Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 28. Foran sommervinduet 2025...

Started by Asbjørn, April 19, 2025, 23:00:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 33 Guests are viewing this topic.

stian

Quote from: Russel_Doig on July 21, 2025, 15:04:06
Quote from: Kato on July 21, 2025, 14:50:18
Quote from: stian on July 21, 2025, 14:46:40Selv den beste 9-er må få noe å jobbe med fra midtbane/kant. Paixao ser ut som typen som kan gi spissene god service, i tillegg til å score en del selv. Kanskje det er en sånn spileler som kan hjelpe Joseph til det endelige gjennombruddet? Jeg krysser også fingre for denne karen

Gnonto og Joseph i samme båt ift å ha spilt U-21 i sommer. Gnonto ville til Sverige å spille, Joseph ville ikke. Sier litt.

Det kan vel være mange grunner til at Joseph ikkje dukket opp, trenger ikkje spekulere i det ene eller andre.

Når det gjelder denne brassen så er alle klippene hentet fra en svak europeisk liga. ManU hentet jo store stjerner derfra og holdt på å rykke ned

ManU kunne skapt gråstein av gull fra en hvilken som helst liga de siste årene. Det finnes eksempler på det lotsatte, blant annet Gakpo, med den forskjellen at de har en stall hvor de passer inn. Noen kommer også fra intet i lavere divisjoner og blir kjempekupp, for eksempel Tanaka.

Vi er nok nødt til å ta noen sjanser på spillere hvor det er en viss risiko for at de faller gjennom, ellers så får vi aldri i livet tak i spillere med x-faktor.

Asbjørn

Et eksempel på at Leeds-Live ikke er et nettsted med liksom-linker.
Her er dagens oppdatering.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfer-state-play-32105479

- Paixao himself is open to a move

- Rodrigo Muniz as a viable target, with the club receiving a good reception from the player's end
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on July 21, 2025, 17:02:34Et eksempel på at Leeds-Live ikke er et nettsted med liksom-linker.
Her er dagens oppdatering.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfer-state-play-32105479

- Paixao himself is open to a move

- Rodrigo Muniz as a viable target, with the club receiving a good reception from the player's end

,,,og her er YEPs take på det samme (det inkluderer at Fulham sirkler inn på en Muniz-erstatter)

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-transfer-rumours-romulo-tom-fellows-5234656
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Stach skal være klar nå:

Der Transfer von #TSG-Profi Anton #Stach zu #Leeds ist durch, der 26-Jährige trainiert schon bei seinem neuen Verein mit. Offizielle Kommunikation der Vereine dürfte in Kürze folgen. Via
@uchterjung

https://x.com/PhlipMarq/status/1947311170211201406

...for de som sliter med tysken men ikke engelsken:
The transfer of #TSG-Professional Anton #Stach to #Leeds is through,

the 26-year-old is already training with his new club. Official communication from the clubs should follow shortly. Via @uchterjung
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Denne har eg virkelig ikke tenkt på, begge er jo brasser :)
Og altså, Raphinha er Paixaos helt :)

I know I said that it wouldn't be the end of the world if we didn't get Paixao, but f**king hell the news today is getting promising. I reckon we will just pay what they're asking if Marseille do indeed drop out.
...
Being linked to Muniz could make us more attractive to him and vice versa. Playing with another Brazilian

PS! Og litt lenger nede fikk eg med meg noe eg egentlig visste, Perri er også brasilianer :)
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Quote from: Asbjørn on July 21, 2025, 19:12:53Denne har eg virkelig ikke tenkt på, begge er jo brasser :)
Og altså, Raphinha er Paixaos helt :)

I know I said that it wouldn't be the end of the world if we didn't get Paixao, but f**king hell the news today is getting promising. I reckon we will just pay what they're asking if Marseille do indeed drop out.
...
Being linked to Muniz could make us more attractive to him and vice versa. Playing with another Brazilian

PS! Og litt lenger nede fikk eg med meg noe eg egentlig visste, Perri er også brasilianer :)
Var derfor jeg for et par dager skrev at hvis vi bruker Raphinhakortet riktig, så lander vi Paixao.
MOT

Asbjørn

Quote from: GeirO on July 21, 2025, 20:01:00Var derfor jeg for et par dager skrev at hvis vi bruker Raphinhakortet riktig, så lander vi Paixao.

