Kamp vs West Bromwich @ Elland Road lørdag 01.03.25 - kl. 13:30 på Viasport 3

Started by auren, February 26, 2025, 18:03:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Mye kaosfotball siste minutter, som ikke passer oss overhodet...

auren

Myhre10

Quote from: auren on March 01, 2025, 15:19:43Takk Rodon! Knalltakling på Fellows som kom alene.

auren

God og heldig der, sklir og snubler over ballen 😱

auren

Der kom den siste sjansen, men James treffer rett i nettveggen. Flott spill!

auren

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

auren

Slutt. 1-1. Frustrerende kamp. WBA bød opp til kamp og la seg ikke og halte heller ikke ut tiden. Sjette strake uavgjorten mot topp 4 lagene for bortelaget. De er særdeles vanskelige å bryte ned...

auren

auren

Vi får bare krysse fingrene for at Blades også roter bort poeng borte mot QPR senere i dag.

auren

Hawley

7 poeng siste tre er godkjent! Dommeren best i dag. Beste jeg har sett i denne divisjonen.

auren

Quote from: Hawley on March 01, 2025, 15:28:127 poeng siste tre er godkjent! Dommeren best i dag. Beste jeg har sett i denne divisjonen.

Kan ikke vinne alle kampene, og kanskje for mye forlangt at vi skulle vinne tredje kampen på rad på tampen. Mye enklere motstand siste 11 kamper, men bunnlag er jo heller ikke så kjekt å møte på tampen av sesongen...

auren

Reaney

Early kick offs sesongen 2024-2025.
1-4-1. 7 av 18 mulige poeng. Det er her vi taper poeng med andre ord.

Hallgeir *

Quote from: Reaney on March 01, 2025, 15:40:26Early kick offs sesongen 2024-2025.
1-4-1. 7 av 18 mulige poeng. Det er her vi taper poeng med andre ord.

Og neste er Portsmouth kl 13:00 neste søndag.
Super Leeds since 1968

leedslife

Pompey borte mot Luton senere idag.
Tar de 3 poeng der så begynner de å få en veldig komfortabel luke på nedrykksstriden.

GaryMac

Har folket en bra Leeds-pub å anbefale (i Leeds 😀) i ettermiddag/kveld?

leedslife

Myhre10

Quote from: auren on March 01, 2025, 15:25:01Vi får bare krysse fingrene for at Blades også roter bort poeng borte mot QPR senere i dag.

auren

0-1 🤨

Dylan

Det er jo akkurat dette vi har brukt de siste kampene på å demme opp for; poengtap og de andre vinner. Vi er fortsatt i førersetet.

raggen

ingen krise med 1 poeng idag selv om jeg mener vi burde gå for 3 poeng. synes han var forsiktig og "feig" med byttene idag
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kato

Fra West Stand syns jeg Solomon var bedre enn James. Firpo kanskje best. Vi byttet oss ikke bedre i dag.

ar9

Quote from: Kato on March 01, 2025, 21:45:16Fra West Stand syns jeg Solomon var bedre enn James. Firpo kanskje best. Vi byttet oss ikke bedre i dag.

Var det for mye tåke på West Stand til at det kommer en spillerbørs?

Super Leeds

Piroe scorer aldri avgjørende mål. Var knapt boti ballen i dag,scorer bare når kampen er avgjort. Joseph bare centimeter fra å avgjøre kampen i dag.

Kato

Quote from: ar9 on March 02, 2025, 10:36:29
Quote from: Kato on March 01, 2025, 21:45:16Fra West Stand syns jeg Solomon var bedre enn James. Firpo kanskje best. Vi byttet oss ikke bedre i dag.

Var det for mye tåke på West Stand til at det kommer en spillerbørs?

God stemning på Elland Road. Vanskelig med børs fra tribunen. På den negative siden synes jeg vi har trøbbel når Struijk skal spille fri. Virker usikker, og spiller veldig safe. Rodon med mer selvtillit med ball. Joseph gir oss lite, men nå fikk han seg en trykk i går ganske tidlig etter å ha kommet inn. Salomon er en god spiller, de var jo to og tre på han når han fikk ballen i andre omgang. James kunne avgjort, men syns han spilte en svak kamp. Balltap, og ikke all verden i gjenvinningsspillet.

Hallgeir *

Quote from: Super Leeds on March 02, 2025, 13:37:17Piroe scorer aldri avgjørende mål. Var knapt boti ballen i dag,scorer bare når kampen er avgjort. Joseph bare centimeter fra å avgjøre kampen i dag.

Piroe har scoret flere ganger når vi har vunnet 2-0 denne sesongen. For at det skal regnes som "avgjørende", er det kun det første målet som kan kalles avgjørende?

Joseph har nettet tre ganger mens Piroe står med 15. Det sier alt.
Super Leeds since 1968