Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 28. Foran sommervinduet 2025...

Started by Asbjørn, April 19, 2025, 23:00:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 52 Guests are viewing this topic.

Russel_Doig

Quote from: Cherry on July 29, 2025, 12:11:07Artem Dovbyk fra Roma har vi visstnok forhørt oss om nå.
Var jo outstanding for Girona forrige sesong.

Det tror eg er for godt til å være sant.

Kickthemdown

Quote from: peacock on July 29, 2025, 10:20:06
Quote from: Eriksen55 on July 29, 2025, 09:36:25Gnonto, James og Ramazani - Vi trenger mer krydder og jeg håper siktet rettes på en hylle over Solomon. Så kan heller han være en løsning om vi bommer der. Leverte varene i fjor, men ønsker enda mer x-faktor enn han kan tilby.

Harrison gidder jeg ikke kommentere annet enn at jeg håper han forsvinner raskest mulig.

Merkelig holdning. Han har erfaring og lang kontrakt, jobber hardt og er sjelden skadet. Har han noen gang uttalt seg negativt om klubben?
Merkelig at man ikke vil ha en spiller som helt opplagt ikke er god nok vekk? Finn en eneste Everton supporter som synes de burde signere han for nok en sesong. Å du finner ikke mange engelske Leeds supportere som vil beholde Harrison heller - bortsett fra de vanlige happy clapperne som helst vil ha Ayling, Cooper, Phillips og Klich i startelleveren.

Å bruke «jobber hardt» som en av grunnene til å beholde en spiller er derimot merkelig. Det er vel stort sett det minimume man kan forvente av en Leeds spiller? Jeg skulle også jobbet hardt for laget om jeg hadde spilt, men jeg er opplagt langtifra god nok. Litt som Jack Harrison.

Cherry

Russel_Doig

Quote from: Kickthemdown on July 29, 2025, 12:38:01
Quote from: Eriksen55 on July 29, 2025, 09:36:25Gnonto, James og Ramazani - Vi trenger mer krydder og jeg håper siktet rettes på en hylle over Solomon. Så kan heller han være en løsning om vi bommer der. Leverte varene i fjor, men ønsker enda mer x-faktor enn han kan tilby.

Harrison gidder jeg ikke kommentere annet enn at jeg håper han forsvinner raskest mulig.

Merkelig holdning. Han har erfaring og lang kontrakt, jobber hardt og er sjelden skadet. Har han noen gang uttalt seg negativt om klubben?
Merkelig at man ikke vil ha en spiller som helt opplagt ikke er god nok vekk? Finn en eneste Everton supporter som synes de burde signere han for nok en sesong. Å du finner ikke mange engelske Leeds supportere som vil beholde Harrison heller - bortsett fra de vanlige happy clapperne som helst vil ha Ayling, Cooper, Phillips og Klich i startelleveren.

Å bruke «jobber hardt» som en av grunnene til å beholde en spiller er derimot merkelig. Det er vel stort sett det minimume man kan forvente av en Leeds spiller? Jeg skulle også jobbet hardt for laget om jeg hadde spilt, men jeg er opplagt langtifra god nok. Litt som Jack Harrison.

Alle spillervurderinger er subjektive. Noen mener Gnonto er genial, andre mener han er mer eller mindre ubrukelig. For eksempel.

Det viktigste for meg er at om Harrison etter Farke sin subjektive vurdering starter kamper for Leeds så støtter vi spilleren og laget 100%

Kan vi i det minste være enig om det?

Asbjørn

Quote from: Cherry on July 29, 2025, 12:38:25
Quote from: Russel_Doig on July 29, 2025, 12:26:36
Quote from: Cherry on July 29, 2025, 12:11:07Artem Dovbyk fra Roma har vi visstnok forhørt oss om nå.
Var jo outstanding for Girona forrige sesong.

Det tror eg er for godt til å være sant.

https://motleedsnews.com/transfers/leeds-want-to-seal-dovbyk-transfer-as-30m-plus-striker-deal-on-cards/

Ble rapportert slik på waccoe i dag tidlig:
Leeds want to seal Dovbyk transfer as £30m-plus striker deal on cards

A report from La Gazzetta Dello Sport (page 18, 29 July) claims that the Whites are interested in the Ukrainian forward.

