Kamper i dag - sesongen 2025/26

Started by Hallgeir *, August 10, 2025, 18:32:25

Previous topic - Next topic

Killa and 14 Guests are viewing this topic.

Russel_Doig

Quote from: Kato on May 18, 2026, 09:55:34Jeg hadde tatt Summerville. Syns han har vært en av de klart beste på West Ham denne sesongen. Men jeg vet ikke hvordan han påvirker garderoben. Håper for øvrig Tottenham tar poenget de trenger i morra. Det gir oss større sjanse mot West Ham til helga.

Det er lett å være best når man stort sett spiller for seg selv. Summerville imponerer med raid og driblinger men lite med teamplay. Så tror eg du treffer spikeren på hodet når du nevner garderoben, virker som en som surner fort.

Hold oss unna.

Tar heller Bowen 7 dager i uka, 24/7

Josch

Quote from: Russel_Doig on Today at 09:14:56
Quote from: Kato on May 18, 2026, 09:55:34Jeg hadde tatt Summerville. Syns han har vært en av de klart beste på West Ham denne sesongen. Men jeg vet ikke hvordan han påvirker garderoben. Håper for øvrig Tottenham tar poenget de trenger i morra. Det gir oss større sjanse mot West Ham til helga.

Det er lett å være best når man stort sett spiller for seg selv. Summerville imponerer med raid og driblinger men lite med teamplay. Så tror eg du treffer spikeren på hodet når du nevner garderoben, virker som en som surner fort.

Hold oss unna.

Tar heller Bowen 7 dager i uka, 24/7

Summerville mangler et forsvars gen. Har vært god offensivt for West Ham. Farkes spillere der fremme har dekket rom og presset meget bra for Leeds. Kan ha noe med coach og system å gjøre. Har ikke sett det samme av Summerville.

For øvrig ble det ikke måltørke da Summerville ble solgt. Tross alle de målene han var involvert i 2023/24.
Her har Farke utnyttet Summerville's styrke og senere tilpasset spillet uten Ham.