Kamper i dag - sesongen 2025/26

Started by Hallgeir *, August 10, 2025, 18:32:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Reaney

Ingenting avgjort i bunnstriden hvis noen trodde det.

Hawley

Føkkings Villa...ikke greit

leedslife

Første 30. Ser jo nesten ut som kampfiksing.
Er jo et hån mot alle de hjemmesupporterne som har betalt i dyre dommer.

auren

Quote from: Reaney on May 03, 2026, 20:28:47Ingenting avgjort i bunnstriden hvis noen trodde det.

Blir tight mellom Tottenham og West Ham ja  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Inspirerende omgang av Spurs da.
liker Palinha godt.

leedslife

Bogarde. Er han i familie i han som var i Chelsea som heller ikke var så interessert i og løpe?

leedslife

Dette forumet hadde blitt ettergått av kripos hadde Leeds levert en slik omgang.
Er der verste jeg har sett av et "topplag".
Skulle vært 0-3

Reaney

Villa er så dårlige at de gir Spurs en massiv "boost" foran oppgjøret mot oss i London.

Kato

Aston Villa har 0 «null» attempts på hjemmebane i første omgang. Tribunen så ut til å ha lyst til å ta livet av spillerne, først og fremst Sancho. Tottenham med Bentancur i spissen, så ut som Barcelona.

leedslife

Håper aldri vi kommer der at vi henter store individuelle stjerner som Sancho eller Barkley (igjen).
Gode føtter, men de bryr seg jo overhodet ikke om laget eller lagkameraten bak seg.
Fullstendig sjanseløst.

Da tar jeg heller en jernhest eller to til som løper gjennom betong for klubben.

GaryMac

Akkurat som jeg regnet med. Villa med kamp fra torsdag i beina - ny viktig kamp igjen på torsdag.
Rart at ikke denne kampen går først i morgen, ville gitt litt mer restitusjon, og like mye hvile som Forest før andre semifinale i Europa.
Etter at Tottenham møter oss om ei uke, skal de opp mot Chelsea som bare får to dager mellom Cup-finalen og Tottenham-kampen. Får håpe på ManCity i cupfinalen, så Chelsea ikke kommer direkte fra nachspiel.
Tror den vanskeligste kampen for Tottenham blir mot oss. I den siste spiller de hjemme mot Everton som sannsynligvis knapt har æren å spille for.
Tror fortsatt at Tottenham kan avslutte sesongen med fem strake seire og havne på 46 poeng hvis ikke vi tar poeng 11.mai.
Uansett tror jeg vi berger plassen. WestHam tar ikke ni poeng på de siste tre.

leedslife

Tenk hvis Arsenal mister seriegullet i neste borte mot WH og Leeds tar Spurs etter de kommer hjem med 3 poeng i kveld.
Hadde ikke overrasket meg. Er fortsatt tid til en overraskelse eller to.

Leeds et av formlagene i divisjonen og vi avsluttet svært sterkt under Bielsas første sesong i PL da peset fra supporterne slapp taket og vi kunne spille med litt mindre press. Ble vel 4 av 4 seire i Mai da?

leedslife

Blir det en Villa scoring neste 10 nå så tror jeg Spurs kan få store problemer.
Men de må jo nærme seg mål først da.

auren

Smått utrolig. Blir pissa på i første omgang av divisjonens svakeste lag i 2026. Ikke ett eneste skudd på mål. Og hva gjør manager: ikke et eneste bytte! Forstå det den som vil!

auren

GeirO

0,02 i xG er ikke verst på hjemmebane etter 70 min.
MOT

leedslife

78 minutt og Barkleys første returløp hjem.
Da sover vel han godt ikveld.

auren

10 minutter igjen. Ingenting som tyder på at Villa skal score...

auren

Hawley

Quote from: auren on May 03, 2026, 21:20:02Smått utrolig. Blir pissa på i første omgang av divisjonens svakeste lag i 2026. Ikke ett eneste skudd på mål. Og hva gjør manager: ikke et eneste bytte! Forstå det den som vil!

auren
Emery gir fullstendig f...på sidelinja der. Ikke greit i det hele tatt. Tilnærmet usportslig

GaryMac

Synd. Først og fremst for WestHam og dels Forest - selv om Forest FIKK tre poeng og fem plussmål av Sunderland da de sov seg gjennom en kamp for noen runder siden.

leedslife

Overraskende at det skulle bli såpass komfortabelt.
Fortvilet situasjon er du WH supporter nå.