It states that Roma's asking price will be around £30.3m because they signed him for a similar amount last summer.

...

* only 6' 2" so seems unlikely (humorkommentar)
* Would be a very good signing, just a shame Italian media talk shite
* Ermmm, yes please!!! Can't see it though as surely this guy would be first choice over Muniz!
Weird we've had a week of no rumours but now we've missed out on Paixao the foreign reports are coming out again 🤔

(kommentarer om denne døde ut for to timer siden)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

...det er også merkelig at ingen 'Leeds-sider' (YEP, Leeds-Live, The Athletic...) har ennå har kommentert at Taixao har glippet...

OM har ikke offisielt stadfestet ham ennå, men far/søster har i sosiale medier sagt at avtalen er i orden.

Men ja, Leeds-kilder burde kommentert den..
Tell me  Tell me

Dylan

Russel_Doig

Quote from: Asbjørn on July 29, 2025, 12:58:43...det er også merkelig at ingen 'Leeds-sider' (YEP, Leeds-Live, The Athletic...) har ennå har kommentert at Taixao har glippet...

OM har ikke offisielt stadfestet ham ennå, men far/søster har i sosiale medier sagt at avtalen er i orden.

Mener du det er liv i denne?

Asbjørn

Quote from: Russel_Doig on July 29, 2025, 13:16:35
Quote from: Asbjørn on July 29, 2025, 12:58:43...det er også merkelig at ingen 'Leeds-sider' (YEP, Leeds-Live, The Athletic...) har ennå har kommentert at Taixao har glippet...

Mener du det er liv i denne?
Neei. Men de tingene eg påpeker er ...merkelig

Men som sagt, søster/far har jo kommentert overgangen så...
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Klubbene avventer sikkert bare for å få på plass presentasjon: bilder, intervjuer osv. Kanskje noe gjenstående formalia?

Uansett ikke første spilleren som har glippet - verken for Leeds eller andre.

Skuffende, men langt fra noen katastrofe. On to the next.
Marching on together!

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgi

Ingenting nevnt om incomings for Leeds i dagens lange sak; «Welcome to the ninth edition of The Athletic's Transfer DealSheet for the summer 2025 transfer window».., men det var mest fokus på de «største» klubbene, deriblant nedrykkslaget Mu
ALAW (saludos del pirata)

rd1

Tungt etter at Paixao falt igjennom. Hadde håpet at franskmennene ikke hadde nok penger, men de hadde vel en kronerulling.

Ekstra tungt å innse at vi ikke kan konkurrere om spillere på nest(?) øverste nivå og at vi må berge plassen med «ukjente» og billige spillere på nivå 3(?).

Humøret svinger ihverfall, fra å tro på en kanonsesong med Paixao til å være tilbake til å tro på en slitesesong..

Krysser fingrene for at Gnonto, Piroe, James og Ramazani alle tar «en Vardy». Eller i hvert fall 2 av dem.
"Who needs Cantona??"

auren

Litt rykter...:

Jul 29, 2025
@transferfeedcom

🚨 Leeds United targets Belgian winger Mika Godts from Ajax as a potential summer signing.

Ellers leser jeg på Waccoe at Jonathan Rowe linkes. Han gikk fra Norwich til Marseilles i fjor sommer, og var også linket til Leeds da.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Quote from: Russel_Doig on July 29, 2025, 12:44:31
Quote from: Kickthemdown on July 29, 2025, 12:38:01

Alle spillervurderinger er subjektive. Noen mener Gnonto er genial, andre mener han er mer eller mindre ubrukelig. For eksempel.

Det viktigste for meg er at om Harrison etter Farke sin subjektive vurdering starter kamper for Leeds så støtter vi spilleren og laget 100%

Kan vi i det minste være enig om det?
Jeg synes jo først og fremst Gnonto skal ha stor kred for valget han til slutt tok den sommeren han prøvde og presse gjennom en overgang.
Han byttet agentselskap fra Vigorelli og har kommet inn under vingene til CAA Stellar som har en langt bedre playerpool og helt andre ressurser rundt seg.
Han tok utfordringen og prøvde å spille seg inn på et Leeds på nivå 2. Han gikk fra Italienske seniorlandslaget til U-laget etter relativt kraftig kritikk over prestasjonene hos seniorene - over tid.
Han skrev etterhvert under ny kontrakt med Leeds og ut fra kommunikasjonen fra Leeds sin side virker det som vi idag har en Gnonto som er langt bedre interegrert og langt mer moden.
Som supporter der lojalitet og dedikasjon er to av hovedessensene så bør jo noe slikt verdsettes. I en klubb der mottoet er "Side before self" så var vel kanskje dette første byggeklossen fra et eierskap over til et annet som hadde gått opp i alle sømmer og som på bunnen var så langt unna dette mottoet du kan komme.

