Kamp vs Millwall @Elland Road onsdag 12.03.25 - kl. 20:45 på LUTV

Started by Asbjørn, March 10, 2025, 16:13:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

leedslife

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Fantasyland

Hallgeir *

Leeds har avspark, men er ikke over midtbanelinja de første vel to minuttene. Så en kontring og scoring. Merkelig start på en fotballkamp.
Super Leeds since 1968

auren

Jadda! Endelig litt flaks!

Er det Aidy White som er sidekommentator?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

TK20

Gordon McUseless

Lucas the Kop Cat

Quote from: Gordon McUseless on March 12, 2025, 20:58:44Rothwell all day long I forhold til Gruev.
Offensivt uten tvil ihvertfall

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

GaryMac

Quote from: Dennis on March 11, 2025, 11:58:35
Quote from: Asbjørn on March 11, 2025, 11:39:39
Quote from: Dennis on March 11, 2025, 11:37:20Johnny 'Opta' Cooper påpekte at da Leeds var under mot Sunderland, var de fire poeng foran. To timer fotball senere og etter neste runde (mot Sheff Utd), var Leeds plutselig 13 foran. Det snur fort!

...vi    ;D

Helt riktig. Jeg tenkte Leeds ettersom jeg ikke er en del av laget, men burde brukt 'vi'... selvsagt. ;)
We're all LEEDS aren't we?

Lucas the Kop Cat

Ikke hjemmedommer i dag.

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Vi leder, men har ikke satt vårt spill ennå- Millwall farlige fremover.

TK20

Første tjue unnagjort. Millwall har lyktes ganske godt med sitt høye press og midtbanespillet vårt sitter ikke helt.

Allikevel har vi god kontroll og jeg føler vår andre er mer sannsynlig enn deres første.

Lucas the Kop Cat

Quote from: TK20 on March 12, 2025, 21:09:18Første tjue unnagjort. Millwall har lyktes ganske godt med sitt høye press og midtbanespillet vårt sitter ikke helt.

Allikevel har vi god kontroll og jeg føler vår andre er mer sannsynlig enn deres første.
Samtidig var det plutselig vidåpent på vår venstreside. Heldigvis for lang pasning som Meslier hadde kontroll på.

Cannavaro

Litt rotete start, og vi er heldige på scoringen, men deilig å se Rothwell med herlig driv fremover i banen, han var drivkraften bak målet. Millwall er fysiske, og prøver også å spille litt fin fotball uten å skape det helt store...syns vi er kommet litt mer i rytmen her halvspilt i omgangen. Aaronsson, James og Solomon vil mye idag ser det ut til. Ville likt å se at vi skaper flere sjanser, og er trygge bakover. Foreløpig ser det delvis komfortabelt ut...
MFLU - Miracles For Leeds United

Lucas the Kop Cat

Merkelig at dommer tillater den samlingen av Honeyman.

Lucas the Kop Cat

Aaronson neppe i offside på den.

Myhre10

TK20

Cannavaro

Den der kan IKKE linjemannen vinke på, Aaronsson er ikke i offside der og Piroe har en knallfin avslutning i goalen....merkelig dømming....linjedommer`n tror han har røntgensyn ja.....
MFLU - Miracles For Leeds United

Fantasyland

Robba for en nydelig kasse der. Er mye tendenser nå

Cherry

Her kan d meste skje, en dommer som er svært usikker ift avgjørelser virker d som... .
Vi er veldig av/ på i dag- bør jo kjøre denne kampen nå!

TK20

Synes ikke BA var så åpenbart onside som Matty K skal ha det til. Det var veldig marginalt, synes han så litt off ut med skulderen.

GaryMac

Quote from: Lucas the Kop Cat on March 12, 2025, 21:04:21Ikke hjemmedommer i dag.

Hjemmedommer har vi bare når vi spiller bortekamper....

Lucas the Kop Cat

Quote from: GaryMac on March 12, 2025, 21:24:12
Quote from: Lucas the Kop Cat on March 12, 2025, 21:04:21Ikke hjemmedommer i dag.

Hjemmedommer har vi bare når vi spiller bortekamper....
Halvparten av kampene da, kan vel ikke be om.mer.

Lucas the Kop Cat

Synes ikke vi er tett nok på Millwall-spillerne til å hindre deres spill.

TK20

auren

Pause. 1-0. Merkelig omgang. Vi har vært under pari spillemessig. Gode i ca 15 minutter, men altfor mye upresist og vi takler dårlig høyt press. Synd linjedommeren ødelegger 2-0. Men den var relativt hårfin, så det er prisen å betale uten VAR. Aaronson kan fint byttes ut, han har vært svak i mange kamper på rad nå.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.