Kamp vs Millwall @Elland Road onsdag 12.03.25 - kl. 20:45 på LUTV

Started by Asbjørn, March 10, 2025, 16:13:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fantasyland

Quote from: Lucas the Kop Cat on March 12, 2025, 21:28:05Synes ikke vi er tett nok på Millwall-spillerne til å hindre deres spill.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Enig, midtbanen litt som sist, ingen som tar tak og går i krigen. Rothwell ok offensivt og vil mye. Må ha langt mer presisjon totalt sett dog

Lucas the Kop Cat

Quote from: Fantasyland on March 12, 2025, 21:38:25
Quote from: Lucas the Kop Cat on March 12, 2025, 21:28:05Synes ikke vi er tett nok på Millwall-spillerne til å hindre deres spill.

Enig, midtbanen litt som sist, ingen som tar tak og går i krigen. Rothwell ok offensivt og vil mye. Må ha langt mer presisjon totalt sett dog
Er det respekt for Millwall pga cuptapet? Selvtilliten som har fått en knekk etter tapet mot Pompey?

lufc80

Svak omgang egentlig, og når vi får det til å flyte hindrer en tvilsom offsideavgjørelse en nydelig Piroe-gåll. At dommeren ikke gir kort er kun til Milwalls fordel. Rothwell positiv!

auren

Quote from: Lucas the Kop Cat on March 12, 2025, 21:40:19
Quote from: Fantasyland on March 12, 2025, 21:38:25

Er det respekt for Millwall pga cuptapet? Selvtilliten som har fått en knekk etter tapet mot Pompey?

Eller en formdupp? Relativt svake i 5 omganger på rad nå...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Ikke veldig overbevisende 1. omg.
Millwall definitivt med i kampen, jeg savner vårt tempo og ikke minst press der fremme..
James helt ute av det, skjer lite fra den siden- så hadde vært bra og sett Gnonto eller Ramazani en HEL omgang ... men d skjer jo ikke.
Håper pauseprat gir litt gnist!

Kato

Hvor i all verden har det gått galt når Brenden Aaronson markerer Jake Cooper på corneren som Cooper header utenfor?

James, Bogle, Piroe og til dels Tanaka virker ute av form. Farke, som roterte mer tidligere, har nå kun byttet på Gruev/Rothwell siste perioden. Skal manglende rotering koste oss denne gangen også?

Rothwell best synes jeg.

Sydhagen

Millwall helt elendige. Alt annet enn tre poeng her er for dårlig.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Lykke til folkens! Håper på en tidlig 2-0 slik at vi kan roe nervene.

MOT! 🤍💛💙

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Myhre10

TK20

Quote from: auren on March 12, 2025, 21:37:05Pause. 1-0. Merkelig omgang. Vi har vært under pari spillemessig. Gode i ca 15 minutter, men altfor mye upresist og vi takler dårlig høyt press. Synd linjedommeren ødelegger 2-0. Men den var relativt hårfin, så det er prisen å betale uten VAR. Aaronson kan fint byttes ut, han har vært svak i mange kamper på rad nå.

auren

Synes ikke Brenden er så svak i dag egentlig

Dennis

Quote from: TK20 on March 12, 2025, 22:02:37
Quote from: auren on March 12, 2025, 21:37:05Pause. 1-0. Merkelig omgang. Vi har vært under pari spillemessig. Gode i ca 15 minutter, men altfor mye upresist og vi takler dårlig høyt press. Synd linjedommeren ødelegger 2-0. Men den var relativt hårfin, så det er prisen å betale uten VAR. Aaronson kan fint byttes ut, han har vært svak i mange kamper på rad nå.

auren

Synes ikke Brenden er så svak i dag egentlig

Ikke i det hele tatt! Syns Aaronson har sin beste kamp på fryktelig lenge.

Tanaka har spilt seg strålende opp og dominert så langt i andre. Veldig god kamp av Rothwell også.

Overrasket over lett klaging etter første. Syns vi er best og i kontroll uten å dominere, men Meslier fryser og vi skulle hatt en scoring til om dommeren ikke var litt ivrig med flagging.

Fine tendenser av Bogle I dag når det gjelder offensive løp. Verre med presisjonen mellom han og James, men han er langt mer involvert enn i det siste.
Marching on together!

TK20

Cannavaro

Vi har dominert totalt nå i 2.omgang (60 min)...og skulle hatt den viktige andre scoringen....det er mye nesten i siste tredel. Stor dominans bør ofte gi scoringer, men det er pasninger, touch og bevegelse som ikke sitter 100 % der fremme foreløpig, men Millwall er statister så langt i 2.omgang....
MFLU - Miracles For Leeds United

Lucas the Kop Cat

Tror dommeren har glemt kortene sine hjemme.

Dennis

Nok en gang slipper de unna et soleklart gult. På ei vanlig linje hadde James skaffa to nå og Aaronson ett.

Greit med ei høy linje, men noen er åpenbare.
Marching on together!

Reaney

Utrolig hvordan James har gått fra å være player of the month i februar til å være blant våre dårligste spiller i mars.
Bare vent. I kjent stil tar nok Farke ut Solomon før James.

Lucas the Kop Cat

Har vi ikke noe mer fikst å by på på dødball?

Cherry

Buddy

Quote from: Lucas the Kop Cat on March 12, 2025, 22:10:14Tror dommeren har glemt kortene sine hjemme.

Bør ihvertfall være umulig for Bogle å få sitt tiende 😁

Fantasyland

Dennis

Quote from: Reaney on March 12, 2025, 22:10:46Utrolig hvordan James har gått fra å være player of the month i februar til å være blant våre dårligste spiller i mars.

Solomon har spilt bedre med ball, James jobber veldig godt uten selv om det skorter med ball i dag.

Så svinner ofte Solomon ut av kampene lenge før James går tom for energi, så de byttene har jeg full forståelse for.
Marching on together!

Lucas the Kop Cat

Quote from: Dennis on March 12, 2025, 22:15:16
Quote from: Reaney on March 12, 2025, 22:10:46Utrolig hvordan James har gått fra å være player of the month i februar til å være blant våre dårligste spiller i mars.

Solomon har spilt bedre med ball, James jobber veldig godt uten selv om det skorter med ball i dag.

Så svinner ofte Solomon ut av kampene lenge før James går tom for energi, så de byttene har jeg full forståelse for.
I dag skjer det neste på Solomon sin side.

Dennis

Quote from: Lucas the Kop Cat on March 12, 2025, 22:15:58
Quote from: Dennis on March 12, 2025, 22:15:16

I dag skjer det neste på Solomon sin side.

Utvilsomt.

Så sitter plutselig samspillet mellom James og Bogle endelig. Flere av de takk.
Marching on together!

Lucas the Kop Cat

Dennis

Det har vært noen veldig fine kombinasjoner i dag. Solomon kunne fort hatt tre i dag, inkludert den som blir stående som selvmål.
Marching on together!

GaryMac

Meslier med på notene når han måtte i aksjon. Selv om jeg trodde han fomlet den i eget mål et kort øyeblikk...

TK20

Se Farke, det er stopp i spillet. Nå kan du bytte litt.

Fantasyland

Spiller bra ball nå, men klarer ikke få satt 2-0. Milwall bare defender

Reaney