Kamp v Manchester United @ Elland Road 4/1-2026 kl 1330 på Viasport

Started by Killa, January 02, 2026, 11:01:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Russel_Doig

Quote from: Asbjørn on January 03, 2026, 18:45:15
Quote from: auren on January 03, 2026, 18:32:54Hvis Bornauw er klar, ønsker jeg dette laget:

Perri - Bornauw, