Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 28. Foran sommervinduet 2025...

Started by Asbjørn, April 19, 2025, 23:00:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 80 Guests are viewing this topic.

Dennis

Quote from: Reaney on August 01, 2025, 18:13:17Vi er i ferd med å legge bak oss en fiasko uke på transfer fronten. Etter Igor P. fadesen har fortsatt ikke "the final third" med spiss og ving blitt styrket drøye 14 dager før seriestart. I stedet jager vi en høyreback. Hva er det med Isac Schmidt? En landslagsspiller med kvaliteter som ikke får spilletid og derfor vil vekk? Her sløser vi med tid på en lagdel som alle har omtalt som er i boks, også er den tydeligvis ikke det.
Vi spiller andre- og tredjefiolin mot våre motstandere. Vi har brukt halvparten så mye penger som lag vi skal kunne konkurrere mot (Sunderland (1,5 milliarder), Wolverhampton (1,3 milliarder), og det ser ikke ut som om vi lander noen "superkjøp (les 35 mill.). All ære til alle som tror dette holder.

Fiasko? Leeds hadde godkjent bud inne på spilleren og lønnsbetingelsene var også i orden. Spilleren selv valgte Marseille. Sånt skjer. Det finnes andre spillere i verden. Så langt har klubben jevnt og trutt forsterket bakfra og ser nå ut til å jobbe med en ving og en spiss - om de rette alternativene blir tilgjengelige. Når det er sagt, jeg er helt enig i at det trengs offensive spillere. Dersom man sitter igjen med de vi har nå når vinduet stenger, så ser det tynt ut.

Når det gjelder andre- og tredjefiolin til nedrykksrivalene, så stemmer jo ikke dette. I alle fall hvis kriteriet du legger til grunn er penger ut.

Det er ingen garanti for hvilke klubber som kommer til å kjempe om nedrykk. Kanskje er et par av disse langt høyere på tabellen og kanskje er det andre som blander seg inn. Kanskje blir det heller ikke nedrykkskamp for Leeds. Jeg tar i alle fall et utvalg av de jeg tror KAN bli involvert.

Leeds - 85 millioner euro. 7 spillere er hentet for førstelaget så langt.

Brentford - 56 millioner euro. Har mistet Mbuemo og Nørgaard så langt, to meget viktige spillere. I tillegg presser Wissa på for overgang. Har også mistet treneren som har stått for mange år med stabilitet. Ansatt dødballtreneren. Hvordan går dette?

Sunderland - 118 (141) millioner euro. Jeg har trukket fra 23 mill euro her, da det er betaling for Enzo Le Fe, som var en del av laget i fjor. Viktig å signere selvsagt, men det er ikke en spiller som har forsterket laget fra PO-finalen ettersom han ikke er ny. Big spender så langt. Midtbanen er posisjonen som ser veldig forsterket ut, selv med Bellingham ut. En ving på hver side også, men bør nok se til spisser og forsvarsspillere også.

For å skyte inn Leeds her: Klubben var villig til å bruke rundt 35 millioner euro på Paixao og valget falt på spilleren selv. Hadde han gått til Leeds eller Marseille ikke fant pengene i 12. time, hadde Leeds' forbruk nå vært oppe i 120 millioner. Det samme som Sunderland har brukt på NYE spillere og vi har forsterket i langt flere posisjoner enn Sunderland. Det må du ta med, ettersom du sier - med rette - at vi trenger en ving og spiss. Sunderland har ikke sett bakover på banen enda. Det hjelper selvsagt ikke i praksis når han ikke valgte Leeds, poenget er at pengene og viljen til å bruke de tilsynelatende er der.

West Ham - 22 (62) millioner euro. 40 av disse ble brukt på Todibo, som var en del av laget i fjor.

Everton - 43 (58) millioner euro. Alcaraz på 15 mill var lån i fjor, trekker han fra som forsterkning. Spissen Barry til 30 millioner er hentet. Snaut 5 av forbruket er på en reservekeeper. Har mistet Calwert-Lewin og Doucoure. Ikke uviktige spillere. Dyktig trener som jeg tror holder de oppe, selv med en tynn stall (enn så lenge).

