Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 28. Foran sommervinduet 2025...

Started by Asbjørn, April 19, 2025, 23:00:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 95 Guests are viewing this topic.

Hawley

Quote from: Asbjørn on August 20, 2025, 12:05:00
Quote from: morten1966 on August 20, 2025, 11:38:44🚨🟡🔵 EXCL: Noah Okafor, on his way to England as he signs in as new Leeds player later today! ✈️

4 year contract plus option to extend, fee around €20m to AC Milan. #LUFC

Så jo ikke akkurat ut som han gleda seg  ???

Kickthemdown

Quote from: Hawley on August 20, 2025, 12:17:47
Quote from: morten1966 on August 20, 2025, 11:38:44🚨🟡🔵 EXCL: Noah Okafor, on his way to England as he signs in as new Leeds player later today! ✈️

Så jo ikke akkurat ut som han gleda seg  ???
Jeg har også grått om jeg hadde måtte forlate Milano og Italia til fordel for Leeds og England...

stian

Quote from: Cherry on August 20, 2025, 12:16:21
Quote from: auren on August 20, 2025, 12:13:16BEK går visst til Palace. Betyr det at Eze selges?

Sky Sports News
@SkySportsNews
BREAKING: Crystal Palace are close to agreeing a deal worth £32m with Leicester City for forward Bilal El Khannouss 🚨

auren

Yep:  BREAKING: Tottenham have reached an agreement in principle with Crystal Palace for Eberechi Eze.

Palace must now find a replacement with Eze waiting and training as normal.🦅

Palace kommer i alle fall ikke styrket ut av transfervinduet. Tipper Eze får følge av Guehi ut døra ettersom sistnevnte er på utgående kontrakt og med drøssevis av større klubber interessert. Det er i så fall to veldig markante skikkelser ut av laget. Tviler vel litt på at de blir å finne i nedrykksstriden, men større under har skjedd.

auren

Arménie Football
@ArmenieFootball
🇦🇲
Leeds United 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 envisage de recruter Eduard Spertsyan 🇦🇲 !

C'est l'une des raisons pour lesquelles Krasnodar 🇷🇺 met du temps dans les négociations avec Southampton 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿.

Aucune offre n'a été présenté pour l'instant.

#Spertsyan

En på Waccoe oversetter og skriver:

Leeds United 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 is considering recruiting Eduard Spertsyan 🇦🇲!

This is one of the reasons why Krasnodar 🇷🇺 takes time to negotiate with Southampton 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿.

No offers have been submitted for the moment.

#Spertsyan

This guy is close to Spertsyan by the sounds of it

Er vel bedre med Spertsyan enn Bernadotte ( ;) ) på lån fra Brikton.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Har blitt tyst rundt James Justin etter skaden mot Preston. Spurte derfor AI hva status var, og fikk opp dette:

Skadet i benet mot Preston – avtale til Leeds i fare.

Leeds avventer medisinsk vurdering og skadens alvorlighetsgrad.

Indikasjoner tyder på at skaden kan være kortvarig, så en overgang kan fortsatt være aktuell.

auren

Cerberos67

Får vi tre for prisen av én her ;D

Asbjørn

Joel Piroe has revealed that Leeds United have turned away transfer approaches for him this summer

"The club didn't want to let me go, and I don't want to leave at all" 👇 #lufc

https://x.com/isaacjohnsonLL/status/1958169977967566905

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-rejected-transfer-approaches-32314337
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Hmmm... Piroe burde vi da vel kunne solgt? Eller tenker klubben de vil gi ham en sjanse i PL først? Jeg tror ikke han har det som kreves for å være en fast PL-spiller, men prove me wrong Joel 🤞🏻

auren

Asbjørn

Quote from: auren on August 20, 2025, 18:06:40Hmmm... Piroe burde vi da vel kunne solgt? Eller tenker klubben de vil gi ham en sjanse i PL først? Jeg tror ikke han har det som kreves for å være en fast PL-spiller, men prove me wrong Joel 🤞🏻
Bare minner om at Lord Pat scoret flere i PL enn i Champ.

Men ja, Joêl har noe å bevise nå.

