Kamper i dag - sesongen 2025/26

Started by Hallgeir *, August 10, 2025, 18:32:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asbjørn

Quote from: stian on Today at 13:46:01
Quote from: Asbjørn on Today at 13:37:24
Quote from: Reaney on Today at 13:31:03Tottenham har vel stort sett både tapt og avgitt poeng mot lag rundt oss med unntak av Everton. Og heldig seier mot oss. Lite hjelp derfra med andre ord.
Eg er langtfra trygg på at de gjør jobben!!!

Vanskelig å vite hvor man har Tottenham hen, men jeg håper (og tror) de tar seieren med god margin. Santo må vel ryke snart uansett, utrolig at han fortsatt sitter. De skal slite noe voldsomt med å både holde på og rekruttere spillere uansett. Jo lenger ned i gjørma de ryker, og jo tidligere de gjør det, desto bedre for oss. Hvis vi holder oss i PL denne sesongen får LUSCOS sende en blomst til Nuno med en takk for bidraget.
Sant det. WHU sliter nok mer enn Tottenham :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

West Ham i ledelsen mot Spurs. 0-1 ved Summerville.  Hammers hadde også et mål som ble anullert.
Super Leeds since 1968

stian

West Ham vinner. Flere av dere andre sa det jo før runden, men jeg så den virkelig ikke komme. Da blir det en uke til på Santo og arbeidsledighetstrygd for Thomas Frank.

GeirO

Quote from: stian on Today at 18:09:53West Ham vinner. Flere av dere andre sa det jo før runden, men jeg så den virkelig ikke komme. Da blir det en uke til på Santo og arbeidsledighetstrygd for Thomas Frank.
Tror nok Frank er et langtidsprosjekt og får ikke sparken ennå
MOT

Asbjørn

Quote from: GeirO on Today at 18:43:49Tror nok Frank er et langtidsprosjekt og får ikke sparken ennå
Fine by me :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Surt med West Ham-seier.
Men omtrent like viktig med Forest-tap mot Arsenal nå. Arsenal med mange store sjanser, men 0-0 etter 35 minutter.
Og jeg unner Martin et seriegull nå.
MOT