Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 29. Foran januarvinduet 2026

Started by Asbjørn, September 22, 2025, 12:29:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Blank_File

Å få en av de beste norske spissene gjennom tidene til Leeds hadde vært helt sykt artig! Jeg har mine briller på, men dette er en spiller som vil forsterke oss en hel del.

NT

Quote from: Blank_File on January 16, 2026, 16:08:50Å få en av de beste norske spissene gjennom tidene til Leeds hadde vært helt sykt artig! Jeg har mine briller på, men dette er en spiller som vil forsterke oss en hel del.
Det hadde vært supert, men er han egentlig så mye bedre enn de 3 vi har ? Kjenner JSL for lite, hvilke egenskaper har han som gjør han mye bedre enn Pirioe, Nmecha og også DCL ?

Lucas the Kop Cat

Quote from: NT on January 16, 2026, 16:44:27
Quote from: Blank_File on January 16, 2026, 16:08:50Å få en av de beste norske spissene gjennom tidene til Leeds hadde vært helt sykt artig! Jeg har mine briller på, men dette er en spiller som vil forsterke oss en hel del.
Det hadde vært supert, men er han egentlig så mye bedre enn de 3 vi har ? Kjenner JSL for lite, hvilke egenskaper har han som gjør han mye bedre enn Pirioe, Nmecha og også DCL ?
Godt spørsmål, når skal vi bruke ham i steden for de vi har? Blir vel reserve hvis DCL blir skadet eller Piroe solgt.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Eriksen55

Han er en god avslutter og en målsnik. God fysikk, bra duellspiller. Teknisk bedre enn DCL. Usikker på pacen til begge. DCL var relativt rask tidligere..  Uten tvil en enorm oppgradering fra Nmecha og Piroe vil jeg påstå!

14 mål i PL i fjor er meget bra. Bra sesong i Spania har han også. Verken Nmecha eller Piroe er i nærheten av det.
JSL hadde hadde vært en perfekt utfordrer og makker til DCL.  Kan fort være at DCL blir backup bak JSL også... Få det på!

Dette sier chatgpt

Her er hans fremste styrker på banen i 2026:
Fysisk tilstedeværelse og duellstyrke:
Med en høyde på 193 cm er han en autoritær skikkelse i angrepet. Han er spesielt god til å skjerme ballen fra forsvarsspillere og fungere som et oppspillspunkt (target man).

Effektivitet og avslutninger: Han har markert seg som en av de mest effektive spissene i Premier League, med en høy utnyttelsesgrad av sjansene han får. Han er dyktig til å posisjonere seg i boksen og havne på enden av kvalifiserte sjanser.

Hodespill og luftstyrke: Høyden gjør ham til en betydelig trussel i lufta, både ved offensive dødballer og innlegg i åpent spill.

Mobilitet og fart: Til tross for størrelsen kombinerer han fysikken med god fart og evnen til å true bakrommet, noe som gjør ham vanskelig å forsvare seg mot for ulike typer stoppere.

Innstilling og profesjonalitet: Hans personlighet og mentale styrke trekkes frem som avgjørende for hans utvikling

NT

Quote from: Eriksen55 on January 16, 2026, 17:26:30

Han er en god avslutter og en målsnik. God fysikk, bra duellspiller. Teknisk bedre enn DCL. Usikker på pacen til begge. DCL var relativt rask tidligere..  Uten tvil en enorm oppgradering fra Nmecha og Piroe vil jeg påstå!

14 mål i PL i fjor er meget bra. Bra sesong i Spania har han også. Verken Nmecha eller Piroe er i nærheten av det.
JSL hadde hadde vært en perfekt utfordrer og makker til DCL.  Kan fort være at DCL blir backup bak JSL også... Få det på!

Dette sier chatgpt

Her er hans fremste styrker på banen i 2026:
Fysisk tilstedeværelse og duellstyrke:
Med en høyde på 193 cm er han en autoritær skikkelse i angrepet. Han er spesielt god til å skjerme ballen fra forsvarsspillere og fungere som et oppspillspunkt (target man).

Effektivitet og avslutninger: Han har markert seg som en av de mest effektive spissene i Premier League, med en høy utnyttelsesgrad av sjansene han får. Han er dyktig til å posisjonere seg i boksen og havne på enden av kvalifiserte sjanser.

Hodespill og luftstyrke: Høyden gjør ham til en betydelig trussel i lufta, både ved offensive dødballer og innlegg i åpent spill.

Mobilitet og fart: Til tross for størrelsen kombinerer han fysikken med god fart og evnen til å true bakrommet, noe som gjør ham vanskelig å forsvare seg mot for ulike typer stoppere.

Innstilling og profesjonalitet: Hans personlighet og mentale styrke trekkes frem som avgjørende for hans utvikling

Suverent, og i tillegg gode holdninger har man forstått, la oss håpe på Larsen !

Eriksen55

Celtic har vært i samtaler om en låneavtale for Piroe. Han ønsker ikke å forlate klubben og ønsker angivelig å bli værende i Leeds og bevise seg i Premier League. Leeds vil ikke tvinge spilleren ut.

Paraag Marathe er styreformann i Leeds og visestyreformann i Rangers.
Denne doble rollen vil komplisere, og muligens blokkere, en overgang til Rangers' Old Firm-rival Celtic, spesielt en låneavtale som kan svinge tittelkampen i Celtics favør. Marathe har tidligere uttalt at det vil være en "disservice" å anse én klubb som en "feederklubb" for den andre. Litt dumt da Rangers kunne kjøpt Nmecha dyrt og lånt Piroe..

Liker at Piroe vil bli, men ikke på bekostning av f.eks. JSL inn.
Jeg setter Piroe foran Nmecha alle dager i uken. «Desverre» ingen Nmecha rykter.. Alle steiner må snus for å få JSL. Nesten så jeg ville ofret Gnonto..nesten!

auren

Tror det mest aktuelle scenariet for å få Strand Larsen til Leeds er at vi signerer ham på lån med en heftig låneavtale (5-10 millioner pund) og en obligation hvis vi holder oss i PL (si 25-30 millioner pund).
Økonomisk og ift PSR tror jeg vi skal klare dette. Leeds stod klare med sjekkheftet for Wilson på tampen av vinduet i august, og det ble vel spekulert i rundt 8 millioner da. Putt de pengene i en låneavtale med obligasjon eller opsjon!

Skal vi kjøpe ham dette vinduet fordrer det at vi selger en spiller for å makse ut PSR. Og Piroe får vi ikke nok for (maks 10-12 millioner). Da snakker vi kapasiteter som Struijk, Gnonto eller Ampadu. Sistnevnte kan vi aldri selge. De to første er kanskje ingen umulighet. Men håper vi går for lån + opsjon/obligasjon. Tipper dog at han ikke ender opp i Leeds. Chelsea kommer vel på banen og gir overpris på 50-60 millioner pund.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Det er også en mulighet med lån og kjøp til sommeren så klart. Tipper Håland forteller kompisen hvor han bør spille 😜

Syntes vi har blitt en lag som slipper til få sjanser og stort sett lite mål. Forsvaret er ofte solid. Midten enda bedre. Buoanotte og JSL er spot on hva laget trenger fremover. En stopper til inn hadde vært knall og hadde gjort vinduet fullkomment.

Danilho Doekhi - Hva er status?

Kan James være et cover på vingbackene?

Ut:
Harrison
 Meslier ryktes ut.
 Leste at Spurs snuser på Strujik..
Som nevnt er det interesse rundt Piroe