:)

Feyenoord winger Igor Paixao has expressed his admiration for Barcelona star Raphinha, highlighting the Brazilian forward as a source of inspiration.

https://barcauniversal.com/barcelona-superstar-hailed-as-perfect-role-model-by-feyenoord-standout/
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Har ingen tro på at vi lander Paixao. Men tar gjerne gladelig feil.

Asbjørn

Quote from: Reaney on July 21, 2025, 22:19:21Har ingen tro på at vi lander Paixao. Men tar gjerne gladelig feil.
Altså, for meg går det i HÅP mer enn tro ennå. Men mht Olym. Marseille så er tydeligvis dette make or break-tider mht denne handelen
Tell me  Tell me

Dylan

auren

James Marshment
@marshyleeds
Reports in the Belgian media claim Leeds are strongly ready to challenge Man Utd for the signing of Senne Lammens. Royal Antwerp value the goalkeeper at up to £17.3m.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Quote from: auren on July 22, 2025, 10:08:12James Marshment
@marshyleeds
Reports in the Belgian media claim Leeds are strongly ready to challenge Man Utd for the signing of Senne Lammens. Royal Antwerp value the goalkeeper at up to £17.3m.

auren

Ut fra hva jeg har lest foretrekker jeg Lammens foran den brasilianske keeperen (Perri)
Forstår det slik at Lammens er en mer "moderne" keeper som også har gode igangsettings egenskaper, i tillegg til å være en bra shot-stopper og god i feltet. Blir spennende å se hvem som kommer...

morten1966

Keeper, ving og spiss er det for mye å forlange nå? Hvor mye penger har vi brukt?

Asbjørn

Et nytt navn kastet frem: Ismael Saibari
Ismael Saibari (PSV)

Vi snakker vel mht 10-posisjonen om han kommer til oss

29 Games

11 Goals

11 Assists

Pretty ridiculous numbers.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=jCPvrY4lhAs&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Fwww.waccoe.com%2F
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Nå ser første-oppstillingen vår slik ut på waccoe :D :D :D 

Perri

Bogle Rodon Bijol Gudmundsson

Stach Longstaff

James Saibari Paixao

Muniz

- tror det skulle være muulig å unngå nedrykk da

FIRE stk som pr nå ikke har kommet, og bare TRE fra forrige sesongs oppstilling.

Slik blir det nok ikke, men hvor mange flere kommer???
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Urealistisk at vi altså bruker 30-35 på Paixao, 35-40 på Muniz og 15-20 på keeper. Selv om Struijk selges og vi får noen slanter for Harrison, Joseph og Gelhardt/Greenwood/Gyabi, så klarere ikke helt se det for meg. Tipper klubben ønsker en marquee signing og at det da enten er Paixao eller Muniz. Time will show!!

auren

Hawley

Kickthemdown

Quote from: auren on July 22, 2025, 12:22:08Urealistisk at vi altså bruker 30-35 på Paixao, 35-40 på Muniz og 15-20 på keeper. Selv om Struijk selges og vi får noen slanter for Harrison, Joseph og Gelhardt/Greenwood/Gyabi, så klarere ikke helt se det for meg. Tipper klubben ønsker en marquee signing og at det da enten er Paixao eller Muniz. Time will show!!

auren
Du tar feil, penger er det garantert nok av og PSR er heller ingen problem etter fjorårets storsalg.

Asbjørn

Det holder jo forsåvidt ar vi sejger noen rett før dette regnskapsåret er omme, altså mai/juni neste år.
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Det skrives mye fremdeles om Paixao - naturlig nok.
Om det er noe som helst hold i dette vet jeg ikke, men han er i alle fall ikke solgt til Marseille ennå...
Kilden de oppgir her er et nederlandsk nettsted Voetbal International.

https://www.theleedspress.com/leeds-united-get-breakthrough-in-igor-paixao-chase-marseille-set-to-pull-out-43148/

Fortsatt lov å håpe?

SupALeedS

Lukas Nmencha - Free
Gudmundsson- 15-16?
Stach- 20
Bournauw- 5-6?
Bijol - 15

Brukt rundt 60? Kan det stemme? 🤷🏻�♂️
Alex

morten1966

Quote from: SupALeedS on July 22, 2025, 17:01:04Lukas Nmencha - Free
Gudmundsson- 15-16?
Stach- 20
Bournauw- 5-6?
Bijol - 15

Longsatff er vel glemt

SupALeedS

Ja stemmer. 15 til der, så kanskje rundt 75 mill da. Da har vi vel brukt opp halv parten kanskje. Så skal vi sikkert selge for 10-15 ?