Så ser jeg både spiller og supporteres side vedr Harrison. Det var vel på ingen måte en god avslutning på Premier League karrieren med Leeds selv om han var blandt våre beste spillere. (Bla Leicester medical)
Det som det er liten tvil om er at det er en spiller som sitter på en alt for gode kontrakt i forhold til hva han har levert siste sesongene. Jeg støtter Eriksens innlegg på siden før - et veldig godt innlegg som backes fantastisk godt opp med statistikk både fra tiden i  Leeds og de siste to sesongene i Everton.
Ut fra bevegelser og heatmap så er det alt for lite som kommer ut av det offensive spillet hans.  En ting at siste sesong forteller at Ashley Young i førti årene og en langt mindre lukseriøs kontrakt omsetter flere målpoeng, men også hva som leveres til motstanderens boks og medspillere rundt scoringsposisjoner er langt under pari - til og med i et overall PL perspektiv.

Leeds har utvilsomt store sko og fylle ser man relasjonene, sjansene og målene som er skapt på venstresiden de siste to sesongene.
Det er vel heller ingen tvil om at Leeds faktisk var avhengig av xfaktoren og den individuelle kraften Solomon gav oss i fjor - tross av at vi var et lag som var overlegne motstanderne på alle parameter på og utenfor banen.
Jeg tror ikke akkurat vi blir mindre avhengig av xfaktor og individuell kraft på øverste nivå. Det kan fort være få poeng eller til nød målforskjell det går på og da kan en slik spiller vi jaktet i Paixao eller vi hadde sist i Raphinha (Auren) være helt avgjørende.
Og sette sammen en defensiv struktur og en slagkraftig sentrallinje er den enkleste oppgaven - videreutvikle et offensivt spill mot langt, langt, langt sterkere motstand - kollektivt og individuelt - er et helt annet ballgame.
Det er jo det 49ers, Underwood og teamet skal til med nå som vil definere hvor dette vil gå neste sesongene.
Det var jo akkurat her det stoppet opp for V Orta sist.
Gvardiol, Watkins, Olise, Kerkez, DePaul,Gakpo, Cunha, Koopmeiners, Gyokeres, Lang, Kvaratskhelia, bla . De fleste er på den største scenen 3-4 sesonger senere.
Men han og Leeds knakk aldri koden med å selge inn klubben i konkurranse med de største klubbene og de beste mellom-destinasjons klubbene i Europa.
I ettertid kan sikkert dette tolkes som sutring fra Ortas side, men basert på navnene man ser over så er det vel liten tvil om at jobben som etterhvert ble lagt ned hva gjelder scouting, struktur etc var relativt spot-on på morgendagens stjerner.

GeirO

Nå må det begynne å skje noe med tanke på kjøp av offensive spillere. Siden opprykket har vi mistet Solomon, Bamford og Joseph og inn har Nmecha og Harrisson kommet. Med tanke på førsteelleveren er dette et tilbakesteg, siden Solomon var et klart førstevalg, og det er veldig tvilsomt om Nmecha og Harrisson blir klare førstevalg. Vi bør ideelt sett kjøpe en venstreving og en spiss som begge bør være klare førstevalg. Ja, det jobbes nok hardt med dette, men å drille inn halvparten av våre offensive spillere på to uker, er forbundet med stor risiko. Sannsynligvis begynner våre fire fremste menn å virke samspilt ut i september, og da er mange poeng (mål) gått tapt. Og hvem skal spille offensiv midtbane (10'er) når vi ikke spiller 4-3-3? Brendan eller Piroe? Det lukter ikke bra PL-nivå. Av våre fire fremste menn er det vel bare James som nå er på trening, hvis vi mener Piroe/Brenden er for svak.

