Kamper i dag - sesongen 2025/26

Started by Hallgeir *, August 10, 2025, 18:32:25

Previous topic - Next topic

Sydhagen and 8 Guests are viewing this topic.

Hallgeir *

Tottenham trenger kun ett poeng på de to siste kampene for å holde seg oppe. West Ham ligger under med tre mål mot Newcastle, så da bærer det nok ned til CC.

Men der kom det en redusering for Hammers.
Super Leeds since 1968

Kato

Summerville på god tur ned i Championship.

leedslife

Thriller den Valencia kampen.

Ramazani ute av 11ére igjen, men de snur til 3-4 og spiller La Liga også neste ses.
Helt utrolig jevnt på nedre halvdel.

HåvardK

Quote from: Kato on May 17, 2026, 20:25:12Summerville på god tur ned i Championship.
Kan fort ha en klausul som slår inn ved nedrykk...

Reaney

Ønsker vi virkelig den "humørspilleren" tilbake?

Kato

Jeg hadde tatt Summerville. Syns han har vært en av de klart beste på West Ham denne sesongen. Men jeg vet ikke hvordan han påvirker garderoben. Håper for øvrig Tottenham tar poenget de trenger i morra. Det gir oss større sjanse mot West Ham til helga.

Asbjørn

Quote from: Reaney on May 17, 2026, 23:50:23Ønsker vi virkelig den "humørspilleren" tilbake?
Jeg stiller meg det samme spørsmålet - han virker på samme tid egoistisk som en som er likt av lagkamerater. Han stakk ikke av rett etter nedrykket og han bar tidvis klubben den sesongen.

Og så ser eg WHU-fans nå klage over at han har hatt to gode mnd (før skaden)  men at han nå ikke leverer...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hawley

Quote from: Kato on May 18, 2026, 09:55:34Jeg hadde tatt Summerville. Syns han har vært en av de klart beste på West Ham denne sesongen. Men jeg vet ikke hvordan han påvirker garderoben. Håper for øvrig Tottenham tar poenget de trenger i morra. Det gir oss større sjanse mot West Ham til helga.
Må si det hadde vært litt "gøy" om Tottenham hadde rykket ned - kan ikke noe for det

ingve1960

Jeg vil heller ha ned wh.
En ting er at jeg har fire kjekke kompiser og kolleger som er spursfan men mest for at wh fortjener det mer..
De har tapt for alle de kjemper mot der nede spurs, to ganger wolves, palace, nottingham og leeds så tabellen lyver ikke.
I tillegg har de hatt minst skada spillere ute så de er bare ikke bedre.

Synes faktisk litt synd på spurs med alle skadene, hørte en som sa at det hadde med underlaget på den nye stadion, lite gjordsmon????

ingve1960

Glemte å skrive det som diskuteres ang summerville.
Jeg synes det hadde vert kjekt å ha han tilbake, spennde kjek spiller men litt usikker på totalen og om han passer i spillestilen farke velger

stian

Avhengig av pris selvfølgelig, men et lag i vår situasjon/posisjon tror jeg med glede hadde tatt imot Summerville.

Han står ikke mye tilbake for Okafor.

Han har jo spilt under Farke, så det ville vært rart om han ikke klarte å tilpasse seg dagens spillestil i Leeds, selv om den er litt forskjellig fra 23/24-sesongen.

Asbjørn

Quote from: stian on May 18, 2026, 19:25:00Han har jo spilt under Farke, så det ville vært rart om han ikke klarte å tilpasse seg dagens spillestil i Leeds, selv om den er litt forskjellig fra 23/24-sesongen.

...apropo spillestil - om man tolker Farkes siste uttalelser rett så ønsker han nok kommende sesong en overgang tilbake mot spillestilen han egentlig ønsker der Leeds i større grad har ballen og dikterer spillet. Så er vi jo ikke der at vi vil klare det mot de beste lagene så det vil vel være kamper der vi spiller som i år. Men generelt ønsker han nok flere individuelt sterke offensive spillere inn.

Tror jeg...
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Been there done that:
West Ham will need to raise over £100m through sales if they go down
https://x.com/JacobSteinberg/status/2056433203070537912?s=20
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Burnley-spiller Hannibal Mejbri er en ufyselig karakter.
Super Leeds since 1968

Hawley

Quote from: Hallgeir * on May 18, 2026, 22:26:32Burnley-spiller Hannibal Mejbri er en ufyselig karakter.
Enig!

leedslife

leedslife

Kunne likt han Delap i Leeds.