Bamford - 2-3
Harrison 8-10
Gelhardt 2-4
Meslier 10?
Alex

auren

Gudmundsson- 15-16. Mener det var 10.
Stach- 20. 20 euro kanskje. 17-18 pund.
Bournauw- 5-6? 6 mener jeg.
Bijol - 15. Riktig.

Longstaff - 12+3 = 15

63 mill ca. Snakk om Perri, Paixao og Muniz for totalt rundt 90 i tillegg. Da er vi på 150 mill. Et par lån (10-er og dekning på backene) og vi er i mål.

Bør vel selge for 30-40 mill pga PSR, men da må vi selge de riktige spillerne (Struijk, Meslier, Harrison). Gnonto kan også gi høy fortjeneste, sammen med Tanaka og Ampadu, men det kommer neppe klubben til å gjøre.

auren

auren

Siterer en på Waccoe. Kan jo være slik ståa er mtp Paixao:

I hope we get Paixao. He looks class and we'd finally be winning one of those protracted transfer sagas.
My take is that he's wanting to leave Holland. Marseille is his top destination, he and his father have agreed terms before we were involved, his given them his word and it's up to them to do a deal with Feynoord. Since then we've presented to him, likely agreed terms in principle so that if Marseille doesn't go through, he'll come to us.
At the same time, we've presented to Feynoord and said we'll do a deal on X Y Z terms and it's better than what Marseille are offering.
Marseille keep upping their game but Feynoord are refusing to bow down when there's another option the player is happy to take.

auren

morten1966

Quote from: auren on July 22, 2025, 17:31:02
Bijol - 15. Riktig.

Longstaff - 12+3 = 15

63 mill ca. Snakk om Perri, Paixao og Muniz for totalt rundt 90 i tillegg. Da er vi på 150 mill. Et par lån (10-er og dekning på backene) og vi er i mål.

Bør vel selge for 30-40 mill pga PSR, men da må vi selge de riktige spillerne (Struijk, Meslier, Harrison). Gnonto kan også gi høy fortjeneste, sammen med Tanaka og Ampadu, men det kommer neppe klubben til å gjøre.

auren

Gnonto, Tanaka og Ampadu skal vi beholde. Selg Struijk, Meslier, Harrison, Greenwood, Gelhardt, Bamford og Gruev.

auren

Quote from: morten1966 on July 22, 2025, 17:53:43
Quote from: auren on July 22, 2025, 17:31:02
Bijol - 15. Riktig.

Longstaff - 12+3 = 15

auren

Gnonto, Tanaka og Ampadu skal vi beholde. Selg Struijk,Meslier, Harrison, Greenwood,Gelhardt og Gruev.

I en ideell verden er det så enkelt, men langt fra sikkert klubber vil betale det vi ønsker for disse spillerne, så da kan det plutselig bli aktuelt å selge en profilert spiller hvis et «idiot»-tilbud kommer. Kapteinen Ampadu kan jeg aldri se for meg blir solgt i sommer, men tror ikke klubben takker nei om en desperat PL-klubb plutselig vil gi 30-40 mill for Gnonto for eksempel. Brentford har jo nå fått mange penger mellom hendene...

auren

Asbjørn

Daniel Farke says Mateo Joseph has asked for a transfer. Was expected to be in Germany, but has stayed on the UK. #lufc
https://x.com/BerenCross/status/1947706413381218472

Fine by me :)
Tell me  Tell me

Dylan

morten1966

Quote from: Asbjørn on July 22, 2025, 19:15:44Daniel Farke says Mateo Joseph has asked for a transfer. Was expected to be in Germany, but has stayed on the UK. #lufc

Han glemte jeg på salgslista mi gitt!

Russel_Doig

Quote from: Asbjørn on July 22, 2025, 19:15:44Daniel Farke says Mateo Joseph has asked for a transfer. Was expected to be in Germany, but has stayed on the UK. #lufc

Akkurat som Gnonto for et par år siden!

Asbjørn

Quote from: Russel_Doig on July 22, 2025, 20:36:23

Akkurat som Gnonto for et par år siden!

Joda. Men dette er en spiller vi ikke trenger i 'nåtiden'. Noen mener han har potensiale og vil helst låne ham ut. Andre vil ha PSR-penger inn NÅÅÅ.

Gnonto trengte vi på banen etter nedrykket.
Tell me  Tell me

Dylan