Ser også vi er ute etter en back nå når Schmidt forsvant. Det er jeg enig i siden Byram vel er vår eneste back up på to backer (Bornauw kan nok spille høyreback hvis krise). Er også litt spent på om Gabriel G. holder det (defensive) nivået vi forventer.

Jeg er litt pessimistisk i dag.... 
MOT

Kickthemdown

Quote from: GeirO on July 30, 2025, 12:18:50Nå må det begynne å skje noe med tanke på kjøp av offensive spillere. Siden opprykket har vi mistet Solomon, Bamford og Joseph og inn har Nmecha og Harrisson kommet. Med tanke på førsteelleveren er dette et tilbakesteg, siden Solomon var et klart førstevalg, og det er veldig tvilsomt om Nmecha og Harrisson blir klare førstevalg. Vi bør ideelt sett kjøpe en venstreving og en spiss som begge bør være klare førstevalg. Ja, det jobbes nok hardt med dette, men å drille inn halvparten av våre offensive spillere på to uker, er forbundet med stor risiko. Sannsynligvis begynner våre fire fremste menn å virke samspilt ut i september, og da er mange poeng (mål) gått tapt. Og hvem skal spille offensiv midtbane (10'er) når vi ikke spiller 4-3-3? Brendan eller Piroe? Det lukter ikke bra PL-nivå. Av våre fire fremste menn er det vel bare James som nå er på trening, hvis vi mener Piroe/Brenden er for svak.

Ser også vi er ute etter en back nå når Schmidt forsvant. Det er jeg enig i siden Byram vel er vår eneste back up på to backer (Bornauw kan nok spille høyreback hvis krise). Er også litt spent på om Gabriel G. holder det (defensive) nivået vi forventer.

Enig, tipper dog at vi hører om nye bud fra Leeds enten i dag eller senest i morgen. Nye spillere burde vært på plass senest 2 uker før seriestart. Å vase med signeringer siste uke før seriestart vil jeg ikke ha noe av.

leedslife

Adonis Storr igjen.

#LUFC missing out on Igor Paixão is not surprising.

United are operating in a different market, looking to land statement signings to bolster their attacking options after building a foundation of giants in the back line and midfield.

Whenever a club is trying to break into a transfer market that is beyond where they were they are vulnerable to more established clubs picking off their targets.

And Marseille are in the champions league this season.

Look at Newcastle, another club trying to break through to another level in the market.

Their recent transfer targets have included: Huijsen (went to Real Madrid), Delap and Pedro (went to Chelsea), Ekitike (Liverpool), Trafford (Man City), Mbuemo (Man Utd).

In addition to losing out on all those signings they're seemingly under pressure to sell Isak.

And Newcastle have the richest owners in world football.

As bad as Victor Orta was at times - and he was awful - there was a method to his madness - the system is completely rigged and the only way to beat it is to game it.

Buy low sell high, buy academy products and sell for pure profit, pay enormous agent fees to snag targets, sell your women's team to yourself, sell your club not as a destination - a side with ambition who want to win things - but as a stepping stone to where a player would prefer to be.

This is the reality of modern football. And it will be a near-miracle if Leeds United stay up this season.

Mbeumo in particular is the most odd transfer. He chose to go to Man Utd who finished 15th against Newcastle who are in the Champions League.

Man Utd - have they ever looked a worse prospect since the 1980s? Old Trafford has become the place where careers go to die.

And how do you sell a relegation fight-to-the-death to Paixão whose alternative was a nice sojourn to the south of France and guaranteed Champions League football and the chance to bag loads of goals against relative minnows in Ligue 1 on his way to being sold in a couple of years to Real Madrid?

Kudos to the 49ers for showing ambition but Leeds have crash landed to Earth with a thud losing Paixão to Marseille.

One thing they have not been though is an ownership who give up in the face of a setback - it's #LUFC - there are always setbacks.

But they will have to work harder, push harder, and negotiate faster and better to get some statement signings through the door during preseason.

I was at the 'Don't go to bed just yet' live show with Eddie Gray a few months ago.

Eddie pointed out time and again the gulf in class between the Championship and the Premier League and he is absolutely right.

Leeds must find the attacking players who can bridge that gap, and hope existing squad players like Piroe can step up.

United had relatively slow starts to the previous two seasons due to the loan and release clause exoduses and protracted negotiations.

A slow start in the Premier League can get you relegated, it is unforgiving.

