Kamper i dag - sesongen 2025/26

Started by Hallgeir *, August 10, 2025, 18:32:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

leedslife

Snart pause. Knapt et skudd på mål

asbfjell

Kun tre dager siden Forest spilte en tøff kamp mot Porto. Det tror jeg de får kjenne på utover i dagens kamp.

Tror også at kampprogrammet fremover kan bli Forest største problem. De to seminalene mot Villa kan komme til å koste...

HåvardK

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on April 19, 2026, 15:46:45Burnley har da greit holdt unna for Nottingham i denne førsteomgangen...
...og nå tok de sannelig ledelsen også  ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

En må da kunne si at Leeds er lysår foran begge disse lagene i kvalitet.

Hallgeir *

To mål av Gibbs-White, og kampen er snudd.
Super Leeds since 1968

asbfjell

Morgan Gibbs-White - der snakker vi x-faktor..

HåvardK

Quote from: asbfjell on April 19, 2026, 16:33:11Morgan Gibbs-White - der snakker vi x-faktor..
Absolutt. Hadde vært gull i Leeds også.

Asbjørn

Quote from: Hallgeir * on April 19, 2026, 16:30:55To mål av Gibbs-White, og kampen er snudd.
...og enda ett  :o

Men, uansett. Poenget ditt står. De har et KREVENDE program inn nå.
(Og fem poeng på Spurs)
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sunderland med to scoringer på like mange minutter. 3-3 mot Villa.

Før Villa scorer sitt fjerde.
Super Leeds since 1968

leedslife

Sterkt resultat av Forest.

Går nok kaldt nedover ryggen på Spurs og WH nå.

WH borte mot Palace i morgen.

WH med Everton(H), Brentford (B), Arsenal (H), Newcastle (B) snart.

Et lag som spiller om seriegull og 2 som spiller om Europa...

Tar de 7 poeng på de siste 5 som de har gjort på de forrige 5 så vil vel det være en veldig god prestasjon. Så er det vel oss i siste runde.

enur

Quote from: HåvardK on April 19, 2026, 16:39:06
Quote from: asbfjell on April 19, 2026, 16:33:11Morgan Gibbs-White - der snakker vi x-faktor..
Absolutt. Hadde vært gull i Leeds også.

Noen knepp opp fra Aaronson, ja..

Marching on together

Kato

Det er en nøkkelkamp i kveld med Crystal Palace - West Ham. Jeg tror ikke West Ham er kapabel til å ta mer enn 6 poeng de siste fem kampene. Brentford borte, Arsenal hjemme, og Newcastle borte er særdeles vanskelige. Da er det oss og Everton hjemme som er mulighetene, ingen av de enkle heller. Taper de i dag så tror jeg vi har berget plassen med 39 poeng. Tottenham uten seier i 2026 er jo helt på kanten. De er totalt avhengige av å slå Wolves borte neste lørdag. De har da Aston Villa og Chelsea borte, svært vanskelige kamper. Og Everton og oss hjemme. Ser ikke for meg at de på noen som helst måte kan ende på mer enn 40 poeng. Hva er egentlig sjansen for at det laget plutselig skal begynne å vinne kamper?

Cherry

Quote from: Kato on April 20, 2026, 09:14:33Det er en nøkkelkamp i kveld med Crystal Palace - West Ham. Jeg tror ikke West Ham er kapabel til å ta mer enn 6 poeng de siste fem kampene. Brentford borte, Arsenal hjemme, og Newcastle borte er særdeles vanskelige. Da er det oss og Everton hjemme som er mulighetene, ingen av de enkle heller. Taper de i dag så tror jeg vi har berget plassen med 39 poeng. Tottenham uten seier i 2026 er jo helt på kanten. De er totalt avhengige av å slå Wolves borte neste lørdag. De har da Aston Villa og Chelsea borte, svært vanskelige kamper. Og Everton og oss hjemme. Ser ikke for meg at de på noen som helst måte kan ende på mer enn 40 poeng. Hva er egentlig sjansen for at det laget plutselig skal begynne å vinne kamper?

Tar vi 3 poeng til på 5 kamper, så er vi heeeeeelt sikre.
Tror vi kan overraske med lave skuldre mot Bournemouth på onsdag. ;)

Hawley

3 poeng mot Burnley hjemme på Elland Road bør være klink. Jeg tror Burnley pr. dags dato er det dårligste laget. Fulll fres og fult fokus/konsentrasjon her, så skal ikke den tapes. Men tror også vi kan slå Bournmouth til onsdag.