Burnley - 32 (74) millioner euro. 42 millioner euro er brukt på Humphryes, Edwards, Anthony og Flemming, som alle var en del av laget i fjor. Har mistet ENORMT viktige spillere i Trafford, Brownhill (har fått tilbud om kontrakt) og CJ Egan-Riley. En opptur for de at Esteve skrev under ny kontrakt nylig. Kyle Walker kan bidra med rutine, men hvor motivert er han lenger? Har dalt mye som spiller de siste par årene.

Wolverhampton - 50 (77) millioner euro. Strand Larsen såtr for 27 mill av disse. Du nevner 1,3 millarder kroner, altså drøyt 100 mill euro. Ifølge Transfermarkt stemmer ikke dette, men kanskje mangler de en spiller eller to som er i ferd med å komme inn? Jeg har lagt til 10 mill euro fra hva TM bruker, ettersom Møller Wolfe skal være klar. Uansett, de har altså mistet Cunha og Ait-Nouri. De to mest skapende spillerne i laget og nr 1 og 3 i målpoeng. Strand Larsen nr 2 etter en god sesong, men leverer han like godt uten servitørene?

Så kan jeg nevne Crystal Palace også. De har brukt 2 millioner euro så langt. Jeg har ingen tro på at de blir en nedrykkskandidat, men her går ryktene rundt salg på Eze og Mateta, samt midtbanejuvelen Wharton. I tillegg ser Aston Villa ut til å være i trøbbel økonomisk igjen og har kun brukt 7 mill euro, selv etter en sesong i Champions League. Fulham har foreløpig også bare brukt 500k euro, men er enda en klubb som etter alle solemerker vil være trygg fra bunnstriden.

Poenget er at Leeds ikke på noen som helst måte spiller noen andrefiolin for de antatte tabellrivalene. Bruker man de offentlige overgangene som Transfermarkt opererer med, er Leeds nr 8 på brukte midler så langt. Foran oss ligger Liverpool, Chelsea, Arsenal, Man City, Man Utd, Tottenham og Sunderland. Altså er det kun Sunderland som har brukt mer penger enn Leeds av de som antatt kjemper i bunnen - så langt, vel og merke. Ser man på tabellen for netto forbruk, er vi fortsatt 8 lag på tabellen. Sunderland er over oss, men klubber som West Ham, Brentford og Wolves har i tillegg solgt for langt mer enn de har kjøpt for.

Det kan bety at de har midler til å forsterke og vil gjøre det, men foreløpig betyr ikke det bare at de har henta spillere for færre penger enn Leeds, men også tappet kvalitet i stor grad. Leeds har mistet Solomon og Firpo fra fjorårets stall.

Dette vil selvsagt endre seg den kommende måneden.

Dette gjelder også om man kun ser på pengebruken alene. En spiller som koster 500 millioner kroner er ikke nødvendigvis bedre enn en til 200, eller en som har kommet gratis. Beviset er i puddingen og det vil vi se først utover høsten.

På papiret vil jeg si at Leeds så langt er nærmere Arve Tellefsen enn andrefiolin til de antatte tabellnaboene.
Marching on together!

morten1966

Quote from: Dennis on August 02, 2025, 10:39:39
Quote from: Reaney on August 01, 2025, 18:13:17Vi er i ferd med å legge bak oss en fiasko uke på transfer fronten. Etter Igor P. fadesen har fortsatt ikke "the final third" med spiss og ving blitt styrket drøye 14 dager før seriestart. I stedet jager vi en høyreback. Hva er det med Isac Schmidt? En landslagsspiller med kvaliteter som ikke får spilletid og derfor vil vekk? Her sløser vi med tid på en lagdel som alle har omtalt som er i boks, også er den tydeligvis ikke det.
Vi spiller andre- og tredjefiolin mot våre motstandere. Vi har brukt halvparten så mye penger som lag vi skal kunne konkurrere mot (Sunderland (1,5 milliarder), Wolverhampton (1,3 milliarder), og det ser ikke ut som om vi lander noen "superkjøp (les 35 mill.). All ære til alle som tror dette holder.

Fiasko? Leeds hadde godkjent bud inne på spilleren og lønnsbetingelsene var også i orden. Spilleren selv valgte Marseille. Sånt skjer. Det finnes andre spillere i verden. Så langt har klubben jevnt og trutt forsterket bakfra og ser nå ut til å jobbe med en ving og en spiss - om de rette alternativene blir tilgjengelige. Når det er sagt, jeg er helt enig i at det trengs offensive spillere. Dersom man sitter igjen med de vi har nå når vinduet stenger, så ser det tynt ut.

