Kamp vs Crystal Palace @Elland Road lørdag 20.12 kl 21 på Viaplay

Started by Asbjørn, December 15, 2025, 19:16:18

Previous topic - Next topic

samadhi, Perik and 14 Guests are viewing this topic.

Cannavaro

MFLU - Miracles For Leeds United

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Hallgeir *

DCL første Leeds-spiller siden Viduka i 2003 til å nette i fem på rad i PL.
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Cannavaro

Joe Jordan

Fytti f.. DCL! Herlig med en spiss som faktisk dukker opp der han skal!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Cannavaro

2-0 til pause !!!  Lange innkast og Dominic Calvert Lewin, mer er det vel ikke å si ??
Syns de 3 stopperne våre gjør en herlig jobb ikveld, vinner masse dueller og er frempå ved dødball. Fantastisk !

Hallgeir *

På kort tid har DCL blitt en kultfigur i Leeds!

Han er så sikker på hodet. Deilig å se på!  8)
Super Leeds since 1968

auren

Pause. 2-0. Jevnt og tett men vi har vært det førende laget. DCL den store forskjellen på lagene. Herlig å være effektive! Vi er gode for tiden! Bare å nyte gutta! 👌

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Joe Jordan on December 20, 2025, 21:51:10Fytti f.. DCL! Herlig med en spiss som faktisk dukker opp der han skal!
Vært mye pes til Farke for at vi ikke har ansatt en egen dødballtrener, men vi har da absolutt gjort mye på den fronten likevel.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hawley

Ekstremt mye tørking av ball, men det lønner seg 😁 Også fordel m Donald-kul. The Fox in the box...blir vm-tur på Calwert detta

lufc80

Hvem sku trodd at lange innkast kunne være positivt! Ellers synes jeg vi har god innsats og jobber hardt - alle mann. (Høres ut som jeg heier på Stoke 😁)

kilgallon

Quote from: Hallgeir * on December 20, 2025, 21:52:20På kort tid har DCL blitt en kultfigur i Leeds!

Han er så sikker på hodet. Deilig å se på!  8)
DCL er årets signing - på tvers av alle ligaer! Han er fantastisk🤩

Blank_File

Det er jo gørrkjedelig å se på den måten og score på, men du verden så effektivt det var i dag!

flynn

Her får vi uttelling for rekrutteringsfilosofien i sommer, og for formasjonsendringen den siste tiden. Kynisk og nydelig!

flynn

Hawley

Hallgeir *

Det hadde sannsynligvis vært hattrick på DCL dersom vi hadde fått den straffen som vi skulle ha hatt.
Super Leeds since 1968

Kato

Ingen spesielt stor prestasjon før pause. Balltempoet er svakt, og vi slår mye i støtte. Men vi slipper Palace veldig lite til. Det er fint å ha en spiss i superform, er vel kun der det er forskjell på lagene.. Fysikken vår ser ut til å være katalysatoren for å berge plassen. Kunne vel ikke vært et bedre tidspunkt å møte Crystal Palace.

Hallgeir *

Quote from: Blank_File on December 20, 2025, 21:55:39Det er jo gørrkjedelig å se på den måten og score på, men du verden så effektivt det var i dag!

Personlig får jeg gåsehud. Det er liksom ingen tvil når DCL får en sånn sjanse. Du bare vet at det blir scoring. Rett og slett ubetalelig!
Super Leeds since 1968

Killa

Quote from: Blank_File on December 20, 2025, 21:55:39Det er jo gørrkjedelig å se på den måten og score på, men du verden så effektivt det var i dag!

Ha'kke kjeda meg i det hele tatt med DCL sine scoringer jeg.

Lucas the Kop Cat

Vi må vel vare innse at vi som nyopprykket lag ikke vinner ved å satse på ballbesittelse som vi kunne i fjorårssesongen. Det blir kynisk spill ogvhåpe på å skape farligheter med lange oppspill eller dødballer.

Blank_File

Quote from: Kato on December 20, 2025, 22:03:50Ingen spesielt stor prestasjon før pause. Balltempoet er svakt, og vi slår mye i støtte. Men vi slipper Palace veldig lite til. Det er fint å ha en spiss i superform, er vel kun der det er forskjell på lagene.. Fysikken vår ser ut til å være katalysatoren for å berge plassen. Kunne vel ikke vært et bedre tidspunkt å møte Crystal Palace.
Bra oppsummert. Vedgår også at troa på at Daniel Farke er rett mann for oss er tilbake. Håper vi kan bygge på dette i sesongene fremover i stedet for å begynne på nytt hele tiden.

Blank_File

Bare så det er klart, selv om jeg misliker at det er så lite spill i Premier League for tiden, så er jeg ikke misfornøyd med at vi utnytter innkast, og svæææært fornøyd med at vi har en god spiss i form! Som det bli påpekt, vi skal ha 3 poeng, uansett hva det måtte innebære.

Lucas the Kop Cat

Cannavaro

JAAAAAAAAAAAAAAAA  CAPTAIN AAAAAAAMPADUUUUUUUU  !!!!  3-0 !!!

Blank_File

Lucas the Kop Cat

Quote from: Lucas the Kop Cat on December 20, 2025, 21:49:35Dødballaget Leeds!

Bare å gjenta seg selv!

Cannavaro

Leeds har startet klart best i 2.omgang. Palace ser slitne ut igrunn, og har en spiss som er ute av form.
Dette bør vi vinne nå !

Hallgeir *

Ampadu luktet den som en spiss bruker å gjøre. For en kveld det har blitt.  8)
Super Leeds since 1968

fotballfantomet

Dette står da respekt av altså..for ein innsats, stolt no  :)
Leeds United since -69/70 and 4 ever