Kato

Quote from: Cherry on April 20, 2026, 09:31:33
Quote from: Kato on April 20, 2026, 09:14:33Det er en nøkkelkamp i kveld med Crystal Palace - West Ham. Jeg tror ikke West Ham er kapabel til å ta mer enn 6 poeng de siste fem kampene. Brentford borte, Arsenal hjemme, og Newcastle borte er særdeles vanskelige. Da er det oss og Everton hjemme som er mulighetene, ingen av de enkle heller. Taper de i dag så tror jeg vi har berget plassen med 39 poeng. Tottenham uten seier i 2026 er jo helt på kanten. De er totalt avhengige av å slå Wolves borte neste lørdag. De har da Aston Villa og Chelsea borte, svært vanskelige kamper. Og Everton og oss hjemme. Ser ikke for meg at de på noen som helst måte kan ende på mer enn 40 poeng. Hva er egentlig sjansen for at det laget plutselig skal begynne å vinne kamper?

Vi ender vel fort på 46-47 poeng og klarer oss greit. Seier på onsdag tror jeg vil frigjøre mye energi inn mot Chelsea. Da er du berget, og fokus på cupen kan bli enda sterkere. Mener vi er fullt kapabel til å slå Bournemouth.

auren

Quote from: Kato on April 20, 2026, 09:50:00
Quote from: Cherry on April 20, 2026, 09:31:33

Vi ender vel fort på 46-47 poeng og klarer oss greit. Seier på onsdag tror jeg vil frigjøre mye energi inn mot Chelsea. Da er du berget, og fokus på cupen kan bli enda sterkere. Mener vi er fullt kapabel til å slå Bournemouth.

Bournemouth er jo det store formlaget i 2026. Tapt kun 1 kamp, men har dog en del uavgjorte (4 seire og 6 uavgjorte siste 10). Jeg frykter tap på onsdag, men vi har vist at vi er vanskelige å slå, så et uavgjort høres fornuftig ut i mitt hode. Det blir spennende å se om Farke stiller med uforandret lag eller om han velger å hvile et par spillere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

...i kveld er det vel Tore Pedersen-effekten å håpe på: Jørgen Strand Larsen.

Det er klart, om WHU er sju, seks eller fire poeng bak spiller liten rolle så lenge TH er åtte bak - men det er det der med å ha dobbel forsikring :)
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Dette blir spennende. For en runde hvis det blir WH tap her.

auren

Snart pause. Fortsatt 0-0, men WH nærmer seg. Sett en del av kampen. Ikke det store nivået, men etter at kanskje Palace hadde initiativet i starten, har WH tatt litt mer over nå og har hatt et par skumle forsøk. Skal være godt fornøyd hvis WH ikke vinner.

auren

Hallgeir *

Quote from: leedslife on April 20, 2026, 20:56:57Dette blir spennende. For en runde hvis det blir WH tap her.

West Ham VIL my mer enn Palace så langt i kveldens kamp. Palace opptrer ganske uinteresserte.
Super Leeds since 1968

Robert

Er ikke noe tvil om at CP seier idag roer nervene enda litt mer, men tipper det er noen suportere i Nord London som er enda mere nervøse idag.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Asbjørn

Quote from: Robert on April 20, 2026, 21:44:42Er ikke noe tvil om at CP seier idag roer nervene enda litt mer, men tipper det er noen suportere i Nord London som er enda mere nervøse idag.
- "Orker ikke dette"
- "Tør nesten ikke følge med"
...er meldinger eg har fått :D
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

Lite imponerende spill fra noen av lagene i CP-WH, mye surr. En kvalifisert sjanse ialt i første omgang.

leedslife

Bør ta med seg 3 poeng her WH. Veldig tøff motstand de skal opp mot neste 4.
Newcastle kan de så klart slå, men det er på bortebane.

stian

0-0 mellom to ganske dårlige lag på Selhurst Park. Greit nok for oss, det.

auren

Jadda! Fornøyd med at WH taper to poeng til oss. Da er vi 6 og 8 poeng foran WH og Spurs. Looking good!

auren

Ove

Er veldig fornøyd med at West Ham ikke vant  :)

lufc80

Særdeles god runde for oss!

flynn

West Ham må altså ta 7 poeng mer enn oss. Eller 6 da, om de slår oss med mange mål i siste kamp. Det er håpet som dreper deg sies det, men akkurat nå kjenner jeg på en viss optimisme!

flynn