Når det gjelder andre- og tredjefiolin til nedrykksrivalene, så stemmer jo ikke dette. I alle fall hvis kriteriet du legger til grunn er penger ut.

Det er ingen garanti for hvilke klubber som kommer til å kjempe om nedrykk. Kanskje er et par av disse langt høyere på tabellen og kanskje er det andre som blander seg inn. Kanskje blir det heller ikke nedrykkskamp for Leeds. Jeg tar i alle fall et utvalg av de jeg tror KAN bli involvert.

Leeds - 85 millioner euro. 7 spillere er hentet for førstelaget så langt.

Brentford - 56 millioner euro. Har mistet Mbuemo og Nørgaard så langt, to meget viktige spillere. I tillegg presser Wissa på for overgang. Har også mistet treneren som har stått for mange år med stabilitet. Ansatt dødballtreneren. Hvordan går dette?

Sunderland - 118 (141) millioner euro. Jeg har trukket fra 23 mill euro her, da det er betaling for Enzo Le Fe, som var en del av laget i fjor. Viktig å signere selvsagt, men det er ikke en spiller som har forsterket laget fra PO-finalen ettersom han ikke er ny. Big spender så langt. Midtbanen er posisjonen som ser veldig forsterket ut, selv med Bellingham ut. En ving på hver side også, men bør nok se til spisser og forsvarsspillere også.

For å skyte inn Leeds her: Klubben var villig til å bruke rundt 35 millioner euro på Paixao og valget falt på spilleren selv. Hadde han gått til Leeds eller Marseille ikke fant pengene i 12. time, hadde Leeds' forbruk nå vært oppe i 120 millioner. Det samme som Sunderland har brukt på NYE spillere og vi har forsterket i langt flere posisjoner enn Sunderland. Det må du ta med, ettersom du sier - med rette - at vi trenger en ving og spiss. Sunderland har ikke sett bakover på banen enda. Det hjelper selvsagt ikke i praksis når han ikke valgte Leeds, poenget er at pengene og viljen til å bruke de tilsynelatende er der.

West Ham - 22 (62) millioner euro. 40 av disse ble brukt på Todibo, som var en del av laget i fjor.

Everton - 43 (58) millioner euro. Alcaraz på 15 mill var lån i fjor, trekker han fra som forsterkning. Spissen Barry til 30 millioner er hentet. Snaut 5 av forbruket er på en reservekeeper. Har mistet Calwert-Lewin og Doucoure. Ikke uviktige spillere. Dyktig trener som jeg tror holder de oppe, selv med en tynn stall (enn så lenge).

Burnley - 32 (74) millioner euro. 42 millioner euro er brukt på Humphryes, Edwards, Anthony og Flemming, som alle var en del av laget i fjor. Har mistet ENORMT viktige spillere i Trafford, Brownhill (har fått tilbud om kontrakt) og CJ Egan-Riley. En opptur for de at Esteve skrev under ny kontrakt nylig. Kyle Walker kan bidra med rutine, men hvor motivert er han lenger? Har dalt mye som spiller de siste par årene.

Wolverhampton - 50 (77) millioner euro. Strand Larsen såtr for 27 mill av disse. Du nevner 1,3 millarder kroner, altså drøyt 100 mill euro. Ifølge Transfermarkt stemmer ikke dette, men kanskje mangler de en spiller eller to som er i ferd med å komme inn? Jeg har lagt til 10 mill euro fra hva TM bruker, ettersom Møller Wolfe skal være klar. Uansett, de har altså mistet Cunha og Ait-Nouri. De to mest skapende spillerne i laget og nr 1 og 3 i målpoeng. Strand Larsen nr 2 etter en god sesong, men leverer han like godt uten servitørene?

Så kan jeg nevne Crystal Palace også. De har brukt 2 millioner euro så langt. Jeg har ingen tro på at de blir en nedrykkskandidat, men her går ryktene rundt salg på Eze og Mateta, samt midtbanejuvelen Wharton. I tillegg ser Aston Villa ut til å være i trøbbel økonomisk igjen og har kun brukt 7 mill euro, selv etter en sesong i Champions League. Fulham har foreløpig også bare brukt 500k euro, men er enda en klubb som etter alle solemerker vil være trygg fra bunnstriden.

