Kamper i dag - sesongen 2025/26

Started by Hallgeir *, August 10, 2025, 18:32:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

auren

Men så er det kanskje offside... æsj.... krysser fingrene!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Robert

Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

auren

Helvete! Annulert. Jævla VAR!

auren

Lucas the Kop Cat

Quote from: auren on February 10, 2026, 22:35:13JAAAA!!! 1-1 West Ham!

auren
Nei, offisde

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Cannavaro

Tottenham taper igjen, også atter en gang på hjemmebane, og vi klatrer forbi spurs-gjengen på tabellen. Nok et lag som melder seg på i nedrykks diskusjonen....
MFLU - Miracles For Leeds United

GaryMac

Quote from: Reaney on February 07, 2026, 19:04:48Tendensen er jo klar. WH er i form. Siden 11. januar har de gått fra seier til seier, med unntak av forrige ukes tap mot Chelsea, der de rystet "Big six" laget med å lede 2-0 til pause. Jeg tror de fortsetter framgangen og tar 7 poeng på neste 3 kampene. "Scum" skal tape under Carrick. Det skjer mot WH. Deretter slår de Bournemouth og spiller uavgjort mot "Loserpool". Så spørs det hvor mange poeng vi klarer da?
Faen, er Reaney synsk?

auren

Quote from: GaryMac on February 10, 2026, 22:46:14
Quote from: Reaney on February 07, 2026, 19:04:48Tendensen er jo klar. WH er i form. Siden 11. januar har de gått fra seier til seier, med unntak av forrige ukes tap mot Chelsea, der de rystet "Big six" laget med å lede 2-0 til pause. Jeg tror de fortsetter framgangen og tar 7 poeng på neste 3 kampene. "Scum" skal tape under Carrick. Det skjer mot WH. Deretter slår de Bournemouth og spiller uavgjort mot "Loserpool". Så spørs det hvor mange poeng vi klarer da?
Faen, er Reaney synsk?

Jeg frykter det. Vi får skylde på ham hvis vi rykker ned  ;)

auren

Tom

Leicester fortsetter å rote i championship. Ledet 3-0 hjemme mot Southampton og ender opp med å tape 4-3. Kun målforskjell som holder de over nedrykksstreken. Sånn går det når man bruker penger over evne:)

GaryMac

3 minutter + tillegg igjen i London.
Hvis resultatet står seg bør vi ta like mange poeng som WestHam de neste elleve kampene. Den tolvte (og årets siste) er bortekamp mot WestHam - vil gjerne ha fire poengs ledelse før den kampen spilles.
Men det kan jo hende at vi har Tottenham og/eller Forest bak oss også.

leedslife

Han har nok rett. Kollektivt er det noe helt annet nivå over WH enn det de viste på Elland Road.
Imponerende.

leedslife

GaryMac

Knapt 20 cm utenfor fra ManUre..
To minutter igjen

leedslife

Lucas the Kop Cat

Cannavaro

MFLU - Miracles For Leeds United

Asbjørn

Fem minutter på overtid, hehehehehe :)

Foertsatt seks poeng
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GaryMac

1-1
absolute heartbreak.
90 sekunder igjen

leedslife

Akkurat som med oss.
Når de beste lagene får de beste individuelle klassespillerne i posisjoner så er man sjanseløs.

GeirO

Quote from: GaryMac on February 10, 2026, 23:07:591-1
absolute heartbreak.
90 sekunder igjen
Smakte såååå godt!
MOT

Asbjørn

Det var jo det vi nesten regnet med, at avstanden etter denne runden fortsatt skulle være seks poeng.

At det inkluderte ett poeng til begge lag så vel ingen for seg :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Noe og ta med seg da.
Igjen, Leeds er fryktelig gode hjemme.
I tillegg så taper vi sjeldent sett opp mot bunnen.

GaryMac

Robert

Kan ikke husket jeg har jublet for en man utd scoring før.
Ganskje forskjell i psykologien her. Leeds kommer tilbake fra 0-2 til 2-2 og tar et poeng. WU leder 1-0 etter 95 min, og det blir 1-1.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

baste

E flott fotballdag tross alt. Synd at man sitter å håper på Man U seier, men det handler om å holde W.H og de andre bak seg.
Spurs rykker nok ned i år.

Vi står han av, som de si i nord.

GaryMac

Quote from: Asbjørn on February 10, 2026, 23:08:51Det var jo det vi nesten regnet med, at avstanden etter denne runden fortsatt skulle være seks poeng.

At det inkluderte ett poeng til begge lag så vel ingen for seg :o
Og jeg er mer fornøyd med ett poeng til hvert av lagene enn 0 poeng til oss begge, med tanke på at det er flere lag i bunnstriden.
Litt ekstra tilfredsstillende når poenget vårt kom noe ufortjent, og WestHam mister to poeng helt på tampen.

Borge

Tror West ham kan bli skummel. Håoer ikke siste seriekamp mot de blir avgjørende
Borge

lufc80

Et spontant «jadda», når manu gålla. Hmm, føler meg litt skitten, men kan vise seg veldig viktig for oss!

Lucas the Kop Cat

Bare å forberede seg på opp-og nedturer i morgen når Forest og Palace skal i ilden

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

stian

Det ligger vel an til at Forest tar tre poeng i morra, så det heldige poenget mot Chelsea var viktig for å holde på følelsen av litt pusterom.

Bromancer

Quote from: lufc80 on February 10, 2026, 23:13:25Et spontant «jadda», når manu gålla. Hmm, føler meg litt skitten, men kan vise seg veldig viktig for oss!

Jepp samme her, tar med meg stålbørsten og går rett i dusjen