Å selge ham nå blir som å sparke Farke etter fjorårssesongen - Piroe ble tross alt toppscorer i divisjonen.
Tell me  Tell me

Dylan

morten1966

Quote from: auren on August 20, 2025, 18:06:40Hmmm... Piroe burde vi da vel kunne solgt? Eller tenker klubben de vil gi ham en sjanse i PL først? Jeg tror ikke han har det som kreves for å være en fast PL-spiller, men prove me wrong Joel 🤞🏻

auren

Er vel spillere foran han i køa som bør selges, Meslier, Bamford, Greenwood, Scmidt, og Strujk. Litt i tvil om vi bør selge Strujk men masse penger for han bør vi få.
Hva med Ramazani? Blir han?

peacock

auren

Hva f..n! >:( 
Er vi blitt Nottingham Forest? Skal vi skrote hele gjengen som rykka opp?
Piroe var toppscorer, og det blir helt uhørt å ikke gi ham en fair sjanse.

Asbjørn

Kan være bull (51 følgere) men bildebevis  :D

EXCLUSIVE: Okafor has passed his medical and is set to sign his contract with Leeds✍️

Could be announced tonight or tomorrow

#LUFC

https://x.com/bigleedsfan20/status/1958215753733226772
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Quote from: Asbjørn on August 20, 2025, 19:26:20Kan være bull (51 følgere) men bildebevis  :D

EXCLUSIVE: Okafor has passed his medical and is set to sign his contract with Leeds✍️

Could be announced tonight or tomorrow

#LUFC

https://x.com/bigleedsfan20/status/1958215753733226772
Han til høyre jobber i Leeds medisinske apparat.

GeirO

Quote from: Cerberos67 on August 20, 2025, 16:33:17

Får vi tre for prisen av én her ;D
Kanskje det, men rart at Justin James er med i samme flyet....  :o
MOT

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

auren

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
🚨🟡🔵 Understand Noah Okafor has passed his medical.

All documents are signed between Leeds United and AC Milan.

#LUFC club statement to follow on Thursday.

auren

Asbjørn

Quote from: auren on August 20, 2025, 23:40:01Fabrizio Romano
@FabrizioRomano

auren
Et svar til Romano-tweeten:
Leeds just got a gem! 🔥 Noah Okafor is pure class. Cutting inside, running the channels, He brings energy and creativity to every attack. A rising star to watch. Wishing him all the best at Leeds ❤️🔥
https://x.com/phenixcity41137/status/1958266258492936326
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Florian Plettenberg
@Plettigoal
🚨⚪️🔴 Ermedin #Demirovic remains a player to watch until Deadline Day.

#VfB want to keep him. However, there have been many enquiries from the Premier League, most recently from Leeds and Nottingham Forest.

His contract runs until 2028. Demirovic is only willing to consider top offers.

auren

leedslife

Quote from: Asbjørn on August 21, 2025, 09:50:38
@FabrizioRomano

auren
Leeds just got a gem! 🔥 Noah Okafor is pure class. Cutting inside, running the channels, He brings energy and creativity to every attack. A rising star to watch. Wishing him all the best at Leeds ❤️🔥

Quote from: Asbjørn on August 21, 2025, 09:50:38
@FabrizioRomano

auren

Det virker som han har en xfaktor og en uforutsigbarhet i sitt offensive spill som vi virkelig trenger.
Jeg deler ikke den oppfatningen om at det vi så offensivt sist var godt nok over 90 minutt - selv om vi vippet kampen i vår favør.
Fantastiske første omgang da vi løp klart mest og levde litt på energien og trøkket rundt oss.
Men da vi ble lignet ut på dette i andre omgang synes jeg vi var ganske average og tidvis manglet ferdigheter, sting og den edgen man trenger hos enkeltspillere for å sette motstanderens lagdeler i ubalanse (Første omgang gjorde vi det, men etter min mening var det mest på grunn av taktisk slurv fra Everton)

Frykten min er at det blir en Sinisterra type.
Et fantastisk toppnivå, men får man bare mønstret han på 14-15 kamper så er jeg litt usikker tar man med alt rundt integreringsprosessen i land/klubb/liga. Tiden vil vise.

Uansett flott med eksotisk type spillere inn som vil gi klubben et boost og sikkert nok øke draktsalget for neste-gen supportere.
Prosjektet trenger slike typer  for engasjement og tro.