Poenget er at Leeds ikke på noen som helst måte spiller noen andrefiolin for de antatte tabellrivalene. Bruker man de offentlige overgangene som Transfermarkt opererer med, er Leeds nr 8 på brukte midler så langt. Foran oss ligger Liverpool, Chelsea, Arsenal, Man City, Man Utd, Tottenham og Sunderland. Altså er det kun Sunderland som har brukt mer penger enn Leeds av de som antatt kjemper i bunnen - så langt, vel og merke. Ser man på tabellen for netto forbruk, er vi fortsatt 8 lag på tabellen. Sunderland er over oss, men klubber som West Ham, Brentford og Wolves har i tillegg solgt for langt mer enn de har kjøpt for.

Det kan bety at de har midler til å forsterke og vil gjøre det, men foreløpig betyr ikke det bare at de har henta spillere for færre penger enn Leeds, men også tappet kvalitet i stor grad. Leeds har mistet Solomon og Firpo fra fjorårets stall.

Dette vil selvsagt endre seg den kommende måneden.

Dette gjelder også om man kun ser på pengebruken alene. En spiller som koster 500 millioner kroner er ikke nødvendigvis bedre enn en til 200, eller en som har kommet gratis. Beviset er i puddingen og det vil vi se først utover høsten.

På papiret vil jeg si at Leeds så langt er nærmere Arve Tellefsen enn andrefiolin til de antatte tabellnaboene.
Å Sunderland må vel sende halve laget til Afrika mesterskapet i løpet av sesongen å...

Asbjørn

Quote from: Dennis on August 02, 2025, 10:39:39Det er ingen garanti for hvilke klubber som kommer til å kjempe om nedrykk. Kanskje er et par av disse langt høyere på tabellen og kanskje er det andre som blander seg inn. Kanskje blir det heller ikke nedrykkskamp for Leeds. Jeg tar i alle fall et utvalg av de jeg tror KAN bli involvert.

Siterer Dennis her, men han underbygger mer enn motsier det eg skriver her...

Forrige sesong var veldig atypisk for hvor lag plasserte seg på tabellen.
Manchester United og Tottenham nr 15 og 17, like over nedrykksstreken. Aston Villa, Nottingham og Brighton fightet lenge om Champions League-plasser...

De fleste tror Tottenham/ManU vil bruke pausen til å få skikk på lagene sine og blande seg i øvre halvdel igjen. Men det er ingen garanti for at det skjer.
Dennis har argumentert for hvilke lag som kan være svekket til kommende seong - men ja det er tidlig å konkludere for vinduet er åpent i en måned ennå.

'Alle' viser til de to forrige sesongene der de tre nyopprykkede gikk rett ned igjen.
JEG liker å vise til sesongen før det igjen (22/23) da alle tre beholdt plassene sine, og fortsatt befinner seg i toppdivisjonen.
Den gang ble Fulham nr 10, Bournemouth 15 og Nottingham 16.

Vi vet at Leeds har forsket på hva som må til for å holde seg. Sunderland har forsterket et allerede lovende lag, mens Burnley altså brukte forrige sesong på å øve seg på å ikke slippe inn mål. Kanskje har disse tilnæringene gjort at de vil klare seg godt mot lag på nedre del av tabellen? Vi vet ikke ennå, men det er ikke gitt at de tre nyopprykkede vil innta bunnplassene direkte.

Vi får nå se først. :)

Mht Leeds så tror jeg vi nå har et fundament som kan stå bra imot defensivt.
Da kan vi klare i alle fall ett poeng i slike 'tøffe' kamper.

Men selvsagt er jeg enig i at vi trenger mer offensiv kraft enn vi har pr 2.august 2025.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Syns det virker som markedet er tregt. Mange lag sliter med å forsterke, selv Newcastle kommer foreløpig ingen vei på et par hyller over oss. Everton ender vel med å kjøpe Jack Harrison når de ikke får andre. Fint for oss. Så er ikke jeg like sikker på at lag som Fulham og Palace ender langt unna nedrykk. Eze og Guehi ut, så er det tynt i Palace.  Fulham syns jeg ser tynne ut slik de er nå. Historikk fra forrige sesong kan bety lite hvis du taper de tre-fire første kampene.

