Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 28. Foran sommervinduet 2025...

Started by Asbjørn, April 19, 2025, 23:00:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 79 Guests are viewing this topic.

Kickthemdown

Quote from: Asbjørn on August 25, 2025, 23:53:12..i kveld skriver Woody at vi vil signe Solomon.  :o

En del lurer på om han er på en wind-up igjen (han skriver det i 'den vanlige' overgangstråden).
Trenger flere venstrekanter. Har bare 4 stykk.

Asbjørn

Quote from: Kickthemdown on August 25, 2025, 23:54:35
Quote from: Asbjørn on August 25, 2025, 23:53:12..i kveld skriver Woody at vi vil signe Solomon.  :o

En del lurer på om han er på en wind-up igjen (han skriver det i 'den vanlige' overgangstråden).
Trenger flere venstrekanter. Har bare 4 stykk.
Jepp. Utrolig. Skjønner argumentet at han er bedre ennGnonto men likevel, Okafor da, han liker seg jo best til ...venstre.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Enten wind up, eller så er også Harrison på vei bort og Okafor tiltenkt en potet-rolle i angrepet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Jeg liker Evertons approach. Hente 3-4 ordentlig gode spillere. Dewsbury-Hall, Grealish og Dibling. Nå har vi hentet 10. Stach er god. Jeg frykter resten er nesten gode nok. De skal selvsagt få tid. Men når fasiten kommer tror jeg vi heller skulle kjøpt 5, og lagt mer i hver. Når Everton får det til, så får vi også det til.

Joe Jordan

Quote from: Kato on August 26, 2025, 07:29:27Jeg liker Evertons approach. Hente 3-4 ordentlig gode spillere. Dewsbury-Hall, Grealish og Dibling. Nå har vi hentet 10. Stach er god. Jeg frykter resten er nesten gode nok. De skal selvsagt få tid. Men når fasiten kommer tror jeg vi heller skulle kjøpt 5, og lagt mer i hver. Når Everton får det til, så får vi også det til.

Ja jeg misunner virkelig Everton det trekløveret der.   
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

auren

Quote from: Kato on August 26, 2025, 07:29:27Jeg liker Evertons approach. Hente 3-4 ordentlig gode spillere. Dewsbury-Hall, Grealish og Dibling. Nå har vi hentet 10. Stach er god. Jeg frykter resten er nesten gode nok. De skal selvsagt få tid. Men når fasiten kommer tror jeg vi heller skulle kjøpt 5, og lagt mer i hver. Når Everton får det til, så får vi også det til.

Vel, nå er Everton en etablert PL-klubb og slik sett ikke trenger å hente mer enn 3-5 spillere. Vi som nyopprykket trenger å hente langt flere. Brenner vi opp alle pengene på 5 spillere, så har vi fort en stall som ikke tåler skader og suspensjoner.

Men vi har gamblet nok en gang på å hente utenlandske spillere vi håper kan slå til i PL, i tillegg til flere skadeforfulgte spillere. Skulle gjerne sett 1-2 skikkelige kvalitetsspillere inn, primært offensivt. Forsvar og sentral midtbane ser pt ganske bra ut, selv om vi ble knust 0-5 nettopp.

Spent på kveldens kamp. Håper vi kjører over uglene og vinner komfortabelt, men vi vet jo alle hvordan vi ofte fremstår i slike cup-kamper.

auren

Russel_Doig

Quote from: Joe Jordan on August 26, 2025, 08:01:13

Nå skal jo Everton supplere i en allerede brukbar stall flust av PL-erfaring. Så det er å sammenligne epler og pærer.

Kato

Quote from: Russel_Doig on August 26, 2025, 09:40:53

Nå skal jo Everton supplere i en allerede brukbar stall flust av PL-erfaring. Så det er å sammenligne epler og pærer.

