Kamp: vs. Wolves @Molineux Stadium, lørdag 20.9.25 kl 16 på Viaplay

Started by Asbjørn, September 16, 2025, 10:12:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Asbjørn

Oliver Key ser på serierunden:
Wolves vs Leeds
Wolves have been my most reliable source of points — much as they have been for their opponents in the Premier League. I've successfully predicted four straight defeats for Vitor Pereira's team, so it feels like a big move for me to back them to beat a Leeds side who have acquitted themselves reasonably well so far post-promotion. But I feel Wolves have performed slightly better than their record suggests. They have at least been competitive for spells in each of their first four games. At some point, they might actually win one.
Wolves 1-0 Leeds
https://www.nytimes.com/athletic/6631550/2025/09/19/premier-league-predictions-arsenal-man-city-merseyside-derby-and-the-rest-of-matchday-5/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Blir en tøff kamp. Leeds er underdogs, men presset er stort på Wolves. Får vi det første målet er det store sjanser tror jeg. Blir vel mye samme oppstilling som sist tenker jeg. Igjen skal jeg i konfirmasjon, og får neppe sett noe særlig av kampen. Fotmob får bli min gode venn.

Lukter hjemmeseier, men jeg sier 1-1 og mål av Bogle.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lufc80

Helt jevnt ifølge bettingselskapene - type H 2.70 - U 3.00 - B 2.70. Jeg håper vi kjører en balansert tilnærming - fortsatt solide bakover, men med litt mer punch og kreativitet fremover. Kanskje Gnonto (var med i five-a-side-treninga så bør være klar) inn for Aaronson? Men tipper vi stiller som sist. Tanaka helt i vannskårpa for å starte vs Longstaff/Stach også, men tror sentral midtbane forblir uforandret fra sist. MOT!

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Asbjørn

Quote from: HåvardK on September 20, 2025, 14:52:00Hehe.
Willy ute.
Joda, men Piroe inn teller da positivt...

Daniel Farke has named an unchanged starting XI for the clash, with Joel Piroe and Harry Gray replacing the injured Daniel James and Willy Gnonto on the substitutes bench #lufc
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Tipper knepen Wolves-seier og Leeds har fått en dårlig PL-start. Slik er PL...
MOT

leedslife

Tenk en 2-3 igjen og et Gray mål/gjennombrudd her.
Milner deburte vel og med et innhopp på bare noen få minutter  - for så og score mot Sunderland da han var 16 år og 300 et eller annet dager...

Cannavaro

Som vanlig på en kampdag ; en indre stemning fylt med håp...håp om seier og 3 poeng, defensiv soliditet, en midtbane som henger sammen og skaper den rette balansen mellom forsvar og angrep - et håp om å skape sjanser og å lage mål ( i åpent spill). Vi vet jo godt at denne sesongen handler om å overleve, og nå møter vi sultne ulver, bånnlaget, i runde 5 på bortebane !  Selvfølgelig blir det et tøft oppgjør. Wolves har tre 1-måls tap i PL og 0-4 mot MCity. De vil entre sin hjemmebane med klar tro på at de vinner denne bataljen, og Leeds bør vite hva de møter. Selv bunnlag i Premier League kan være uhyre vanskelig å spile imot. Vi har samme start 11-er som sist, borte mot Fulham. Vi var solide svært lenge da, og håpet er at vi ser det samme nå, men med ytterligere snert i angrepsspillet. Håpet er også å se at Okafor og DCL kommer igang skikkelig og viser seg som trusler for motstanderen der fremme. Aaronsson på høyre side må vi håpe yter over sine evner, og jeg vil elske å se Bogle i gode raid dersom Brendan ikke har dagen...
Jeg håper og har litt trua....lykke til folkens !!
MFLU - Miracles For Leeds United

GeirO

Quote from: Cannavaro on September 20, 2025, 15:39:45Som vanlig på en kampdag ; en indre stemning fylt med håp...håp om seier og 3 poeng, defensiv soliditet, en midtbane som henger sammen og skaper den rette balansen mellom forsvar og angrep - et håp om å skape sjanser og å lage mål ( i åpent spill). Vi vet jo godt at denne sesongen handler om å overleve, og nå møter vi sultne ulver, bånnlaget, i runde 5 på bortebane !  Selvfølgelig blir det et tøft oppgjør. Wolves har tre 1-måls tap i PL og 0-4 mot MCity. De vil entre sin hjemmebane med klar tro på at de vinner denne bataljen, og Leeds bør vite hva de møter. Selv bunnlag i Premier League kan være uhyre vanskelig å spile imot. Vi har samme start 11-er som sist, borte mot Fulham. Vi var solide svært lenge da, og håpet er at vi ser det samme nå, men med ytterligere snert i angrepsspillet. Håpet er også å se at Okafor og DCL kommer igang skikkelig og viser seg som trusler for motstanderen der fremme. Aaronsson på høyre side må vi håpe yter over sine evner, og jeg vil elske å se Bogle i gode raid dersom Brendan ikke har dagen...
Jeg håper og har litt trua....lykke til folkens !!
Det er godt å se at andre har litt trua. Jeg er bestandig pessimist før kamper og er ganske sikker på tap før alle kamper (kanskje ikke i fjor hele tiden). Og det inkluderer cupkamper mot amatørlag. Og det har jo ofte (!) slått til.
MOT

GaryMac

GaryMac

Quote from: Asbjørn on September 20, 2025, 15:00:24
Quote from: HåvardK on September 20, 2025, 14:52:00Hehe.
Willy ute.
Joda, men Piroe inn teller da positivt...

Daniel Farke has named an unchanged starting XI for the clash, with Joel Piroe and Harry Gray replacing the injured Daniel James and Willy Gnonto on the substitutes bench #lufc
Never change a.....? Team?

GeirO

Longstaff (tror jeg det var) som ikke orker å følge sin mann ned. Ugh!
MOT

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Kato

Quote from: GeirO on September 20, 2025, 16:10:02Longstaff (tror jeg det var) som ikke orker å følge sin mann ned. Ugh!

Hvor var Struijk/Rodon?

Fredhans

Quote from: Kato on September 20, 2025, 16:10:51
Quote from: GeirO on September 20, 2025, 16:10:02Longstaff (tror jeg det var) som ikke orker å følge sin mann ned. Ugh!

Hvor var Struijk/Rodon?
Struijk holder ikke på dette nivå.

GeirO

Quote from: Kato on September 20, 2025, 16:10:51

Hvor var Struijk/Rodon?
De passet sine ting (les motspillere)
MOT

Reaney

Og med tanke på at vi ikke scorer på bortebane så kan vi vel allerede notere oss for tap og null poeng.

GaryMac

Quote from: Reaney on September 20, 2025, 16:20:52Og med tanke på at vi ikke scorer på bortebane så kan vi vel allerede notere oss for tap og null poeng.
Tenkte samme tanke. Scorer vel forresten ikke allverden hjemme heller....

Reaney

Ikke en målsjanse på første 25. min. mot et lag som har sluppet inn 9 mål på fire kamper. 2 mål i snitt pr. kamp. Treffer ikke mål engang.

GeirO

MOT

GeirO

MOT

GeirO

MOT

Reaney

palle

Quote from: GeirO on September 20, 2025, 16:32:34Så godt å få i gang DCL. Der viste han hva han kan.

DCL ødelegger den elendige stemningen her inne :-D
...ooo, vi vandrar saman...

Dylan

Får ikke sett kampen, men har skjønt at det ikke er mye å få ut av forumet så lenger vi ikk leder og storspiller..... VGlive neste. Lykke til videre alle sammen!!