Kamper i dag - sesongen 2025/26

Started by Hallgeir *, August 10, 2025, 18:32:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

GaryMac

Quote from: flynn on April 20, 2026, 22:59:53West Ham må altså ta 7 poeng mer enn oss. Eller 6 da, om de slår oss med mange mål i siste kamp. Det er håpet som dreper deg sies det, men akkurat nå kjenner jeg på en viss optimisme!

flynn
Samtidig; hvis de tar tre poeng mer enn oss på de neste fire kampene, og henter fire mål på målforskjellen, så holder det vel med 3-0 i siste kamp mot oss....
(Med forbehold om regnefeil....)

stian

Basert på kveldens kamp klarer jeg ikke å se at hverken Palace eller WH skal rake inn så mye mer poeng enn oss i innspurten. Det var naturligvis ek spesiell kamp siden ingen turte å gå noe særlig for seieren. Men per i fremstår vi som et vesentlig bedre lag enn begge disse to

leedslife

Det er jo en nokså stor luke opp til Forest og Leeds tar man med differansene på målforskjell.

Kan ikke se for meg at verken Spurs eller WH ønsker og ta for stor risiko nå.
For høy risiko og 1 poeng tapt kan være skjebnesvangert for dem innbyrdes.

Palace fremstod jo igjen som en kastrert bikkje, men lagene fremover har kvalitet i langt større grad til og straffe dem tar de for stor risiko.

Spurs : Wolves (B) , Villa (B), Leeds (H), Chelsea (B), Everton (H)

West H: Everton (H), Brentford (B), Arsenal (H), Newcastle (B), Leeds (H)

Forest: Sunderland (B), Chelsea (B), Newcastle (H), Manu (B), Bmouth (H)

Tvilsom til om noen av dem går over 9 poeng her. Helgerunden så må de komme ut med full pott skal det skje.

Leeds på sin side: Bmouth (B), Burnley (H), Tottenham (B), Brighton (H), West Ham (B)

I første møter tok vi vel bare tilsammen 4 poeng på disse kampene.

Får vi igjen det samme relativt svake poengfangsten som forrige oppgjør så tar det oss opp på 43 poeng og mest sannsynlig med bedre målforskjell enn Spure og WH.

auren

Tar vi på oss negativitetsbrillene kan dette bli poengfangsten:

Spurs : Wolves (B) , Villa (B), Leeds (H), Chelsea (B), Everton (H). 3, 1, 3, 0, 3 = 10 poeng. 40 totalt.

West H: Everton (H), Brentford (B), Arsenal (H), Newcastle (B), Leeds (H). 3, 1, 0, 1, 3 = 8 poeng. 40 totalt.

Forest: Sunderland (B), Chelsea (B), Newcastle (H), Manu (B), Bmouth (H). 1, 1, 3, 0, 3 = 8 poeng. 44 totalt.

Leeds: Bmouth (B), Burnley (H), Tottenham (B), Brighton (H), West Ham (B). 0, 3, 0, 1, 0 = 4 poeng. 43 totalt.

Tror vi klarer dette "lett".

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Chelsea - søndagens motstander klar for sin fremskutte kamp.
Ser man bort fra cupen har de altså seks strake tap i serie/Europacup.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: auren on April 21, 2026, 15:57:21Tar vi på oss negativitetsbrillene kan dette bli poengfangsten:

Spurs : Wolves (B) , Villa (B), Leeds (H), Chelsea (B), Everton (H). 3, 1, 3, 0, 3 = 10 poeng. 40 totalt.

West H: Everton (H), Brentford (B), Arsenal (H), Newcastle (B), Leeds (H). 3, 1, 0, 1, 3 = 8 poeng. 40 totalt.

Forest: Sunderland (B), Chelsea (B), Newcastle (H), Manu (B), Bmouth (H). 1, 1, 3, 0, 3 = 8 poeng. 44 totalt.

Leeds: Bmouth (B), Burnley (H), Tottenham (B), Brighton (H), West Ham (B). 0, 3, 0, 1, 0 = 4 poeng. 43 totalt.

Tror vi klarer dette "lett".

auren
Jada. 'Alle' forhåndsprognoser tilsier at vi tar dette greit. Men som Gary McAllister så fint beskrev det; "Alle Leedsfans vet at en nedrykkssjanse-prosent på 0,27 betyr at sjansene er sånn cirka 50-50". :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Chelsea som vi skal møte på søndag, overkjøres av Brighton så langt i kveld. 1-0 til vertene og XG på 1,33-0. Synes de stiller litt B-preget, men de har kanskje en del skader. Samtidig så følger jeg lite med på Chelsea så jeg vet ikke...

auren

Kato

Brighton - Chelsea 1-0

Må jo være glohett i stolen til Rosenior på Stamford Bridge.

auren

Quote from: Kato on April 21, 2026, 21:34:26Brighton - Chelsea 1-0

Sparkes vel etter kveldens forestilling. Men håper han får 1 kamp til...

auren

leedslife

Er vel kanskje akkurat litt for langt opp for CL plass for Brighton selv om de har et favoriserende kampprogram igjen.

