Kamp vs Liverpool @ Elland Road lørdag 6/12 kl 1830 på VSport PL

Started by Killa, December 04, 2025, 15:35:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Cannavaro

MFLU - Miracles For Leeds United

GaryMac

palle

...ooo, vi vandrar saman...

palle

4 poeng av 9 mulige er vel greit på disse 3 siste. Vi viser at vi kan!

MOT!!!!!

Myhre10

stian

Hvordan klarte vi dette???! Farke - denne er din! Coaching i verdensklasse!

Cannavaro

Syk kamp !!  Fantastisk at vi fikset poeng, gir oss aldri !!

Farke ++ nå gjør han riktige grep på linja....
MFLU - Miracles For Leeds United

Sydhagen

Ja, dette er coaching i verdensklasse etter at forsvaret driter seg ut på første to baklengs.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Jadda!!! Imponerende å komme tilbake gang etter gang! Farke med nye taktiske genistreker!

Dette smakte like godt som 3 poeng! Grattis folkens!

MOT! 🤍💛💙

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lufc80

Hallgeir *

Lørdagskvelden ble skikkelig flott!

Som mot City og Chelsea: Virkelig stolt av hva laget presterer. Kanskje er dette veien å gå for overlevelse i divisjonen.

Ikke mange hadde trodd på fire poeng mot City, Chelsea og Liverpool.
Super Leeds since 1968

Neo

Jeg gir meg over!!!

Dette viser hva som bor i laget. For en moral.
Og Farke begynner å knekke koden.
Dette lover godt mot juleprogrammet - for nå er vi i siget!

I sum 3 matcher det står stor repsekt av, og 1-1-1 mot City, Chelsea og Liverpool hadde de færreste trodd på.

Dette er Leeds!

stian

Farke får ikke fyken etter disse kampene. Det viktigste er naturligvis at vi plukker poeng, men Farke viser at han evner å ta steg på områder han har vært for svak. Nå har han tre kamper på rad hvor vi virkelig ser at det foregår kampledelse og at han tør å ta risiko før det er for seint.

Virkelig artig, og veldig viktig for å kunne ha trua på at alt kan snus hbis vi havner under.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

palle

Quote from: Hallgeir * on December 06, 2025, 20:39:12Stach hadde en kjempekamp i dag.

Er så enig. Den lille dragningen/finta før skuddet. Ekstatisk!

Hallgeir *

Quote from: palle on December 06, 2025, 20:41:40
Quote from: Hallgeir * on December 06, 2025, 20:39:12Stach hadde en kjempekamp i dag.

Er så enig. Den lille dragningen/finta før skuddet. Ekstatisk!

Tenker ikke bare på målet. Den andreomgangen hans var fabelaktig.
Super Leeds since 1968

Hawley

Hallgeir *

Alle innbytterne gjorde manns jobb etter å ha kommet inn. Tror det er håp for Bornauw også. Har bare ikke fått sjansen.
Super Leeds since 1968

leedslife

Imponerende den spillergruppa med trenerteam.
Igjen så slår de tilbake.

Når det først ble en tabbe så var det godt det ble U og at det var Rodon.
Også gledelig med redningen til Perri.

Gode innhopp og et fantastisk resultat. Også synes jeg bestenivået til Stach er det klart høyeste på dette Leeds laget.

Så oppe i all euforien er vel neppe Farke fornøyd med målene i mot.
Så er vel Slot på sin side rystet over det Konate gjør. Knapt vært borti svakere individuell prestasjon. De har jo fullstendig sluknet Leeds og Elland Road på det tidspunktet.
Så når Elland Road får blod på tann så er det vel ingen arena som er i nærheten av det der. Ser jo ut som galehus.

stian

Den antatt tøffeste delen av kampprogrammet har gitt 4 poeng, mer enn godkjent.

Men nå blir jeg spent på hvordan vi omstiller til litt andre kampbilder. Vi kan ikke satse like mye på kontringer når vi møter antatt svakere motstand, med Brentford først ut. Vi må klare å balansere vår nyfunne fighting spirit med mer possession. Mon tro hvordan det blir seende ut i en ev. 3-5-2? Dette blir spennende!

auren

Quote from: palle on December 06, 2025, 20:26:25Sett inn Viduka!!!!

Kampforløpet var jo kliss likt som i den historiske 4-3 seieren, bare at det siste målet manglet.

Men 3-3 der vi er per i dag, smaker like godt som den seieren for rundt 25 år siden.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hawley

Myhre10

Igjen bra bytter, alle som kom inn bidro sterkt til at vi fikk poeng 👏👍

rd1

Hva har skjedd med Farke??

3-5-2
4-3-3
4-4-2
3-4-3

Digg med poeng, og et reelt håp om å overleve🎉🎉🎉 3 ufattelige kamper, som jo må gi en sinnssyk moralboost for alle🥳
"Who needs Cantona??"

Cherry

I dag var det noe slitent`over oss, og da få 0-2 .....dette er sååå sterkt lagmoral!
Fy f...som det lyder på Elland Road når håpet tennes på 1-2....og resten av kampen- orgasmisk!

Cred til hele laget og definitivt Farke som har kommet ut som fuglen Fønix av asken!
Dette var SÅ deilig!  En glimrende uke faktisk ;D .

Bromancer

Aldri vært noen stor fan av Farke, men i dag tar jeg av meg hatten. God kampledelse! Bytter formasjon og tre av innbytterne er involvert i mål.

leedslife

Big point, big show of character. Leeds United showed such spirit, coming from behind twice. Good few days for them, win over Chelsea, draw with Liverpool. No doubt that the players are playing for Farke. #LEELIV #LUFC

@Henry Winter

leedslife

🇩🇪🗣� Anton Stach: "Look now at the atmosphere, it's unbelievable. It's exactly for this moment that we play football. I still have GOOSEBUMPS!" 🤍✨

"I think it's a big strength for us that we came game against Liverpool, the champions of last year, and took a point... Of course it was because of the atmosphere. After the penalty, I think everybody was standing, and so loud."

"Of course, you are tired, but then you score a goal and when the crowd is so loud, there is a switch-on in your head. Then you can run more, go into the duels and everyone is with you. That's so great about the club." (Sky Sports)

The returns are Stach-ing up for @lufc's Anton Stach 💪

He has four attacking returns in his last three matches ⚽️🅰�🅰�🅰�

Hallgeir *

Quote from: Bromancer on December 06, 2025, 21:07:45Aldri vært noen stor fan av Farke, men i dag tar jeg av meg hatten. God kampledelse! Bytter formasjon og tre av innbytterne er involvert i mål.

De som har hevdet/påstått at Farke har mistet garderoben, synes jeg burde ta seg en real bolle. Aldri i verden at laget ville ha kjempet på dette viset i flere kamper på rad dersom garderoben var tapt for Farke.

Det KAN se ut som om Farke er i ferd med å bevise at han er en PL-manager, tross alt.
Super Leeds since 1968