Kamper i dag - sesongen 2025/26

Started by Hallgeir *, August 10, 2025, 18:32:25

Previous topic - Next topic

Manager, Hawley and 9 Guests are viewing this topic.

Killa

Quote from: auren on April 30, 2026, 20:52:29
Quote from: Hallgeir * on April 30, 2026, 19:38:13Prestasjonen ved Glimts første mål mot Start, ble av kommentator beskrevet som "en Yeboah light".  :)

Ut i fra beskrivelsen av målet på Fotmob så høres det ut som en light versjon av målet mot Wimbledon. Stemmer det?

auren

Nei ganske langt i fra!!

Hallgeir *

Quote from: Hallgeir * on April 30, 2026, 19:38:13Prestasjonen ved Glimts første mål mot Start, ble av kommentator beskrevet som "en Yeboah light".  :)

Ut i fra beskrivelsen av målet på Fotmob så høres det ut som en light versjon av målet mot Wimbledon. Stemmer det?

auren

Han vipper ballen opp til seg selv og fyrer skuddet hardt ut i hjørnet. Wimbledon, ja.
Super Leeds since 1968

Blank_File

Quote from: Hallgeir * on April 30, 2026, 21:00:03

auren

Han vipper ballen opp til seg selv og fyrer skuddet hardt ut i hjørnet. Wimbledon, ja.
Skal jeg bli smurt nedrykket i trynet her også? Kom inn her for å tenke på noe annet. 😩

Hallgeir *

Quote from: Blank_File on April 30, 2026, 21:41:27
Quote from: Hallgeir * on April 30, 2026, 21:00:03

auren

Skal jeg bli smurt nedrykket i trynet her også? Kom inn her for å tenke på noe annet. 😩

Når Start spiller mot alle andre lag enn Glimt, håper jeg på seier (hvis det kan være en liten trøst). Holder Leeds utenfor, selvfølgelig.
Super Leeds since 1968

Reaney

Aston Villa med nytt tap i kveld. Fortsetter det sånn kan det like godt ende med tap på søndag mot Tottenham også.
Da får heller vi gjøre jobben uka etter å sende Spurs ned. Tenk så deilig det hadde vært  :)

Lucas the Kop Cat

Spent på hva B-lagene får til denne runden. (Brighton og Brentford lørdag og Bournemouth søndag).

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Reaney

Satser på at B lagene stiller med sine A lag. Ryktene går nemlig om at A laget (Aston Villa) stiller med B laget  :)

leedslife

Poeng for WH idag og det presset på Spurs.
For en sluttspurt dette vil bli.
McBurnie banker de inn for Hull. Holder på PO plassen sin.

auren

Høydramatisk i Championship nå, om hvem som skal få den siste play off plassen. Det har vaket mellom Derby, Wrexham og Hull. Nå har Hull pt plassen, men scorer Wrexham eller Hull mister ledelsen, er Wrexham på 6. plassen. Derby ledet lenge mot Sheffield United og hadde den avgjørende plassen i hele første omgang, men ligger nå under 1-2 hjemme mot Bamford og co. Fortsatt 15-20 minutter igjen.

Håper på Hull. Og så Wrexham. Håper IKKE på Derby.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Quote from: leedslife on May 02, 2026, 15:04:07Poeng for WH idag og det presset på Spurs.
For en sluttspurt dette vil bli.
McBurnie banker de inn for Hull. Holder på PO plassen sin.

Taper WH i dag, så kan vi være sikret plassen før vi møter Spurs, om de WH taper hjemme mot Arsenal i neste runde igjen.

auren

leedslife

Den er stor for Wrexham. wow

leedslife

Uvirkelig at de ikke scorer der.
ligger scoring i luften her.

5 min tillegg for Wrexham

2-2 slutt.

Ipswich opp med Coventry.

Millwall, Boro, Hull og Soton i PO.

auren

Høydramatisk avslutning. Nesten som jeg ville at Wrexham skulle score på slutten. Herlig å høre på kommentatorene.

auren

lufc80

Grattis med opprykk til PL til «very good Davis». Litt synd at vi knapt fikk sett han i Leeds-trøya.

auren

Jadda! 1-0 til Brentford!

auren

auren

Forever Whites

Newcastle leder 2-0 etter 24 minutter.
Medlem 94237

jaho

jaho

Quote from: auren on May 02, 2026, 16:18:30Jadda! 1-0 til Brentford!

auren

Brentford 1-0 etter 18 min med 0 berøringer I box hittil.. Målet kom av West Ham spiller satte ballen i egen stolpe, og returen satte en annen Hamners-spiller i eget mål..begge under hardt press riktig nok..men litt komisk uansett..

Lucas the Kop Cat

Ballard på S'land drar i håret til en Wolves-spiller med Thierny som dommer og han gir selvsagt rødt kort som han gjorde i vår kamp mot ManU. Forstår ikke at noen o det hele tatt fortsetter med denne luggingen.

GaryMac

Foreløpig ligger WestHam under, mens både Sunderland og Newcastle leder - begge to er lag vi har mulighet til å komme foran til slutt - i alle fall hvis de taper i dag.
Sunderland leder med ett mot Wolves,  men har fått en spiller utvist.

GaryMac

Quote from: Lucas the Kop Cat on May 02, 2026, 16:34:10Ballard på S'land drar i håret til en Wolves-spiller med Thierny som dommer og han gir selvsagt rødt kort som han gjorde i vår kamp mot ManU. Forstår ikke at noen o det hele tatt fortsetter med denne luggingen.

Så ikke situasjonen,  men de prøver kanskje å holde i drakten, men med hestehalen og hår nedover ryggen er det fort gjort å bomme.

Forever Whites

Brentford er på sjetteplass nå hvis resultatet holder seg. Så de har mye å spille for.
Medlem 94237

jaho

Sheffield wed avsluttet sesongen med seier, og endte da opp med 0 poeng til slutt..litt spesielt..

leedslife

Synes WH ser relativt farlige ut.
Blir ikke overrasket om de kan dra hjem med poeng.
Men ekstremt vrien situasjon til pause nå.
Tar de for stor risiko..
Arsenal i neste

Hawley

Quote from: jaho on May 02, 2026, 16:29:17
Quote from: auren on May 02, 2026, 16:18:30Jadda! 1-0 til Brentford!

auren

Brentford 1-0 etter 18 min med 0 berøringer I box hittil.. Målet kom av West Ham spiller satte ballen i egen stolpe, og returen satte en annen Hamners-spiller i eget mål..begge under hardt press riktig nok..men litt komisk uansett..
Brentford burde minst ledet m to. Vanvittig sjanse der de bommer på åpent mål når keeperen surrer rundt på 30 meter

auren

Straffe til Brentford!!

auren

leedslife

Helt ufattelig svakt av Diouf. Snakk om og kaste vekk mulighetene for poeng.

2-0

auren

Jadda! 2-0! Nå blir det tøft for hammerne.

auren

leedslife

Må si jeg er imponert over Brentford, Brighton og Bmouth - både fra når vi har møtt dem, men også ellers i sesongen.
Veldig gode spillemessige lag. Sterk kjerne.
De konkurerrer altså close, close på CL plass.
Vanvittig.