Kamp: Carabao Cup 2.r vs Sheff. Wed. @Hillsborough Stadium tirs 26/8-25 kl. 21

Started by auren, August 24, 2025, 18:57:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 31 Guests are viewing this topic.

Bromancer

Flaut hvor lite vi klarer å skape mot et syltynt Sheff W. Her var det noen som fikk vist at de ikke er i nærheten av PL-kvalitet. Dette var bånn i bøtta.

GeirO

Vi kan forsåvidt selge de ti spillerne vi har kjøpt og prøve å finne igjen godfølelsen fra sist sesong.

Eller...vi var jo enda verre i ligacupen i fjor, da tapte vi vel 3-0.....

Mulig vi heller burde kjøpt tre toppspillere til 40 mill. hver enn disse vi har kjøpt. Ligner på middelmådigheter hele gjengen, men kan godt hende det endrer seg og at de spiller bedre etterhvert (måtte vel bare prøve å være litt positiv)
MOT

Bromancer

Quote from: Joe Jordan on August 26, 2025, 23:08:58Spør meg selv igjen: Ramazani er altså dårligere enn den gjengen som startet i dag?

Jeg kan svare med et rungende NEI

PetterH

Quote from: Robert on August 26, 2025, 23:04:09Forskjellen mellom å stille med og uten keeper til kamp. Gratulerer.

Ja, vi har virkelig ett keeper problem.

stian

Ikke den selvtillits-boosten vi trengte dette her. Keepertabber skjer, og litt typisk at det skjer på den ene sjansen SW har. Men den prestasjonen som leveres offensivt er virkelig dårlig i 75 prosent av kampen. Tempoet med ball er ubegripelig svakt - lite bevegelse og til og med de enkle pasningene er stort sett fislete og går tregt.

Det blir jo bedre når vi bytter oss opp, så det er jo noe å ta tak i. Det skal være mulig å avgjøre kampen før 90, men når det først svikter der så er straffekonken enda verre. Når DCL bommer på målet med en meter fra ellevemeteren så oppsummerer det egentlig kampen. Stort sett ingenting fungerte.

Pinter

Håper inderlig at dette resultatet i det minste er med på å bidra til å gi oss en opptur i siste del av overgangsvinduet....🤔

Kickthemdown

Hva i helvete er det vi har rekruttert? Underwood og Farke ut nå. For en skandale.

GaryMac

At vi er ute av cupen bryr meg egentlig ikke så mye bortsett fra at vi mister en kamparena.
At så mange av de nye er langt unna å levere det jeg forventer av innsats og kvalitet er mye mer bekymringsverdig. Hva f..n har vi egentlig brukt 1,3 mrd NOK på i sommer?
Skal ikke mange slike kamper til før Farke må se seg om etter ny jobb - evt kan førtidspensjonere seg og leve på rentene.....

Asbjørn

Quote from: Joe Jordan on August 26, 2025, 23:08:58Spør meg selv igjen: Ramazani er altså dårligere enn den gjengen som startet i dag?
Ramazani er ikke den som ville reddet oss denne sesongen.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

...vi scoret i alle fall på den VIKTIGSTE straffen så langt denne sesongen.

Og, ja, vi har jo opplevd ligacupkamper før med denne klubben så dette er jo ikke noe nytt. Det er jo slik at klubber flest sliter i kamper mot klubber i lavere divisjoner enn seg selv. Ikke noe Leedsfenomen dèt akkurat.
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Vet vi hvordan han er på treninger? Holdninger?

Eller at Leeds vil låne han ut til en god liga så han får god matching i stedet for å være 5 valg?

Syntes Gnonto var bra. Okafor viste mye bra. Vinner 19 av 20.

Sunderland røyk hjemme mot Huddersfield. Da er 2 lag klare for nedrykk allerede. Blir en lang sesong!

To svake offensive backer. Byram kun støtte. Harrison mye involvert og ser bra ut, men som alltid elendige innlegg og null sluttprodukt.

Longstaff skuffer mest. Gjorde han i hele tatt noe positivt. Men han kommer! Aaronson grusom i første, mer med i andre.

Nytt lag som ikke er samspilt i dag. Har bsllen 75 % og flesker opp med mange sjanser.

DCL kommer til å score mål fremover. Nmecha ser også frisk ut!

Tipper det kommer noe krydder ila noen dager. Med JJ inn så er Byram langt unna 11'ern. Så håper jeg Harrison blir som venstreback cover og 6 valg på vingen!

Fredhans

Både innsats og tæl, og ikke minst kvaliteten er skremmende før hva som kommer til ER på lørdag. Dette etter å ha sett hvilken innsats Newcastle la ned i går med en mann mindre.........gruer meg🤔

Eriksen55

Quote from: PetterH on August 26, 2025, 23:10:52
Quote from: Robert on August 26, 2025, 23:04:09Forskjellen mellom å stille med og uten keeper til kamp. Gratulerer.

Ja, vi har virkelig ett keeper problem.