Dennis

Quote from: Kato on August 02, 2025, 11:14:58Syns det virker som markedet er tregt. Mange lag sliter med å forsterke, selv Newcastle kommer foreløpig ingen vei på et par hyller over oss. Everton ender vel med å kjøpe Jack Harrison når de ikke får andre. Fint for oss. Så er ikke jeg like sikker på at lag som Fulham og Palace ender langt unna nedrykk. Eze og Guehi ut, så er det tynt i Palace.  Fulham syns jeg ser tynne ut slik de er nå. Historikk fra forrige sesong kan bety lite hvis du taper de tre-fire første kampene.

Guehi glemte jeg i farten.

Uten disse er jeg helt enig, men de har vært veldig flinke til å finne erstattere. Tror derfor det blir tilfelle i år også.

Om ikke, er det selvsagt en bra nyhet.
Marching on together!

Reaney

Veldig bra Dennis. Tallet for Wolves var forøvrig hentet fra Nettavisen for noen dager siden. Men ser nå at Wolfe er klar. Så bare å plusse på 12 mill. til.

Asbjørn

Nærmer seg nye navn å spekulere om nå. :)

Woody (som har vært spot on gjennom hele sommeren) letter litt på sløret:
Expect some more names coming out the woodwork in the next few days.
Got some rumblings but until I get a solid lead I won't be putting them here
...
Do we have a reason to be excited from what you've heard?
...
New shiny toys, of course we should be excited

But I still believe as I have done all summer that we'll see Muniz through the door
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

rd1

Solomon, Muniz, en tier og en back til så bør vi kunne holde Sunderland, Burnley, Brentford bak oss.
"Who needs Cantona??"

Kato

Jeg håper vi handler spillere med erfaring fra Premier League nå fremover. Mye nytt utenfra.

Reaney

Kjøp Fatawu fra Leicester. Tilbake etter skade siden oktober 2024 og har herjet på vingen mot Fiorentina i første omgang av dagens kamp mot Fiorentina. Scoret også 2-0 målet. Kampen går nå og kan sees fra start på YouTube.

DOFFER

Hvordan klarer mannen vi er linka med, Bilal El Khannouss #11, seg? Ser han har fått en assist.
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Asbjørn

Quote from: DOFFER on August 03, 2025, 17:39:28Hvordan klarer mannen vi er linka med, Bilal El Khannouss #11, seg? Ser han har fått en assist.
Tvilsom denne Africa Foot-kilden men han melder i i alle fall følgende:
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Bilal El Khannouss #11 har et godt løp og vinner duellen med Fiorentina forsvareren som fører til assist på 1-0. Har noen gode framspill som fører til sjanser for hjemmelaget. Byttet ut etter 82 min. Ville mye heller hatt Fatawu.

Hallgi

Ein viss Højlund blir tilgjengelig for 30 millioner pund no. De selge med stort tap, men han 22-åringen kan bli noko når han får flytta på seg, og hadde vore spennnande å prøvd han på ER
ALAW (saludos del pirata)

peacock

Det kan ikke være et godt tegn at det er helt dødt på ryktefronten! :o

Killa

Quote from: peacock on August 04, 2025, 12:45:32Det kan ikke være et godt tegn at det er helt dødt på ryktefronten! :o

Tenker på det samme - eller er det kanskje slik at klubben nå lykkes med å holde kortene såpass tett til brystet at alt av lekkasjer til diverse ryktemakere har blitt stoppet? Og så kommer det en kanonsignering eller 3 helt ut av det blå snart?
Det er helt utrolig at det fremdeles er mulig å lese F5 på F5-knappen min... så mange ganger pr dag som den er benyttet i sommer... ;D  ;D

Asbjørn

Åhh kan gi dere rykter men han her blir ikke sett på som troverdig.

Men tipper vi får navn i løpet av dagen, selv om det sikkert er langt igjen ennå...

Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Leeds United show serious interest in Southampton star

Since last week, links involving Mateus Fernandes have been growing. Multiple reports suggest that the midfielder wants to leave the Championship club this summer. Leeds have been linked, as they have had their eye on the midfielder for a while. But now, Aston Villa have also joined the race according to Portuguese outlet A Bola.