Let's hope the Whites have some alternative targets close, because they have to hit the ground running.

Asbjørn

Frontlinen vår i fjor  mht hodestyrke.

Litt overraskende tall, det må eg si.

Who scored med statistikken:
Whoscored reckon Solomon 10 aerial challenges with 0 won.

DJ 62 challenges, 23 won (37% success)
Bamford 8/22 (36%)
Aaronson 23/81 (28%).
Piroe 31/145 (21%)
Joseph 16/82 (20%)
Solomon 0/10 :o
...og så ser eg Gnonto vant 18, men vet ikke av hvor mange,..

Tell me  Tell me

Dylan

Josch

Quote from: Kickthemdown on July 30, 2025, 12:24:30
Quote from: GeirO on July 30, 2025, 12:18:50Nå må det begynne å skje noe med tanke på kjøp av offensive spillere. Siden opprykket har vi mistet Solomon, Bamford og Joseph og inn har Nmecha og Harrisson kommet. Med tanke på førsteelleveren er dette et tilbakesteg, siden Solomon var et klart førstevalg, og det er veldig tvilsomt om Nmecha og Harrisson blir klare førstevalg. Vi bør ideelt sett kjøpe en venstreving og en spiss som begge bør være klare førstevalg. Ja, det jobbes nok hardt med dette, men å drille inn halvparten av våre offensive spillere på to uker, er forbundet med stor risiko. Sannsynligvis begynner våre fire fremste menn å virke samspilt ut i september, og da er mange poeng (mål) gått tapt. Og hvem skal spille offensiv midtbane (10'er) når vi ikke spiller 4-3-3? Brendan eller Piroe? Det lukter ikke bra PL-nivå. Av våre fire fremste menn er det vel bare James som nå er på trening, hvis vi mener Piroe/Brenden er for svak.

Enig, tipper dog at vi hører om nye bud fra Leeds enten i dag eller senest i morgen. Nye spillere burde vært på plass senest 2 uker før seriestart. Å vase med signeringer siste uke før seriestart vil jeg ikke ha noe av.

Det er selvsagt best å ha spillere på plass i god tid. Men vinduet stenger 01.09.

Åpningskampene:

18.08 Everton
23.08 Arsenal
30.08 Newcastle

13.09 Fulham
20.09 Wolves
27.09 B'mouth

Jeg ser ikke bort fra at viktige spillere kommer inn på tampen av vinduet, rett før landslagspausen. Kampene rett etter pausen er svært viktige, mot de vi konkurrerer mot, hvis målet er midt på tabellen. Blir ikke overrasket om dette drøyer.

Asbjørn

Quote from: leedslife on July 30, 2025, 13:03:22Adonis Storr igjen.

United are operating in a different market, looking to land statement signings to bolster their attacking options after building a foundation of giants in the back line and midfield.

Whenever a club is trying to break into a transfer market that is beyond where they were they are vulnerable to more established clubs picking off their targets.

Look at Newcastle, another club trying to break through to another level in the market.

Etter rapportene har nå Newcastle bydd på Muniz...

Vi leiter altså i et marked/på et nivå der det er tøff kamp.

Tipper vi må utenlands for å finne kvaliteten vi søker nå...
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Quote from: Asbjørn on July 30, 2025, 16:25:52
Quote from: leedslife on July 30, 2025, 13:03:22Adonis Storr igjen.

Etter rapportene har nå Newcastle bydd på Muniz...

Vi leiter altså i et marked/på et nivå der det er tøff kamp.

Tipper vi må utenlands for å finne kvaliteten vi søker nå...
Mulig.
Sikkert et utfordrende og overpriset marked, men det er alltid flere gode caser som beveger på seg/blir tilgjengelig på slutten av vinduet.
Se på oss selv med de vi har mistet siste sesongene.
Sinisterra var vel involvert i August i 23 og Rutter var vel involvert i ligacupen i fjor.
El Khannous, Fellows, Hutchinson, Hamer, Fernandes bla fra CC som ofte leverer de beste spillerne sent i vinduet.

