Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 29. Foran januarvinduet 2026

Started by Asbjørn, September 22, 2025, 12:29:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

stian

Er det ikke litt risky om vi tar sjansen på å gå ut av transfervinduet uten å ha signert en spiss? Jeg er litt skeptisk til å krysse fingrene for at vi ikke får skader på topp hvis vi har penger/PSR-rom, om ikke annet på lån.

Blank_File

Quote from: Reaney on January 28, 2026, 22:41:34Leeds bruker all energien på EN spiller og får ikke vedkommende.
Kaster seg i panikk inn i tolvte time for en annen spiller og får ikke han heller.
Har vi sett det før sier nå jeg.
Det er denne frykten jeg også kjenner på. Vi har smakt på det før. Det så bra ut. Helt til det ikke gjorde det lenger i den tolvte time.

peacock

Quote from: stian on January 28, 2026, 23:28:52Er det ikke litt risky om vi tar sjansen på å gå ut av transfervinduet uten å ha signert en spiss? Jeg er litt skeptisk til å krysse fingrene for at vi ikke får skader på topp hvis vi har penger/PSR-rom, om ikke annet på lån.

Risky? Vi har like mange som når sesongen startet. Vi har tre, og bruker en i en startoppstilling. Vi har også en haug med vinger.

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dylan

Frykter NRK er å stole på i overgangsalder, lite rykter å finne på statskanalen. Skulle gjerne hatt Jørgen i Leeds! Da satser vi på at Piroe får sjansen og leverer!

leedslife

Vil ikke dra ned stemningen her, men frykter litt vi går inn i en tøff periode de neste ukene.
Kanskje glipper denne overgangen. Det kan bli litt for lite poeng, men veldig mye støy mot lag, trenerteam og klubb.

De innbyrdes kampene blir viktig her. Forest møter vi snart.
Vi tok vel bare 4 av 9 poeng innbyrdes mot SU, Burnley og Sunderland på høsten forrige sesong, mens det ble 7 av 9 på våren.
Håper vi henter frem det samme nå.
Forest, Burnley, Wolves hjemme - WH borte. Dette gav oss 6 av 12 før jul.
Også håper jeg gjennomføringene mot Arsenal, Chelsea, Villa, City står i stil med det vi leverte fra November.
Men det er ikke rom for mange feilskjær før ting vil gå fullstendig av hengslene.

Er vel bare Bielsas første sesong i PL jeg kan huske at vinter/vår sesongen var ganske komfortabel. Ellers har det jo vært ramaskrik så langt tilbake jeg kan huske.

Hvis det blir tilfelle at det vil blåse opp så håper jeg klubben holder hodet kaldt.

jaho

Quote from: Asbjørn on January 29, 2026, 06:48:10Carl Erik Torp hevder å vite at Palace og Wolves har blitt enige om en overgangssum...

https://www.nrk.no/sport/nrk-erfarer_-strand-larsen-naermer-seg-palace-overgang-1.17747246

Hvis det blir en realitet får vi tro overgangen skjer kjapt så han kan bidra til å senke Nottingham på søndag, som et lite plaster på såret. Men redd Forest tar den, og bytter plass på tabellen med oss etter denne runden.

Barry

Fabrizio Romano bekrefter prosess mellom Wolves og Palace:
https://x.com/FabrizioRomano/status/2016768273539309801?s=20

Asbjørn

Som Tuggi skriver:
Yeah it's a game isn't it. If Wolves have accepted a bid from Palace, that now gives us leverage to go back in with a bid we think will be accepted too. Two bids which is then perhaps left to the player to decide? I'm only speculating based on what I've been told previously.

I'm holding on to some hope, especially because of Romano's language... "improved proposal", yet this is their first bid? Doesn't add up.

.....
DJ Dan  (Square Ball):
(Stinks of Wolves side leaking that to Romano to try and put pressure on us to increase our bid, they'll be well aware preference is Leeds)

DJ Dan:
I reckon this isn't too far from the truth. Romano is almost certainly out twerking for Wolves and/or Palace. It's aimed at steering a deal away from us - the agent and player's apparent preference - to them. This will be an interesting test of Leeds United's appetite for risk, a measure of how highly they actually value him as a target, and whether this really does represent a unique opportunity to get a PL goalscorer. Will they stick or twist? Everything points to stick, but maybe they'll surprise us one day.
Tell me  Tell me

Dylan

morten1966

Legg inn et bud på Harry Wilson! Bedre spiller i litt annen posisjon men en som kan holde oss i PL

Barry

Oppdatering fra Ornstein. Leeds bud sies å ha en ramme på 40 mill pund, mens Palace sies å ville by 45 + 5 mill pund.

https://x.com/David_Ornstein/status/2016800550042386547?s=20

Lucas the Kop Cat

Quote from: Barry on January 29, 2026, 10:14:14Oppdatering fra Ornstein. Leeds bud sies å ha en ramme på 40 mill pund, mens Palace sies å ville til 45 + 5 mill pund.

https://x.com/David_Ornstein/status/2016800550042386547?s=20
I så fall får ulvene godt betalt. Mye jeg heller kunne tenkt meg for den summen.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Kickthemdown

Quote from: Dylan on January 29, 2026, 08:11:43Frykter NRK er å stole på i overgangsalder, lite rykter å finne på statskanalen. Skulle gjerne hatt Jørgen i Leeds! Da satser vi på at Piroe får sjansen og leverer!
Hvorfor skal vi satse på det? DCL, Nmecha og Okafor er før i køen. Piroe er ikke i nærheten...