Så man man ta med at skadefritt så kan benken potensielt se veldig bra ut målt opp mot konkurrenter på de 6-8 nedre plassene på tabellen.
Darlow, Strujik(Bijol), Longstaff, Gruev,Harrison, Okafor(Gnonto), Brenden, DCL ++ Kanskje Justin og - se totalen her; ikke bare hva gjelder spissferdigheter og kollektive ferdigheter, men se på x antall kamper i PL fordelt på den benken.
Sist hadde vi perioder med Klaeson, Bates, Jenkins, Gray, Gelhart, Greenwood, Drameh, Kenneh, Shack bla....

Kan ikke huske sist Leeds hadde slike alternativer fordelt til å påvirke et kampbildet fra benken.
En sterkt signal mtp jobben som er lagt ned fra Underwood, Farke og co.

Reaney

Større x factor enn Ramazani som vi mest sannsynlig "kaster på båten"?

leedslife

Ikke misforstå. Det aller viktigste er så klart prestasjoner på trening og i kamp på maksimalt nivå på det nivået klubben konkurrerer til enhver tid.
Farke kan jo ikke prioritere spillere ut fra dansingen etter opprykk eller basert på 3000 minutter i spansk andre divisjon alene. Farke eller Reimer kan jo ikke spille for dem.
Jeg håper virkelig treningshverdagen og hvordan man presterer i kamp basert på individuelle og kollektive prestasjoner står i førersetet.

Vi ønsker jo ikke en ny Gelhart episode igjen. Vi skal dra med oss en tenåring inn i tredveårene og han fortsatt ikke klarer og lappe sammen 4 solide gjennomføringer i måneden. Da må man se på alternativer. Lån - ned et nivå, annen liga - miljøskifte etc etc.
Det er jo flust av spillere i historien som har tjent langt mer på det.

Den diskusjonen kan gjerne komme etterhvert vedr Gelhart, Cresswell og nå kanskje Ramazani.
Men enn så lenge peker pilen oppover på alle mulige områder hva gjelder sportslig progresjon.
Vi knuser gjennom CC på en måte få lag har gjort siste tre tiårene. Alt ligger til rette til at de har bygget et fundament som kan stå i PL og bygge videre de neste 3 sesongene.
En helt enkel objektiv analyse.

Killa

Quote from: leedslife on August 21, 2025, 11:45:27Ikke misforstå. Det aller viktigste er så klart prestasjoner på trening og i kamp på maksimalt nivå på det nivået klubben konkurrerer til enhver tid.
Farke kan jo ikke prioritere spillere ut fra dansingen etter opprykk eller basert på 3000 minutter i spansk andre divisjon alene. Farke eller Reimer kan jo ikke spille for dem.
Jeg håper virkelig treningshverdagen og hvordan man presterer i kamp basert på individuelle og kollektive prestasjoner står i førersetet.

Vi ønsker jo ikke en ny Gelhart episode igjen. Vi skal dra med oss en tenåring inn i tredveårene og han fortsatt ikke klarer og lappe sammen 4 solide gjennomføringer i måneden. Da må man se på alternativer. Lån - ned et nivå, annen liga - miljøskifte etc etc.

Den diskusjonen kan gjerne komme etterhvert vedr Gelhart, Cresswell og nå kanskje Ramazani.
Men enn så lenge peker pilen oppover på alle mulige områder hva gjelder sportslig progresjon.
Vi knuser gjennom CC på en måte få lag har gjort siste tre tiårene. Alt ligger til rette til at de har bygget et fundament som kan stå i PL og bygge videre de neste 3 sesongene.

Mye klokt sagt fra din side Leedslife - som vanlig. Tiltredes.
Når det gjelder Ramazani så håper jeg han heller blir utlånt til CC enn at han blir solgt. Hvis han ikke presterer der kan han selges i juni for å bidra i PSR. Men aller helst ønsker jeg at han får sjansen i høst til å vise seg fram - og at han gjør det så godt at han forsvarer en plass i troppen.
Men når man nå får inn Okafor så er nok han garantert foran Ramazani i køa uansett.

leedslife

Quote from: Killa on August 21, 2025, 12:14:22
Quote from: leedslife on August 21, 2025, 11:45:27Ikke misforstå. Det aller viktigste er så klart prestasjoner på trening og i kamp på maksimalt nivå på det nivået klubben konkurrerer til enhver tid.

