Kamp vs Swansea @Elland Road lørdag 29.03.25 - kl. 16:00 på LUTV

Started by auren, March 25, 2025, 18:03:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

GaryMac

Blank_File

lojosang

Pretting skaper mål tidlig i dag!

Sent from my Pixel 7 using Tapatalk

- Leif Olav

Hallgeir *

Quote from: Blank_File on March 29, 2025, 16:07:13Finner dere noe hos Norsk Tipping? Jeg har mislyktes.

Logg inn, finn "streaming", kampene er listet opp der, klikk på denne kampen. Når du får bilde, kan du utvide det med ctrl og +
Super Leeds since 1968

Bjosse77

Meget bra strafferedning! På en straffe som ALDRI hadde blitt gitt til oss. Da hadde vi fått mange.

GaryMac

Fantasyland

Meslier REDDER STRAFFE! Må være et omen dette

Hallgeir *

Hvor mange ganger har vi IKKE fått straffe på mye klarere forseelser enn denne? Men endelig redder Meslier en straffe!  8)
Super Leeds since 1968

Bjosse77

Quote from: Hallgeir * on March 29, 2025, 16:15:54Hvor mange ganger har vi IKKE fått straffe på mye klarere forseelser enn denne? Men endelig redder Meslier en straffe!  8)
Somnjeg også skrev. Hadde vi fått de der hadde vi hatt 4-5 straffer til.

GaryMac

Quote from: Bjosse77 on March 29, 2025, 16:14:39Meget bra strafferedning! På en straffe som ALDRI hadde blitt gitt til oss. Da hadde vi fått mange.
Regner med at lista er lagt, og at vi får et par i løpet av kampen :-)

TK20

Burnley 1-0. Da er den kampen over. Veldig viktig at vi gjør jobben i dag.

TK20

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

GeirO

MOT

Gordon McUseless

Dette har ikke vert mye å skrive hjem om så langt. Skal vi kollapse på slutten som i fjor og rote oss bort i en play-off.

Hallgeir *

Det er noe nervøst og tafatt over laget så langt. Ble den tidlige scoringen en sovepute?
Super Leeds since 1968

TK20

Vi mister ball hver gang vi går fremover. Solomon helt ute av det. James og Piroe også.

Bedre rytme i det angrepet. Corner

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Fantasyland

Tror pasningsspillet er noe av det svakeste jeg har sett hele sesongen. Frustrerende

GeirO

Føler vi spiller bortr mot Man City. Så sjanseløse er vi.
MOT

Cherry

Tynn suppe, Swansea klart best og de presser oss høyt- noe vi ikke evner å spille oss ut av.
Altfor lavt balltempo, samt utrolig mye feilpasninger... skjerpings!

GeirO

Sesongverste på Elland Road. Hvilke grep gjør Farke i pausen? Fem bytter?
MOT

Lucas the Kop Cat

Tror Ampadu har nok med en omgang i dag, Tanaka inn i andre omgang?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hallgeir *

Vi trenger virkelig pause nå. Farke har nok litt av hvert på hjertet. Balltempo må opp, det samme må pasningssikkerheten.

Streamen hos NT er for øvrig minuttet foran LUTV.
Super Leeds since 1968

HåvardK

Quote from: GeirO on March 29, 2025, 16:47:34Sesongverste på Elland Road. Hvilke grep gjør Farke i pausen? Fem bytter?
Ingen bytter.
Men husk:
Vi er alltid svake etter landslagspauser
Loftus Road har alltid vært en vanskelig bane for oss
Vi sliter alltid i London
Vi fikser ikke tidligkamper

Alt dette er momenter det er umulig å gjøre noe med. Selv om vi er det desidert beste laget i ligaen.

auren

Pause. 1-0. Strålende første to minutter, så mørkt som natta. Verste omgangen jeg har sett denne sesongen. Tydelig at vi er inne i en formdupp. Klarer vi å snu kampbildet i andre omgang tro? Jeg har ikke helt troen. I tillegg til at vi er ute av form, har ikke oppladningen vært den beste mtp landslagspause. Men er vel på tide at Leeds endelig vinner en ufortjent kamp slik som Blades har gjort en rekke ganger denne sesongen.

Nei, dette var ekstremt skuffende. Selv om vi leder, så føles det ut som om vi ligger under...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Etter 5. spilleminutt har vi hatt en eneste avslutning!

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Fantasyland

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

kilgallon

Ganske en så forfærdelig omgang. Swansea klart best. Vi spiller alt for mye baklengs. Vi er nødt til å løse Swanseas høye press ved å spille ballen frem i banen. Vi har null sammenhengende spill på deres halvdel. Rothwell skal 10-15 meter høyere i banen når vi har ballen.