Reaney

Denne kampen må etterforskes. Hvor mange ganger har du sett et topplag, på hjemmebane, med 0/0/0/0/0/0 i alle viktige stats etter en 1. omgang og 0-2 i ræva?

auren

2-1! Men kommer alt for sent...

auren

auren

Slutt. Spurs vinner 2-1 og fester grepet mot West Ham. Dette var en tannløs forestilling av hjemmelaget. Håper de ryker ut av Europacupen mot Forest og blir tatt igjen av Bmouth i ligaen.

auren

stian

Nå må supporterne til West Ham være rasende på Aston Villa for å servere en walk over på dette stadiet av sesongen...

Blir interessant å se hvordan Tottenham møter oss hjemme. De har en mulig matchball ift WH, men det viktigste må nesten være å ikke tape? Ser i alle fall for meg at de ikke kan ta for mye risiko, og de har jo vært helt elendige hjemme. Kan lett se for meg en tett uavgjortkamp mellom Tottenham og Leeds. 

Blank_File

Quote from: Reaney on May 03, 2026, 21:50:57Denne kampen må etterforskes. Hvor mange ganger har du sett et topplag, på hjemmebane, med 0/0/0/0/0/0 i alle viktige stats etter en 1. omgang og 0-2 i ræva?
Tenderer til å tro at du kan ha et poeng.

auren

Quote from: stian on May 03, 2026, 22:01:29Nå må supporterne til West Ham være rasende på Aston Villa for å servere en walk over på dette stadiet av sesongen...

Blir interessant å se hvordan Tottenham møter oss hjemme. De har en mulig matchball ift WH, men det viktigste må nesten være å ikke tape? Ser i alle fall for meg at de ikke kan ta for mye risiko, og de har jo vært helt elendige hjemme. Kan lett se for meg en tett uavgjortkamp mellom Tottenham og Leeds. 

West Ham taper nok mot Arsenal, og da er vi safe når vi møter Tottenham. Det kan jo slå begge veier. Spiller de uavgjort, trenger vi kun 1 poeng for å være safe, og det kan tenkes at Tottenham også lever OK med uavgjort mot oss. Blir spennende neste helg, men vi er vel fortsatt 99,9 % sikret PL-tilværelse.

auren

Reaney

Villas Sancho får 85 min. i kveld.  Forstå det den som kan.
Her er dommen over Sancho etter 1. omgang:
Jadon Sancho, som er lånt inn fra Manchester United, ble plukket ut som skrekkeksempelet av Viaplays ekspertkommentator Lars Tjærnås.
– Jeg tror det er den mest pill råtne halvtimen jeg har sett fra en Premier League-spiller denne sesongen, sa Tjærnås og fortsatte:
– Det ser nesten ut som han har vunnet en loddtrekning om å bli hentet ned fra tribunen for å spille.

Hawley

Quote from: Reaney on May 03, 2026, 23:24:13Villas Sancho får 85 min. i kveld.  Forstå det den som kan.
Her er dommen over Sancho etter 1. omgang:
Jadon Sancho, som er lånt inn fra Manchester United, ble plukket ut som skrekkeksempelet av Viaplays ekspertkommentator Lars Tjærnås.
– Jeg tror det er den mest pill råtne halvtimen jeg har sett fra en Premier League-spiller denne sesongen, sa Tjærnås og fortsatte:
– Det ser nesten ut som han har vunnet en loddtrekning om å bli hentet ned fra tribunen for å spille.

Emery ga som sagt fullstendig f..i denne kampen og det er jo ikke greit i det hele tatt. Utrolig kynisk og usportslig

Kato

Emery hadde en agenda til i går. Ved å tape dro han delvis Nottingham inn i leken igjen. Det betyr at de må legge mer i å hente poeng hjem i dag, sånn at Villa får det enklere torsdag.

Hawley

Quote from: Kato on May 04, 2026, 06:31:20Emery hadde en agenda til i går. Ved å tape dro han delvis Nottingham inn i leken igjen. Det betyr at de må legge mer i å hente poeng hjem i dag, sånn at Villa får det enklere torsdag.
Hva sier West Ham-folket om denne farsen av en kamp, da?