Mye klokt sagt fra din side Leedslife - som vanlig. Tiltredes.
Når det gjelder Ramazani så håper jeg han heller blir utlånt til CC enn at han blir solgt. Hvis han ikke presterer der kan han selges i juni for å bidra i PSR. Men aller helst ønsker jeg at han får sjansen i høst til å vise seg fram - og at han gjør det så godt at han forsvarer en plass i troppen.
Men når man nå får inn Okafor så er nok han garantert foran Ramazani i køa uansett.

Uten tvil. Og her har jo klubben et stort forbedringspotensiale basert på de forrige årene.

Personlig skulle jeg ønsket at Cresswell ble prioritert første sesong for oss i CC.
Av det jeg så fra han i Millwall, sesongen før, var veldig lovende. Etter min mening var han blandt CCS beste stoppere - spesielt siste halvdel av sesongen.

Jeg likte veldig godt Greenwood. Jeg har en stor kjærlighet for ferdighetsmessig gode spillere som scorer høyt i posession hva gjelder timing, bevegelse og i tillegg spiller med hodet opp.
Jeg synes Piroe er fantastisk i posession. Jeg mener folk undervurderer han bigtime. Ikke bare supporterwise, men han får for lite kred fra "eksperter" og analytikere også.
Samme vedr Brenden. Blitt en stor favoritt hos meg. Styrkerne hans i et kollektiv - et kollektiv som er avhengig av å levere høyest mulig fysiske tall i divisjonen for og stå,  er uvurderlig i min bok.

På den andre siden så ser jeg masse gode motargumenter mot disse spillerne vedr og få et så godt og effektivt kollektiv som mulig. Man må hente ut mye mer av Brenden i posession og på siste tredjedel.
For Piroe holder det ikke og spille en god omgang på dette nivået. Kapasiteten og allround spillet må være mer synlig og mer effektivt med tanke på nivået til motstandere. Spesielt når vi i så mange kamper utover sesongen vil bli presset ned i banen og på ingen måte kan stå så høyt som vi har gjort de siste 2 sesongene.

Poenget mitt er bare at alt kan ikke dreie seg om Gelhart eller Ramazani når klubben har satt sammen et kollektiv som knuser rekorder og viser den progresjon som de gjør.
Jeg lever i en såpass enkel verden at hvis Harrison leverer jevnt og trutt på et høyt nok nivå på trening og kamp og kommer tilbake til der han gir laget 10-12 målpoeng ila en sesong så starter han. Sjansene til spill må jo være summen av det som prestereres hver dag på trening og minuttene du får i kamp.
Og akkurat her har vel Farke og teamet levert outstanding hvis du ser alt i det store bildet.
Vi kan sette spmtegn rundt taktiske ferdigheter, men lagbygging og utvikling av spillere er så godt som noe jeg har sett så lenge jeg har vært Leeds supporter.

Nå tok engasjementet overhånd her igjen. Flytt gjerne innleggene mine så det slipper og kludre til det som virkelig fenger på sommeren, nemlig rykter og potensielle spillere inn:-)

Lucas the Kop Cat

Asbjørn

Woody kjapp etter signeringen av Noah (uten at noen hadde stilt ham spørsmål):
So at a minimum, two more to go
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

En back og en spiss?

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

Quote from: Sydhagen on August 21, 2025, 13:20:42En back og en spiss?

...akkurat den er vanskelig å forutsi - i Okafor har vi vel egentlig både ving, tier og spiss...
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Quote from: Asbjørn on August 21, 2025, 13:24:03

...akkurat den er vanskelig å forutsi - i Okafor har vi vel egentlig både ving, tier og spiss...

James Justin og Facundo Buonanotte er mitt tips. Altså back up på backen og en 10-er. Så tipper jeg de venter til siste dag om det kan komme inn en enda ny offensiv kraft. Men det avhenger nok av at 1-2 spillere forsvinner (Harrison og/eller Ramazani tenker jeg).

auren

Russel_Doig

Quote from: auren on August 21, 2025, 13:50:20

James Justin og Facundo Buonanotte er mitt tips. Altså back up på backen og en 10-er. Så tipper jeg de venter til siste dag om det kan komme inn en enda ny offensiv kraft. Men det avhenger nok av at 1-2 spillere forsvinner (Harrison og/eller Ramazani tenker jeg).

auren

Evt Ramazani, Gnonto, Struijk, Gruev

Sydhagen

Kan også være en stopper om tanken er at Struijk skal selges pga PSR.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."