Treningskamp: vs. Milan @ Aviva Stadium, lørdag 9.8.25 kl16:00 LUTV / VGTV

Started by Asbjørn, August 08, 2025, 23:16:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

Vi skriker etter kreativ kvalitet fremover- nå bør det handles ...
Når d er sagt så har vi funnet noen spennende spillere i Bijol, Stach og Perri... men d skal scores også.

Har trua' - det jobbes i kulissene  ;)

Lucas the Kop Cat

Quote from: Dylan on August 09, 2025, 19:12:54
Quote from: auren on August 09, 2025, 17:38:42Greit nok å bue på ham når han kommer inn, men når han spiller skal det ikke bues hver gang han har ballen... ikke helt bra...

auren
Nei, synes ikke det er greit å bue på egen spiller som nå er i klubben.
Uansett hva som blir veien videre for Harrison så er vi tjent med at han presterer best mulig på banen, enten det er for å øke salgsverdien eller for å h nytte av ham selv.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Russel_Doig

Quote from: Lucas the Kop Cat on August 09, 2025, 21:35:07
Quote from: Dylan on August 09, 2025, 19:12:54
Quote from: auren on August 09, 2025, 17:38:42Greit nok å bue på ham når han kommer inn, men når han spiller skal det ikke bues hver gang han har ballen... ikke helt bra...

auren
Nei, synes ikke det er greit å bue på egen spiller som nå er i klubben.
Uansett hva som blir veien videre for Harrison så er vi tjent med at han presterer best mulig på banen, enten det er for å øke salgsverdien eller for å h nytte av ham selv.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hvem Farke velger å bruke til en hver tid bør ha inntrykk av at vi støtter spiller og lag. Ellers kontraproduktivt.

leedslife

Må si jeg gleder meg til å se hva Stach kan få til når det drar seg til nå fra neste Mandag.
Den som har imponert meg mest i pre-season. Ikke sett en slik kapasitet siden Kalvin.
I tillegg ligger det veldig imponerende tall over flere sesonger.
Håper vi får en sesong der vi er såpass konkurransedyktige at vi får han på ballen i posession.

Asbjørn

Det har vært supporterfest i Dublin denne helgen. Virkelig. Den store irske følgerskaren av Leedsfans fikk klubben sin på 'hjemmebane' i tillegg til skokker av engelskmenn som tok turen. Like fullt var skandinaviske fans (les:norske i hovedsak) fans såpass synlige at Leeds-pressen igjen legger merke til det. :)

For fans it was the occasion that overshadowed the game itself. The streets of Dublin were awash with yellow, white and blue all weekend but especially on matchday as thousands descended upon the Irish capital from all over the island, England and beyond. Scandinavians mixed with Yorkshire folk in the pubs of Temple Bar and locals welcomed their Leeds brethren from north of the border to establishments along the route to the Aviva.
(YEP)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Graham Smyths The Verdict 

And now the friendlies are done. All that exists between Leeds and the top flight is a week of training, tactical preparations for Everton and whatever they can do in the transfer market to strengthen Farke's hand. It's always an occasion when Leeds play and that first game against the Toffees will be a celebration for as long as they remain in the game and competitive. Anyone making any firm predictions on how good they will be is a fool or a liar because we haven't seen the real, final Leeds United yet.
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-graham-smyth-verdict-ac-milan-5264475
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

peacock

Quote from: peacock on August 09, 2025, 15:53:29Schmidt kan da ikke være helt ubrukelig? Han har jo spilt seg inn på Sveits, som er et bra landslag. La oss håpe han viser bedre takter enn sist. Farke må vel også ha tro på det, siden han velges i siste match før seriestart.

Jeg tok nok feil. Han kan ikke brukes!
Det må vel være åpenbart at Byram spiller om Bogle ikke blir klar?

Russel_Doig

Quote from: peacock on August 10, 2025, 10:14:55
Quote from: peacock on August 09, 2025, 15:53:29Schmidt kan da ikke være helt ubrukelig? Han har jo spilt seg inn på Sveits, som er et bra landslag. La oss håpe han viser bedre takter enn sist. Farke må vel også ha tro på det, siden han velges i siste match før seriestart.

Jeg tok nok feil. Han kan ikke brukes!
Det må vel være åpenbart at Byram spiller om Bogle ikke blir klar?

Ja, klasseforskjell!