The 21-year old is keen on a return to the Premier League this summer. Fernandes is currently with the Saints in preseason.

https://www.theleedspress.com/aston-villa-to-battle-leeds-united-for-30m-rated-portuguese-star-43592/

Blank_File

Leeds United are battling Nottingham Forest and Brentford in the race for Arnaud Kalimuendo

Leeds would prefer to sign a Premier League-proven striker, but the prices are going up for such forwards, and the club are open to other options.

According to Sport.Fr. Leeds are among the clubs that are interested in acquiring Rennes striker Arnaud Kalimuendo in the ongoing transfer window.

The forward, who has six caps for France, scored 17 goals in Ligue 1 and is expected to move on from the French club in the next four weeks.

Serie A giants AC Milan have also shown an interest in him, and Leeds are not the only Premier League club keen on the forward this summer.

Nottingham Forest have their eyes on him, and Brentford have identified the striker as a potential replacement for Yoane Wissa, who wants to join Newcastle United in the coming days.

Rennes are ready to cash in on the former Paris Saint-Germain academy product and are expected to listen to offers around the £27m range in the ongoing transfer window.

Leeds are weighing up a move, but it could take some convincing for Kalimuendo to move to Elland Road amid interest from more established Premier League clubs.

https://www.theleedspress.com/leeds-united-locked-in-27m-striker-battle-with-brentford-nottingham-forest-43577/

auren

Om 15 minutter er det akkurat fjorten dager til seriestart mot Everton. Vi ser fortsatt altfor lette ut up front. Ekstremt knyst på ryktefronten siste uken. Det er vel kun Bilal el Khannouss fra Leicester som har vært et noenlunde troverdig rykte. Stille før stormen? Det kan det fort være. Tydelig at Fulham nekter å selge Muniz før de har fått en erstatter inn. Muligens blir han for dyr uansett (40-50 millioner pund ryktes det om), og vi må kanskje shoppe kontinentalt igjen.

Hva med Evann Guessand fra Nice som vi har blitt linket til tidligere i juli? I den franske ligaen har vi også Strasbourgs venstre ving Dilane Bakwa som Beren Cross mente vi hadde på lista hvis Paixao røyk. På den lista skal også Khannouss være. Prisen er vel fort rundt 25 millioner pund pr spiller. Det kan vi kanskje ha råd til, men da må flere spillere selges. Meslier, Harrison, Gelhardt, Greenwood, Gyabi og kanskje må hollandske Struijk ofres...

Jeg føler meg ganske sikker på at vi får minst en offensiv spiller inn før Everton. Spissen tror jeg drøyer helt til slutten av vinduet. Muniz er tydeligvis 1. pri. Frykter vi spiller litt for høyt her... Time will show!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Her er ihvertfall litt høydepunkter fra Guessand:

https://www.youtube.com/watch?v=EWR_JjKuoC8

Kan minne litt om Rutter i spillestilen. Høyreist, men enorm til å skjerme ball og drible. Men neppe en skikkelig førsteforsvarer som Muniz, selv om han flere ganger vinner ballen høyt oppe i banen på klippene.

auren

auren

Er jo vanskelig å ikke være enig med denne posten på Waccoe:

We've lost 14 goals and 22 assists on the left, and have added a left back with no league assist since 2021. We have no top level striker who isn't made of matches. We've signed height and have no set piece taker to take advantage of it.

We've got time, but we are getting increasingly close to the promise of this window petering out. We need four signings - three of them key positions - and going down that bollocks route of scrambling around in the last two weeks of the window after a very winnable home game is unacceptable. Two weeks to make a serious dent in what we need.

Som sagt - jeg tror minst 1 offensiv kraft kommer inn før Everton, men faren er nok stor for at det enten blir Nmecha eller Piroe på topp.

auren

HåvardK

Er det ikke merkelig at Meslier ser ut til å bli i klubben?

Hawley

Kickthemdown

Quote from: HåvardK on August 04, 2025, 21:19:00Er det ikke merkelig at Meslier ser ut til å bli i klubben?
Garantert borte iløpet av måneden.

Reaney

Skikkelig blåmandag. Måtte det ikke bli sånn om 2 uker også.

ingve1960

Meslier veldig god keeper, i pl blir han mye mer innvolvert, vanskelig å stå arbeidsledig i posisjon