De kan ha så mye erfaring de vil, men de har svevd rundt nedrykk lenge nå. Så vet ikke om den stallen i utgangspunktet er så mye bedre enn vår.

Kickthemdown

Quote from: Kato on August 26, 2025, 09:51:45
Quote from: Russel_Doig on August 26, 2025, 09:40:53

De kan ha så mye erfaring de vil, men de har svevd rundt nedrykk lenge nå. Så vet ikke om den stallen i utgangspunktet er så mye bedre enn vår.
Med Dibling og Grealish inn så er det plutselig blitt klasseforskjell på lagene.

Cherry

Nå forespør vi om Mainoo på lån visstnok.
Hvorfor ikke Hamer eller Buendia- samt å få tak i Gonzales som spiss...
5 dager igjen av vinduet.

auren

Quote from: Cherry on August 26, 2025, 11:49:34Nå forespør vi om Mainoo på lån visstnok.
Hvorfor ikke Hamer eller Buendia- samt å få tak i Gonzales som spiss...
5 dager igjen av vinduet.

Mainoo er nok bare clickbait. Ingen troverdige journalister som skriver om dette vel?

Hamer og Buendia kommer neppe. Snakk om Facundo Buonanotte på lån fra Brighton. Tipper den avtalen går i orden. Så gjenstår det å se om vi virkelig går for Solomon, eller ønsker enda en spiss. 6 dager igjen...

auren

Asbjørn

Quote from: auren on August 26, 2025, 12:04:33Mainoo er nok bare clickbait. Ingen troverdige journalister som skriver om dette vel?

Mente det samme som deg, men YEP nevner det i 'rykter'

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-transfer-rumours-kobbie-mainoo-5287742

Men med Mainoos profil, jeg skjønner ikke at Leeds er ute etter spillere som er sentrale midtbanespillere, men som også har spilt defensiv og offensiv midtbane ved anledninger.

Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Quote from: Asbjørn on August 26, 2025, 12:26:51
Quote from: auren on August 26, 2025, 12:04:33Mainoo er nok bare clickbait. Ingen troverdige journalister som skriver om dette vel?

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-transfer-rumours-kobbie-mainoo-5287742

Men med Mainoos profil, jeg skjønner ikke at Leeds er ute etter spillere som er sentrale midtbanespillere, men som også har spilt defensiv og offensiv midtbane ved anledninger.

Tipper at dette har med Tanaka sin skade å gjøre. Ryktes at vi er ute etter en som skal vikariere for Tanaka...aner ikke om dette er fakta eller oppspinn.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Killa

Quote from: Sydhagen on August 26, 2025, 12:36:51

Tipper at dette har med Tanaka sin skade å gjøre. Ryktes at vi er ute etter en som skal vikariere for Tanaka...aner ikke om dette er fakta eller oppspinn.

Hadde ikke fått meg meg at Tanaka også er skadet - noen som vet noe mer om det? Ute mot Newcastle?

Asbjørn

Quote from: Killa on August 26, 2025, 12:52:56Hadde ikke fått meg meg at Tanaka også er skadet - noen som vet noe mer om det? Ute mot Newcastle?

Rett etter kampen sa Farke:
"After a tackle in the first half, he had problems with his MCL," Farke said. "He kept going and I hope it's not too bad. I hope the assessment is not too bad. There are a few concerns that it would be an injury but it's normally positive that he could play further on.
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Quote from: Asbjørn on August 26, 2025, 13:14:01
Quote from: Killa on August 26, 2025, 12:52:56Hadde ikke fått meg meg at Tanaka også er skadet - noen som vet noe mer om det? Ute mot Newcastle?

Rett etter kampen sa Farke:
"After a tackle in the first half, he had problems with his MCL," Farke said. "He kept going and I hope it's not too bad. I hope the assessment is not too bad. There are a few concerns that it would be an injury but it's normally positive that he could play further on.
Takk for info Asbjørn. Uten deg og ørreten hadde jeg ikke visst stort, haha...

