Kamper i dag - sesongen 2025/26

Started by Hallgeir *, August 10, 2025, 18:32:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

stian

Nå trur jeg ledelse og spillere i Tottenham begynner å bli rimelig svette... En dårlig dag i morra og de er eeeekstremt nære å være et Championship-lag.

GaryMac

Quote from: enur on April 24, 2026, 21:35:330-3, ja. Sunderland har vel tatt ferie...
Det er det som er skummelt med lagene i "ingenmannsland". Gjør at lagene i bunnstriden kan ta uforholdsmessig mye poeng de siste kampene.

GaryMac

0-4 nå. Sunderland har heldigvis hverken WestHam eller Tottenham igjen.

Lucas the Kop Cat

Quote from: GaryMac on April 24, 2026, 21:47:540-4 nå. Sunderland har heldigvis hverken WestHam eller Tottenham igjen.
Det er jo kruttsterk å klare borte mot S'land.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Reaney

5-0 til Forest, som nå er fattige ett poeng bak oss, og med 3 mål bedre målforskjell. Rett og slett skammelig av Sunderland og ikke stille opp til kamp foran egne fans. Trodde faktisk at tida for at lag gav f.... var over. Dette laget skulle aldri vært i PL, men med ræva full av flaks i play offs i fjor så skjedde det. Jeg frykta umiddelbart etter at Sunderland rykka opp i fjor at det kunne bli Leeds sin bane. Akkurat i kveld begynner jeg å lure på om det kan være noe i det (ja, jeg vet at de hjalp oss for noen uker siden og slo Spurs). Men "the crunch time periode er nå, og da må man møte opp på jobb, Sunderland.

GaryMac

Quote from: Reaney on April 24, 2026, 22:45:52Rett og slett skammelig av Sunderland og ikke stille opp til kamp foran egne fans. Trodde faktisk at tida for at lag gav f.... var over. Dette laget skulle aldri vært i PL, men med ræva full av flaks i play offs i fjor så skjedde det. Jeg frykta umiddelbart etter at Sunderland rykka opp i fjor at det kunne bli Leeds sin bane. Akkurat i kveld begynner jeg å lure på om det kan være noe i det (ja, jeg vet at de hjalp oss for noen uker siden og slo Spurs). Men "the crunch time periode er nå, og da må man møte opp på jobb, Sunderland.
Egentlig merkelig. En seier i dag ville løftet Sunderland inn i kampen om Conference League kvalik. Og så kollapser de fullstendig.

Hallgeir *

Forest pyntet virkelig på målforskjellen i kveld. Tror de holder seg i divisjonen.
Super Leeds since 1968

Bromancer

Får håpe (de viktigere) resultatene går vår vei i morgen

Reaney

Kan ikke skjønne annet enn at Forest sin sterke seier gir et ekstra "boost" til både West Ham og Tottenham. "Kan Forest så kan vi". Mitt tips er at alle våre rivaler i nedrykksstriden vinner sine kamper denne runden og tar inn to poeng på oss. Det betyr henholdsvis ett, fire og seks poeng ned til streken med 4 kamper igjen å spille. Håper jeg tar feil.

Hallgeir *

Nå koser jeg meg med opprykksfinalen i National League mellom Rochdale og York.  :)

1 pl  York  108 poeng  +73 målforskjell (!)
2 pl Rochdale 106 poeng +47
Super Leeds since 1968

auren

Quote from: Hallgeir * on April 25, 2026, 13:41:13Nå koser jeg meg med opprykksfinalen i National League mellom Rochdale og York.  :)

1-0 fem minutter på overtid! Litt av noen scener i Rochdale tenker jeg  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

York utligner 13 minutter på overtid! Spinnvilt!

auren

auren

Slutt! 1-1 og York rykker opp! 👏

auren

Hallgeir *

Quote from: auren on April 25, 2026, 15:25:13
Quote from: Hallgeir * on April 25, 2026, 13:41:13Nå koser jeg meg med opprykksfinalen i National League mellom Rochdale og York.  :)

1-0 fem minutter på overtid! Litt av noen scener i Rochdale tenker jeg  :)

auren

York har vært klart best. To ganger alene med keeper uten å klare å avgjøre. Så scorer Rochdale på overtid, publikum stormer banen og kampen stopper selvfølgelig opp.

Etter at alle har kommet seg tilbake på plass og kampen starter igjen, utligner York til 1-1. Dette er klubbens 16 (!) overtidsmål på de 46 kampene denne sesongen. Flott kamp og meget bra stemning, slik det ofte er på lavere nivå.

Meget fortjent opprykk for York (som snublet på målstreken mot Oldham forrige sesong).
Super Leeds since 1968

auren

Straks avspark i to uhyre viktige matcher. Tipper:

West Ham - Everton: 1-1
Wolves - Tottenham: 1-3

auren

flynn

Quote from: auren on April 25, 2026, 15:56:11Straks avspark i to uhyre viktige matcher. Tipper:

West Ham - Everton: 1-1
Wolves - Tottenham: 1-3

auren

Alt annet enn 6 poeng til West Ham og Tottenham er overraskende, men desto viktigere.

flynn

leedslife

Close der Spurs.
God start for dem.

GaryMac

Foreløpig 0-0 i begge kampene. Lever greit med det som evt sluttresultat, men tar gjerne imot mål til både Wolves og Everton

leedslife

Snart pause.
Syltynt av Spurs.
Regner med de kommer ut som et annet lag i andre omgang.
Potensielt mye personlige feil i dette Wolves laget.

leedslife

Hvordan ser WH ut? Noen som følger kampen?

Hawley

Spørs hvor livredde disse bånnlagene blir for å tape..Ett poeng holder jo ikke heller, så

lufc80

Ser ikke match(er), men expGoals i de to kampene er ifølge livescore:

WH - Eve 0,31 - 0,67
Woves - Tot 0,12 - 0,12

(Til pause)

Lucas the Kop Cat

Quote from: Hawley on April 25, 2026, 16:59:36Spørs hvor livredde disse bånnlagene blir for å tape..Ett poeng holder jo ikke heller, så
Hverken Spurs, WH eller Wolves har hatt et eneste skudd på mål i løpet av første omgang.

NT

Quote from: leedslife on April 25, 2026, 16:54:55Hvordan ser WH ut? Noen som følger kampen?
Synes WH ligner matchen mot Palace. Det mangler ett kollektivt trøkk her, hvor mye vil du risikere for å vinne ? Er det frykt eller evnen ? Summerville og Bowen på kant tilsier at det kommer muligheter, men hittil forblir de øvrige tilskuere.

NT

West Ham 1-0, Sucek på corner

Hawley

Quote from: Lucas the Kop Cat on April 25, 2026, 17:01:43
Quote from: Hawley on April 25, 2026, 16:59:36Spørs hvor livredde disse bånnlagene blir for å tape..Ett poeng holder jo ikke heller, så
Hverken Spurs, WH eller Wolves har hatt et eneste skudd på mål i løpet av første omgang.

Nettopp, sier sitt. Alvoret er så enormt at frykten tar dem

GaryMac

WestHam opp i ledelsen - da må nesten Tottenham ta større risiko. Tåler neppe å ligge fem poeng bak.
Større risiko kan slå begge veier.

GaryMac

Wolves best de siste minuttene. Fortsatt 0-0.

NT

70 min i London. Det sprudler ikkke av Everton, intet som tyder på mål i sikte. WH har bra kontroll

GeirO

Livredd hvis West Ham og Spurs vinner. Da blir jeg nervøs...
MOT