Forever Whites

Arsenal seriemester etter 1-1 mellom Bournemouth og City
Medlem 94237

leedslife

2-0 Chelsea.

Tenk at dette Spurs laget mest sannsynlig holder seg i PL.

De står altså på samme poengsum de fikk på 38 kamper forrige sesong.
Sjokkerende.

Hallgi

Dette betyr at Leeds sin siste kamp mot WH kan bli heilt avgjerande for kven som rykker ned.
En WH-seier og Everton-seier mot Spurs hadde blitt tragikomisk. Spurs som skulle inn i ultrakyniske Superleague..

Men no blei det 2-1:o

Quote from: leedslife on May 19, 2026, 22:40:052-0 Chelsea.

Tenk at dette Spurs laget mest sannsynlig holder seg i PL.

De står altså på samme poengsum de fikk på 38 kamper forrige sesong.
Sjokkerende.

ALAW (saludos del pirata)

auren

Chelsea vinner 2-1. Da skal alt avgjøres i siste runde.

Hva håper vi på hvis WH får straffe på stillingen 0-0 5 minutter på overtid, og Everton har slått Tottenham?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GaryMac

Quote from: auren on May 19, 2026, 23:11:09Chelsea vinner 2-1. Da skal alt avgjøres i siste runde.

Hva håper vi på hvis WH får straffe på stillingen 0-0 5 minutter på overtid, og Everton har slått Tottenham?

auren
Den er en smule vanskelig....
Men HVIS Leeds taper, så håper jeg at Tottenham også taper. Håper forsåvidt at Tottenham taper uansett, og håper nok også som alltid at vi vinner.

Milou

Det er vel liten tvil om at Tottenham har potensialet til å ha eit betre lag i PL neste år enn kva West Ham har. Slik sett er det ein fordel for Leeds om Tottenham rykker ned. Eg er ganske sikker på at Farke held seg for god til å tape med vilje, men om West Ham skulle skåre vinnarmålet i sluttminuttane, er eg overbevist om at skuldingane om nettopp det vil komme.

Forever Whites

Quote from: auren on May 19, 2026, 23:11:09Chelsea vinner 2-1. Da skal alt avgjøres i siste runde.

auren

Håper Leeds vinner uansett. At de kommer høyest mulig på tabellen. Hvem som rykker ned av Tottenham og WestHam har lite betydning.
Medlem 94237

TK20

Quote from: Forever Whites on May 20, 2026, 05:39:56

auren

Håper Leeds vinner uansett. At de kommer høyest mulig på tabellen. Hvem som rykker ned av Tottenham og WestHam har lite betydning.

Enig. Håper vi knuser de 3-0 og sender de ned.

HåvardK

Quote from: TK20 on May 20, 2026, 08:27:40
Quote from: Forever Whites on May 20, 2026, 05:39:56

auren

Enig. Håper vi knuser de 3-0 og sender de ned.
Vil tro at de fleste her inne håper at Leeds vinner. Hver eneste kamp.

Cherry

Farke er hel ved.
Blir ikke noe tull her, han stiller det beste mannskapet som er tilgjengelig.
Når det er sagt så er nok våre "VM spillere" ikke særlig lystne på å få noen knocks`
i denne kampen og Stach, Aaronsen, Gudmundsson og Okafor er jo mer eller mindre skadet nå...Stach spiller garantert ikke.  Dette vil jo åpne for Longstaff, Gnonto, Piroe m fl....

Er jo en kamp der Hammers MÅ frem og score, det kan passe oss bra!

Reaney

Som å få en kniv i ryggen da Kveldsnytt hyller Aston Villa i kveld med sitt første trofe på 30 år. En grusom påminnelse om ligacupfinalen i 1996.

Hawley

Quote from: Reaney on May 20, 2026, 23:48:12Som å få en kniv i ryggen da Kveldsnytt hyller Aston Villa i kveld med sitt første trofe på 30 år. En grusom påminnelse om ligacupfinalen i 1996.
Tenker mer på skandalekampen de hadde mot Tottenham for et par uker siden, som muligens sender West Ham ned.