Kickthemdown

Quote from: Killa on August 26, 2025, 12:52:56
Quote from: Sydhagen on August 26, 2025, 12:36:51

Hadde ikke fått meg meg at Tanaka også er skadet - noen som vet noe mer om det? Ute mot Newcastle?
Rykter om 4 uker...

Cherry

Ift no 10:
Leeds have a four-player shortlist for the number 10 position, of which Buendia is of course one of them. The other names mentioned are Gustavo Hamer and Facundo Buonanotte at Brighton.

However, it seems as though Buonanotte could be set for a move to Europe, whilst Hamer will only leave Sheffield United for PSV this summer. Given those updates and the latest on El Khannouss, Buendia could once again become a key target for Leeds United.

With his Villa situation looking as though it's becoming more and more tense, it could be the perfect time for Leeds United to strike.

auren

BEK blir nok for dyr. Hamer er for unfit. Da står det mellom Buendia og Buonanotte. Førstnevnte har god erfaring, men skadeutsatt. Sistnevnte kommer evt kun på lån og er vel bare 20 år.

Det blir spennende dager...

auren

Barry

I følge herr Romano skal Greenwood forsette sin karriere i Polen etter en at en treårig avtale med Pogon Szczecin er signert.

https://x.com/FabrizioRomano/status/1960356165549711792

Asbjørn

Quote from: Barry on August 26, 2025, 17:07:45I følge herr Romano skal Greenwood forsette sin karriere i Polen etter en at en treårig avtale med Pogon Szczecin er signert.

Lewis her setter ting i perspektiv  ;D

We've sold Sam Greenwood for 500k more than we bought Tanaka for. 😂
https://x.com/LewisDeighton17/status/1960365361729036328
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on August 26, 2025, 18:32:27
Quote from: Barry on August 26, 2025, 17:07:45I følge herr Romano skal Greenwood forsette sin karriere i Polen etter en at en treårig avtale med Pogon Szczecin er signert.

Lewis her setter ting i perspektiv  ;D

We've sold Sam Greenwood for 500k more than we bought Tanaka for. 😂
https://x.com/LewisDeighton17/status/1960365361729036328

Denne fra waccoe i samme gata:
Probably £3.4m. So £6m for him & Schmidt. Not bad going for 2 players who won't be involved whatsoever
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Farke:
Transfer with a week to go
We will see. We definitely want to do more in the offence. Today was not a reminder of that. Offence was not on a top level but we knew this before.

Pretty happy with the addition of James Justin, Let's see in the upcoming days.
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

I dag er jeg farget av gårsdagens fryktelige presisjon, men jeg må si at det ikke er mange av nyervervelsene som har overbevist så langt. Okafor viste vel noen positive takter, og Stach og Gudmundsson er nok totalt sett et hakk opp fra Championshipnivå. Bak disse ser det grått ut. Hvis det skal komme inn nye nå, må det være noen som hever nivået fra dag en.

morten1966

Hent tilbake Kalvin Phillips som jeg er ganske sikker på hadde gjort en god jobb for Leeds.

Kickthemdown

Quote from: morten1966 on August 27, 2025, 07:04:56Hent tilbake Kalvin Phillips som jeg er ganske sikker på hadde gjort en god jobb for Leeds.

Vel - han er definitivt bedre enn Gruev.

Kickthemdown

morten1966

Er Tanaka og Ampadu ute i flere uker så er det bare å hente Kalvin!

HåvardK

Quote from: morten1966 on August 27, 2025, 22:13:57Er Tanaka og Ampadu ute i flere uker så er det bare å hente Kalvin!
Kalvin er vel også skadet?

Russel_Doig

Quote from: Kickthemdown on August 27, 2025, 22:07:16Strålende dag på ryktefronten.

Er ikkje lett å bli fornøyd når mangel på løse rykter også blir et problem!  ;D  :D  ???