Hawley

Vi burde absolutt fått inn noe mer kvalitet på topp, så synd hvis dette går i vasken, spør du meg.Vi mangler det lille siste til å avgjøre kamper til vår fordel. Tror JSL kunne hjulpet oss med det.

Kato

Quote from: Hawley on January 29, 2026, 10:31:05Vi burde absolutt fått inn noe mer kvalitet på topp, så synd hvis dette går i vasken, spør du meg.Vi mangler det lille siste til å avgjøre kamper til vår fordel. Tror JSL kunne hjulpet oss med det.

Tenker det er mye mer der ute man kan handle for 500-600 millioner kr enn JSL.

Hawley

Quote from: Kato on January 29, 2026, 10:39:47
Quote from: Hawley on January 29, 2026, 10:31:05Vi burde absolutt fått inn noe mer kvalitet på topp, så synd hvis dette går i vasken, spør du meg.Vi mangler det lille siste til å avgjøre kamper til vår fordel. Tror JSL kunne hjulpet oss med det.

Ja, men har vi en plan B? Det begynner å haste...

Kato

Quote from: Hawley on January 29, 2026, 10:52:12

Ja, men har vi en plan B? Det begynner å haste...

Personlig tenker jeg ikke spiss er så voldsomt prekært. Vi har både Okafor og Nmecha i bakkant. Jeg er mer bekymret bakerst. Skal vi belage oss hele våren på Karl Darlow? Tror ikke første keepertabbe derfra er så veldig langt unna. Og hvordan blir det presset? Har jo tross alt stort sett bare vært reservekeeper i championship for oss.

morten1966

Kickthemdown

Helt latterlig sum vi ender på her. £45mill garantert +£5mill i klausuler. Ikke verdt det altså. Syke saker.

Kato

Quote from: Kickthemdown on January 29, 2026, 11:04:14

Helt latterlig sum vi ender på her. £45mill garantert +£5mill i klausuler. Ikke verdt det altså. Syke saker.

Han går til Palace.

Cherry

Da kan vi glemme Strand Larsen:
https://www.theleedspress.com/fabrizio-romano-confirms-worrying-jorgen-strand-larsen-update-for-leeds-united-48735/

Var også på NRK nyheter nå kl 11:00.

Det mest bekymringsverdige er jo at 2 av våre bitreste konkurrenter får kvalitetsspillere nå for resten av sesongen- Palace ift JSL og Forest med Mateta.
Hvor ivrige vi har vært vet vi ikke, men jeg frykter jo at vi ikke har økonomiske muskler nok...

Spent om vi har ett ess`/alternativ nå.

Manager

Mener det å få inn forsterkninger på både spiss og keeperplassen er prekært. Darlow nå regnet som vår beste keeper har levd på å være reserve i flere år. Perri har vist seg å være alt annet enn det vi håpet på- har vært sjokkerende dårlig. Blir Calvert-Lewin skadet har vi ingen som kan erstatte han. Nmecha, Piroe eller Okafor har ikke kvalitetene til en toppspiss i PL, etter min mening. Nå er det bare å håpe på at Leeds jobber i det stille og kommer med et par fine overraskelser på slutten av vinduet. Men tror det ikke før jeg ser det.....

leedslife

Dette er vel ingenting annet enn en bekreftelse på at det er et langt stykke opp for oss ifht økonomi og muligheter.

Isak 145mill
Etikete 90 mill
Sesko 76 mill
Gyokeres 66 mill
Woltemade 75 mill
Mbeumo 75 mill
Cunha 75 mill
Pedro 63 mill
Wissa 55 mill
JSL 50 mill
Delap 35 mill

Muniz var vel ryktet til rundt 30-40 mill i sommer...

Tror vi må snu og fortsette mot tilbudshylla..
Til og med midtable klubber drar jo opp prisene.
14 starter 1 mål på JLS.
Muniz 4 starter 1 mål.

GeirO

Det dumme med at han gikk til Palace er at hvis han blir en suksess kan Palace berge plassen....på bekostning av oss. Surt for Tore Pedersen......
MOT

flynn

Hvis Palace selger Mateta og signerer Strand-Larsen så er de ikke forsterket. De rykker fort ned tror jeg

flynn

morten1966

Da får vi håpe det går like dårlig med Strand Larsen som det gjorde med Sørloth i Palace

Kickthemdown

Quote from: Kato on January 29, 2026, 11:05:19
Quote from: Kickthemdown on January 29, 2026, 11:04:14

Han går til Palace.
Når jeg sier vi så mener jeg ikke vi som i Leeds, heldigvis.

Hawley

Asbjørn

Quote from: Hawley on January 29, 2026, 14:01:41Har vi en plan B her? Noen som vet?
Tuggy nevnte noe om det ja, og det handlet visst om Tyskland...
Haha, just giving as much as I've heard. All I know is we've been working on him over the last week or so if the JSL deal fell through, and they play in the Bundesliga
Tell me  Tell me

Dylan