Kamp vs Crystal Palace @Elland Road lørdag 20.12 kl 21 på Viaplay

Started by Asbjørn, December 15, 2025, 19:16:18

Previous topic - Next topic

samadhi, Perik and 14 Guests are viewing this topic.

Hallgeir *

Ikke bare poengmessig har vi fått avstand til de tre lagene under streken, nå ser også målforskjellen brukbar ut.
Super Leeds since 1968

rd1

Monstermatch!!

Rart å tenke på at vi snudde sesongen i pausen mot city på 0-2. Vi er jo plutselig dirty Leeds igjen, 12 mål på dødball!

Veldig deilig å ta feil av Farke, og glad jeg ikke bestemmer når vi skal sparke manager😅
"Who needs Cantona??"

Blank_File

Quote from: Bromancer on December 20, 2025, 23:36:10
Quote from: Hallgeir * on December 20, 2025, 23:24:55
Quote from: Dylan on December 20, 2025, 23:20:40
Quote from: Hallgeir * on December 20, 2025, 23:08:46
Quote from: Dylan on December 20, 2025, 23:05:31Helt utrolig at vi for noen uker siden snakket om at Farke hadde mistet garderoben, helt udugelig manager osv. Så herlig når det snur den riktige veien!!
God Jul alle sammen!

Det var vel ikke mange som snakket om det. Kun en person, egentlig.
Tjaaaa, var vel noen flere så vidt jeg husker som hadde lite positivt å komme med. But, who cares!

Med rene ord oppfattet jeg bare en, men som du skriver - who cares?

Farke har lært. Han blir kanskje ikke en stor manager, men han har et potensial til å bli bedre.

Rekker opp hånda her, jeg var en av dem som mente at Farke burde erstattes. Han skal ha kred for at han endelig har skjønt at han måtte gjøre formasjonsendringer og spille langt. Måtte det fortsette!
Sa det ikke høyt, men hadde også vondt for å se at det skulle komme noen så dramatiske endringer som det faktisk har gjort og var klar for å få ny trener i forkant av City kampen. Problemet var og er at jeg ikke helt kan se hvem vi skulle hentet som eventuelt ville klare å gjøre det bedre.

TK20

Kremkamp. Tror trioen Strujik/Bijol/Rodon vant samtlige dueller mot feilvendte spisser.

Denne formasjonen tror jeg gode gamle Firpo hadde elsket også!

Reaney

Gratulerer godtfolk med årets julepresang i box. Satser på at denne statistikken holder, i hvert fall her: Når man i løpet av de siste ukene har slått årets verdensmestre, FA cup mestere, Community Shield mestre, og spilt uavgjort mot PL vinnerne, så er man vel i utgangen av 2025 verdens beste lag da 😊⚽

Hallgeir *

Quote from: TK20 on December 20, 2025, 23:46:31Kremkamp. Tror trioen Strujik/Bijol/Rodon vant samtlige dueller mot feilvendte spisser.

Denne formasjonen tror jeg gode gamle Firpo hadde elsket også!

Firpo hadde herjet oppover venstresida som Gudmundsson gjør. Hadde vært en favoritt blant trofaste Leeds-fans.
Super Leeds since 1968