Kamp: vs. Burnley @Turf Moor, lørdag 18.10.25 kl 16 på Viaplay

Started by Asbjørn, October 12, 2025, 13:18:19

Previous topic - Next topic

Myhre10, JaJa and 10 Guests are viewing this topic.

Hallgeir *

Startoppstillingen akkurat som forventet. Både Struijk og Harrison på laget. James på benken mens Okafor er skadet.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Smyth:
Burnley go to a back four today for the first time this season. Have been in a 5-4-1 so far.

#lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on October 18, 2025, 15:36:38Smyth:
Burnley go to a back four today for the first time this season. Have been in a 5-4-1 so far.

#lufc
...ser at en Burnleyfan svarer at de startet med en backfirer også mot Sunderland.
Tell me  Tell me

Dylan

Cannavaro

Bare å krysse fingra igjen, men innerst inne tror jeg det er fullt mulig å få med poeng fra Turf Moore. Burnley er mer desperate enn oss, så det bør kunne gå an å stagge et ikke altfor skremmende angreps arsenal, og samtidig stabilisere midtbanen. Bør være en kamp som vi kan kontrollere. Det er dødballer og personlige feil vi kan være redde for. Vi har ikke vingene vi drømmer om, men de bør kunne matche Burnley på deres nivå. Våre -son har jo noen kilometer i beina ihvertfall og det kan være greit i et oppgjør som dette. Hadde vært fornøyelig om noen av de overrasket skikkelig positivt idag også da....tight kamp med lite mål kanskje ??  en 1-0 seier til Leeds i en scrappy kamp er heller ikke å forakte....
MFLU - Miracles For Leeds United

Lucas the Kop Cat

Sjelden nervøs her i stua.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Lucas the Kop Cat

Midtforsvaret sover og 1-0

Fantasyland

Neo

Det er så rævva som det kan få blitt.
Helt alene.
Stoppere totalt ute av posisjon.

Lei av å se billige mål gå inn på oss.

Det verste er at det er vi selv som gir mål bort.
Egen udyktighet.
Da har vi ikke noe her å gjøre.

clintan

Sier litt at Ampadou/Rodon har vært bedre par enn Struijk/Rodon de 2 siste sesongene i Championship. Så trur han at det stopper paret skal være godt nok i Premier League?

Reaney

Sjette PL kamp av åtte hvor vi slipper inn første målet og havner bak på. Er det virkelig godt nok? Akkurat nå er status blant de 3 nyopprykkede lagene at vi leverer dårligst (selv om Burnley er ett poeng bak). I tillegg er Sunderland akkurat nå 6 poeng foran oss. Håper alt skrytet av laget vårt opphører snart, for dette bærer rett ned.

Lucas the Kop Cat

Gigasjanser som den MÅ vi score på i PL

clintan

Aaronson er veldig god på egen banehalvdel. Der bør han bli.

TK20

Hva skjedde egentlig før målet til Burnley? Darlow bare spilte ballen ut til innkast?

Reaney

Hva gjorde Darlow som førte til første innkastet og som igjen førte til nytt innkast, innlegg og mål?

TK20

Alt stopper opp hos Harrison. Må av i pausen. Tanaka eller James inn

Asbjørn

Tanaka måå inn - for Stach. Tror ikke James får mer enn ca siste kvarteret.
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Eer det bare eg som irrrrrriterer meg. Annenhver gang en oppdaterer:

Connection Problems
Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.
Tell me  Tell me

Dylan

Hawley

Dette laget skriker etter kreativ kraft! Fantastisk at vi på 3. året ikke har fått tak i en

Reaney

3 strake kamper og 225 minutter uten scoring mot Burnley.

auren

Pause. 1-0. Marginer og kvalitet, nok en gang. Synes vi har vært best, men sliter jo med kreativiteten. Ganske grått fremover, selv om vi kom til noen muligheter. På den største er det en dårlig avslutning av Brendon, og så er vi uheldig at ikke ballen går stolpe inn...

James bør vel inn ettehvert for å kunne true mer bakrom. Kan vi komme tilbake og klare ett poeng? Jeg har ikke helt troen dessverre. Kan fort bli nok en kamp vi er best men ikke vinner/får poeng...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bromancer

Syltynt framover. Harrison og Brenda forferdelige offensivt. Å sette den rett på keeper er kriminelt. Vi får ikke mange av dem.

Lucas the Kop Cat

Quote from: auren on October 18, 2025, 16:55:29Pause. 1-0. Marginer og kvalitet, nok en gang. Synes vi har vært best, men sliter jo med kreativiteten. Ganske grått fremover, selv om vi kom til noen muligheter. På den største er det en dårlig avslutning av Brendon, og så er vi uheldig at ikke ballen går stolpe inn...

James bør vel inn ettehvert for å kunne true mer bakrom. Kan vi komme tilbake og klare ett poeng? Jeg har ikke helt troen dessverre. Kan fort bli nok en kamp vi er best men ikke vinner/får poeng...

auren
Er vel ikke så mye bakrom å true når Burnley ligger så pass lavt.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Asbjørn on October 18, 2025, 16:52:10Eer det bare eg som irrrrrriterer meg. Annenhver gang en oppdaterer:

Connection Problems
Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.

Ikke bare deg, veldig frustrerende.

Asbjørn

Isaac Johnson (Leeds-Live):
Looking at replays of the goal, Stach loses Ugochukwu with Rodon not on anyone initially

Rodon perhaps should do better but he was Stach's man #lufc
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

Synes vi ligger for langt unna motspillerne når vi skal gjenvinne ballen. Blir mye en og en som jager stort sett uten suksess. Vi må få flere overganger med nok spillere.

Lucas the Kop Cat

En periode hvor ingen a lagene klarer mer enn to trekk før en mister ballen.

Reaney

Vi scorer ikke på målsjansene. Mangler kvalitet. Se på Harrison. Minstekravet er å treffe mål og utfordre keeper.

Kato

Lukter championship alle veier når det er Aaronson og Harrison som styrer spillet offensivt og skal score målene.

Prosjekt Farke går mot slutten.

Kato

Hvor lenge skal Pascal Struijk forsvares her inne?

Farke velger Darlow og Struijk. Da bør han besegle sin egen skjebne.