Kamp vs Swansea @Elland Road lørdag 29.03.25 - kl. 16:00 på LUTV

Started by auren, March 25, 2025, 18:03:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Fantasyland

Kan vi faktisk vinne på en halvråtten dag er det styrke i seg selv. Men her må det byttes

lufc80

Nest best i alt i denne omgangen (bortsett fra det som teller mest). vi ser helt average chamionship ut, her bør det bli hårføner fra Farke - håper gutta responderer positivt. Imponerende press av Swansea, har forhåpentligvis løpt seg tomme rundt 70min.

rd1

Helt forferdelig 1 omg, men vi leder høyst ufortjent.

Absolutt ingenting fungerer, sentral midtbane svikter, Aronsson og Piroe fryktelig..

Vanskelig å si hva som skal til, Tanaka inn, Aronsson ut? Rothwell opp som 10er
"Who needs Cantona??"

Fantasyland

Blank_File

Quote from: Hallgeir * on March 29, 2025, 16:55:31
Quote from: Blank_File on March 29, 2025, 16:07:13Finner dere noe hos Norsk Tipping? Jeg har mislyktes.

Har du kommet inn hos NT?
De dukker ikke opp i Streaminglista, men jeg kan se en haug av andre kamper, Birmingham, Shrewsbury, Blackpool, Bolton, Wigan, Barnsley, men ingen Leeds. Men når jeg søker opp kampen så finner jeg den nå. Betalte for LUTV siden jeg ikke fant den i stad, så det får våge seg. Takk uansett.

GeirO

Quote from: Hallgeir * on March 29, 2025, 16:51:30Vi trenger virkelig pause nå. Farke har nok litt av hvert på hjertet. Balltempo må opp, det samme må pasningssikkerheten.

Streamen hos NT er for øvrig minuttet foran LUTV.
Enig. Men det verste er at det er Meslier som har løpt mest av våre. Samt vært best.
MOT

Lucas the Kop Cat

Quote from: rd1 on March 29, 2025, 16:59:00Helt forferdelig 1 omg, men vi leder høyst ufortjent.

Absolutt ingenting fungerer, sentral midtbane svikter, Aronsson og Piroe fryktelig..

Vanskelig å si hva som skal til, Tanaka inn, Aronsson ut? Rothwell opp som 10er
Vi skal ihvertfall ikke begynne med nye formasjoner. Vi må opp i innsats både i gjenvinning og angrep. Tror på Tanaka for Ampadu snart og Gnonto og Joseph inn deretter.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hallgeir *

Quote from: Blank_File on March 29, 2025, 17:00:34
Quote from: Blank_File on March 29, 2025, 16:07:13Finner dere noe hos Norsk Tipping? Jeg har mislyktes.

De dukker ikke opp i Streaminglista, men jeg kan se en haug av andre kamper, Birmingham, Shrewsbury, Blackpool, Bolton, Wigan, Barnsley, men ingen Leeds. Men når jeg søker opp kampen så finner jeg den nå. Betalte for LUTV siden jeg ikke fant den i stad, så det får våge seg. Takk uansett.

Det var litt merkelig. Hos meg lå kampen blant de fem første. Men heldigvis har vi LUTV.
Super Leeds since 1968

Blank_File

Quote from: Hallgeir * on March 29, 2025, 17:04:35

Det var litt merkelig. Hos meg lå kampen blant de fem første. Men heldigvis har vi LUTV.
Kan være forskjell på sortering på Android og Apple også kanskje. Men nå er jeg obs på det til neste gang.

TK20

palle

...ooo, vi vandrar saman...

Cherry

James virkelig ikke god ... langt unna det han viste tidligere i sesongen.
Solomon som var så frisk mot Norge gjør også mange rare valg i dag.
Vi har meget bra vinger på benk, Farke.

Bjosse77

Quote from: Cherry on March 29, 2025, 17:17:13James virkelig ikke god ... langt unna det han viste tidligere i sesongen.
James er litt for James i dag, ja. Nå må gjengen spille med kalde hoder og skjerpe konsentrasjonen. Vi må bli bedre i pasningsspill og bevegelse, elementære ting.

Lucas the Kop Cat

Utrolig at keeper redder den volleyen fra Piroe.

Hallgeir *

Verdifull kamptrening for Ampadu som byttes ut mot Tanaka. Får vi mer kontroll over midtbanen nå?
Super Leeds since 1968

Bjosse77

Når Piroe er nær ballen i 16m så avslutter han. Ble ikke mål, men det må til og kan fort skape kaos.

GeirO

Quote from: Blank_File on March 29, 2025, 17:11:53
Quote from: Hallgeir * on March 29, 2025, 17:04:35

Kan være forskjell på sortering på Android og Apple også kanskje. Men nå er jeg obs på det til neste gang.
Prøver denne streamen for første gang i dag. Gikk bare på denne kampen på oddsen, og under lå en streamingpil. Veldig enkelt
MOT

GaryMac

Bedre nå enn i store deler av første omgang. Nære på både ved James og Piroe, og Byram sin også litt effen (eller "ikke helt ueffen" som noen sier)

GeirO

MOT

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

palle

...ooo, vi vandrar saman...

Bjosse77

Helt merkelig. Klart best så langt i 2. omgang og tuller til med og på corner. Meslier vært god i dag og måtte seff kladde til en enkel redning.

GaryMac

Faen..  nytter ikke å redde straffe når man gjør slikt. Der kan ikke engang jeg forsvare Meslier....
På tide at Darlow overtar?!?

TK20

Utgjort. Meslier vår beste i dag, så kommer den.

Gordon McUseless

Det er nok nå Meslier. Dette går ikke lenger.

Lucas the Kop Cat

Begynner med at vi sliter med å få kontroll på ballen på egne kast på vår banehalvdel for n-te gang i dag og så gir Tanaka bort en corner. Bare å grue seg til kommentarene om vi gir fra oss poeng i dag.

TK20

Og at Ramazani/Gnonto fremdeles ikke er innpå når James/Solomon spiller som de gjør er virkelig frustrerende.

morten1966

Cherry

Satt og tenkte på at i dag fortjener han vår bestemannspremie, så kommer en forferdelig blemme... :-[