Litt tidlig å konkludere vel.. Lista ligger på riv om Perri allerede nå er ferdig..
Darlow som flere mener burde stått er ubrukelig pga en feil!

Makan

Hawley

Vi må opp ti hakk. Newcastle hadde en vanvittig innsats og trøkk. Vi blir like sjanseløse som mot Arsenal.

GeirO

Slår vi Newcastle er jeg villig til å glemme dagens fadese.
MOT

raggen

Quote from: Bromancer on August 26, 2025, 23:10:10

Jeg kan svare med et rungende NEI

ramazani har jo litt x faktor i seg men har tydeligvis ikke god tona med farke :(
Forever Leeds United!!!!!!!!

lufc80

Leeds og cup.... Nå faller nok oddsen på «Farke ut» kjapt, særlig hvis det går virkelig skeis på lørdag vs Newcastle. Sjansemessig vinner vi denne bortimot 9 av 10, men at vi spiller sååå lite inspirert første omgang irriterer meg spesielt - ønsker ikke folk å spille seg inni førsteelleveren?

Asbjørn

In two League Cup second round ties under Daniel Farke, Leeds have had 58 shots, faced only 11 shots, accumulated an xG of 6.45, had 14 big chances, completed 1,091 passes, averaged 75.3% possession and lost both on a penalty shootout. Leeds, that. #lufc
https://x.com/JRCooper26/status/1960450484944109941
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Det lyser vel i alle varsellamper at dette laget trenger en klassespiss.

Eriksen55

Quote from: Kato on August 26, 2025, 23:34:36Det lyser vel i alle varsellamper at dette laget trenger en klassespiss.

DCL - Vent å se!

Det kommer snart en som kan servere han også, tror jeg!

Med Gnonto, Okafor og forhåpentligvis en god høyreving så tror jeg vi har solide nok kanter. James og Aronsson langt unna sånn det er nå. Harrison på høyrekant er bedre prnå..

Klarer nok topp 16.

rd1

Mistet litt troen på Farke. Har nettopp sett mitt kjære Glimt nå CL med 4-3-3, og en rørt Saltnes fra hjembyen min si at drømmen var Eliteserien... CL er beyond.

Glimt er alt det Leeds ikke er. Leeds bytter formasjon ved opprykket, kjøper en bråte merkelige spillere, istede for å spille inn spillere i den nye formasjonen, bytter vi tilbake til formasjonen sist sesong med 9 nye spiller..

Er så utrolig lavt nivå.

Trodde 49er gjengen kunne noe. Det kan de ikke.

Skulle aldri sparket Bielsa.
"Who needs Cantona??"

ar9

Grusom corner og innleggskvalitet fra vår side, spesielt i først 60.
Svitsjet innom West Ham v Wolves i pausen og så hvor enkelt det kan gjøres med litt kraft og presisjon. Jarrod Bowen 25m fra død linja og helt ute v sidelinja. Kun 1 WH spiller tok løpet inn mot mål men ballen satt klistra på pannebrasken og dermed scoring.
Vet vi ikke har slike kvaliteter i troppen men noe bedre presisjon og kraft på innlegg og corner må vel kunne få til?

Reaney

Et dystert minne fra 2 år tilbake når vi ryker mot Salford på straffer er hvor langt unna Darlow er til å redde noe som helst. Dette gjentar seg enda tydeligere i kveld. Tror ikke jeg har sett en mer sjanseløs keeper på straffer I hele mitt liv. Hva er det med denne Darlow?

ar9

Quote from: Kato on August 26, 2025, 23:34:36Det lyser vel i alle varsellamper at dette laget trenger en klassespiss.
Hva med midt i banen? Har vi nok sprit og kreativitet der når Tanaka er ute?

auren

Når man tror at kvelden ikke kan bli verre:

Beren Cross
@BerenCross
Daniel Farke confirms Ao Tanaka has suffered an MCL injury and will be out for a few weeks, like Ethan Ampadu. #lufc

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Quote from: ar9 on August 26, 2025, 23:49:24
Tanaka injury
It is MCL injury. He will be out for a few weeks, not sure how long. Not back before interntional break. Similar to Ampadu.
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Handla 10 spillere og vi mangler spillere i alle ledd. Aner vi hva vi driver med på transfermarkedet?

Vi blir drept mot Newcastle fysisk.

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on August 26, 2025, 23:57:24
Tanaka injury
It is MCL injury. He will be out for a few weeks, not sure how long. Not back before interntional break. Similar to Ampadu.
🚨🇯🇵 Daniel Farke has confirmed that Ao Tanaka has suffered an MCL injury and will miss several weeks - similar to Ethan Ampadu.

Joe Rodon has also been having issues in training with an injury, hence why he was not involved in the game today.
Tell me  Tell me

Dylan

baste

Er nesten glad for at æ valgte å se B/G i går, etter å ha sett høydepunktene fra Leeds kampen på nattevakten. Bør jo klare å drepe kampen med alle sjansene vi har. Satser på at vi har «stang inn» mot Newcastle.

MOT