Hawley

Chelsea er ikke sylskarpe om dagen. Tidenes sjanse til å nå en cupfinale.

NT

Kort innspill fra Ch.ship, Leicester har nettopp rykket ned til Leauge One.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Kato on April 21, 2026, 21:34:26Brighton - Chelsea 1-0

2-0 og bare minutter igjen. Chelsea uten en eneste avslutning på mål.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Lucas the Kop Cat

Quote from: Hawley on April 21, 2026, 22:21:55Chelsea er ikke sylskarpe om dagen. Tidenes sjanse til å nå en cupfinale.
Blir vel avgjort på straffer igjen. :⁠-⁠)

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

stian

Brighton - Chelsea er jo en slags toppkamp, men også i denne kampen sitter jeg med inntrykket at disse lagene ikke er veldig mye bedre enn Leeds.

Nå er det mange lag om beinet, og det har vært en litt rar sesong, men vi er altså bare 9 poeng bak europacup-plass per dags dato. Når man vet at vi har bitt godt fra oss mot alle lag minus Arsenal, så er det faktisk ikke så grusomt langt opp til å bli ett av lagene som kjemper om å ligge i øvre tredel av tabellen.

GaryMac

Med få minutter igjen ligger Chelsea under 3-0, og har en xG i underkant av 0.4.
Er de i rævva-form, eller sparer de på kruttet til søndag?

Reaney

Brighton top six nå,og Europa i sikte. Og hva kan ikke den gjengen finne på i nest siste serierunde på Elland Road?

asbfjell

Quote from: GaryMac on April 21, 2026, 22:53:29Med få minutter igjen ligger Chelsea under 3-0, og har en xG i underkant av 0.4.

De er helt ute å kjøre. Blir bare svakere for hver kamp.

Rosenior får nok sparken nå, dessverre. Får han fortsette, kommer vi til å være favoritter ved kampstart på søndag.

Spørsmålet er om den som overtar som ny lagleder klarar å løfte laget allerede i første kamp. Svaret får vi om fem dager.

Hallgeir *

Quote from: NT on April 21, 2026, 22:39:51Kort innspill fra Ch.ship, Leicester har nettopp rykket ned til Leauge One.

Og Coventry bekreftet vinner av Championship.
Super Leeds since 1968

GeirO

Quote from: asbfjell on April 21, 2026, 23:09:56
Quote from: GaryMac on April 21, 2026, 22:53:29Med få minutter igjen ligger Chelsea under 3-0, og har en xG i underkant av 0.4.

De er helt ute å kjøre. Blir bare svakere for hver kamp.

Rosenior får nok sparken nå, dessverre. Får han fortsette, kommer vi til å være favoritter ved kampstart på søndag.

Spørsmålet er om den som overtar som ny lagleder klarar å løfte laget allerede i første kamp. Svaret får vi om fem dager.
Blir det Farke som overtar Chelsea på fredag? Eg berre spyr...
MOT

HåvardK

Quote from: Reaney on April 21, 2026, 23:06:18Brighton top six nå,og Europa i sikte. Og hva kan ikke den gjengen finne på i nest siste serierunde på Elland Road?
Ja, der kan en også velge å ha fokus.

leedslife

Litt som Jesse Marsch godeste Rosenior.
Får ikke resultater. Spillerne reagerer jo overhodet ikke på det han ønsker.
Kommet skjevt ut med media. Snakker et språk som supportere ikke kjøper.
Ser rett og slett ut som oppgaven er alt for stor.

På siste 5 i ligaen har de 0 poeng, scoret 0 mål. Sluppet inn 11. Fra et av europas mest talentfulle mannskap.

Den garderoben ønsker han ut. Leder han laget på Søndag så vil jeg mest sannsynlig tro han er ferdig på Søndag kveld hvis han ikke får sparken før.
Kan ikke se for meg at de egoene der potensielt ønsker han ut sesongen.

Kato

Quote from: leedslife on April 22, 2026, 08:04:38Litt som Jesse Marsch godeste Rosenior.
Får ikke resultater. Spillerne reagerer jo overhodet ikke på det han ønsker.
Kommet skjevt ut med media. Snakker et språk som supportere ikke kjøper.
Ser rett og slett ut som oppgaven er alt for stor.

På siste 5 i ligaen har de 0 poeng, scoret 0 mål. Sluppet inn 11. Fra et av europas mest talentfulle mannskap.

Den garderoben ønsker han ut. Leder han laget på Søndag så vil jeg mest sannsynlig tro han er ferdig på Søndag kveld hvis han ikke får sparken før.
Kan ikke se for meg at de egoene der potensielt ønsker han ut sesongen.

Jeg satt faktisk å tenkte akkurat det samme under kampen i går. Sett endel av pressekonferansene til Rosenior, og han minner mye om Jesse Marsch. Prat, prat, prat. Men det lyser at han ikke har den autoriteten gutta på øverste hylle har. Blir drevet fra skanse til skanse av journalister. Og prater i det uendelige.