skyte? I alle fall ikke når motspilleren befinner seg på to meters avstand, og vinkelen ikke er den beste. (James)

Egentlig kaster man bare bort ballen.
Super Leeds since 1968

Myhre10

TK20

GaryMac

Quote from: Hallgeir * on February 24, 2025, 21:40:01Når bør man skyte? I alle fall ikke når motspilleren befinner seg på to meters avstand, og vinkelen ikke er den beste. (James)
Var vel ikke noen kjempevurdering av Solomon heller....
Vi kommer sterkere i andre omgang.