Hallgi

So far so good må ein sei med Leeds sitt transfervindu, stødig business, sjølv om ikkje det er dei aller største navna blant 7 incomings so langt og ingen 9er er på plass endå.
Og det gjer litt godt å lesa om vår første PL-motstander Everton kor Moyes ber om 6 signeringer, men de har endå ikkje fått nokon førstelagsspelarar endå sjølv om dei har mista 5 viktige spelarar;
https://www.bbc.com/sport/football/articles/c0j984yy3vjo
ALAW (saludos del pirata)

Kickthemdown

Quote from: Hallgi on July 30, 2025, 20:52:28So far so good må ein sei med Leeds sitt transfervindu, stødig business, sjølv om ikkje det er dei aller største navna blant 7 incomings so langt og ingen 9er er på plass endå.
Og det gjer litt godt å lesa om vår første PL-motstander Everton kor Moyes ber om 6 signeringer, men de har endå ikkje fått nokon førstelagsspelarar endå sjølv om dei har mista 5 viktige spelarar;
https://www.bbc.com/sport/football/articles/c0j984yy3vjo
Tja - de har da signert spissen Barry for £30mill..

morten1966

Viktigste for Leeds i dette vinduet var å sikre en keeper å det har vi fått. Midtstopper og back på plass! Veldig bra! Midtbanen er styrket betraktelig!  Supert!  Ving og spiss mangler! Det kommer garantert inn!

Asbjørn

Graham Smyth har fått klubb-representanter i tale mht hvordan Paixao-dealen ble opplevd fra Leeds, og hva nå. Den ble publisert allerede ca 13:30 i går men eg tar den nå likevel.

Leeds United's chairman, managing director, sporting director, manager and a brand new signing all spent time on the phone to Igor Paixão to try and get a €35m deal done before the player opted for Marseille.

Club sources have revealed that although the Whites received email confirmation that Feyenoord had agreed to the terms and their salary offer was agreeable to Paixão's camp, sporting director Adam Underwood never felt like a deal was done and rated their chances at 50 to 60 per cent.

Leeds' involvement played out over the course of around nine days.

Alt her:
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-news-igor-paixao-eu35m-deal-lucas-perri-marseille-feyenoord-5249084
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Er ikke et rykte, men skulle gjerne sett vi fulgte opp Brentford på Hutchinson.
Kanskje sett på Fellows i WBA.

Ellers er vel ingenting avgjort rundt McAtee.

Var veldig imponerende det U-21 laget til England.

Rowe også såklart inne i denne poolen med spillere.

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on July 31, 2025, 09:17:42Graham Smyth har fått klubb-representanter i tale mht hvordan Paixao-dealen ble opplevd fra Leeds, og hva nå. Den ble publisert allerede ca 13:30 i går men eg tar den nå likevel.

Leeds United's chairman, managing director, sporting director, manager and a brand new signing all spent time on the phone to Igor Paixão to try and get a €35m deal done before the player opted for Marseille.

Club sources have revealed that although the Whites received email confirmation that Feyenoord had agreed to the terms and their salary offer was agreeable to Paixão's camp, sporting director Adam Underwood never felt like a deal was done and rated their chances at 50 to 60 per cent.

Leeds' involvement played out over the course of around nine days.

Alt her:
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-news-igor-paixao-eu35m-deal-lucas-perri-marseille-feyenoord-5249084

Beren Cross har også snakket med folk i klubben

https://www.nytimes.com/athletic/6525340/2025/07/31/leeds-igor-paixao-transfer-what-next/

A full-back remains a possibility, especially if Swiss defender Isaac Schmidt is keen to leave for minutes before next summer's World Cup. A striker is a priority, while wingers and attacking midfielders are also on the agenda if the club's preferred options become available.
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Quote from: leedslife on July 31, 2025, 09:19:26Er ikke et rykte, men skulle gjerne sett vi fulgte opp Brentford på Hutchinson.
Kanskje sett på Fellows i WBA.

Ellers er vel ingenting avgjort rundt McAtee.

Var veldig imponerende det U-21 laget til England. :-X

Rowe også såklart inne i denne poolen med spillere.
Hutchinson for nærmere £40mill? Nei takk. En ny unproven unggutt i Fellows, Nei takk.

McAtee er vi sjanseløse på å få tak på.

Rowe er ikke god nok enkelt og greit. Gabriel Sara derimot - Men da må man deale med en klubb i Tyrkia.

Tipper vi ender opp med noe fra kontinentet igjen - Bakwa ser meget bra ut f.eks.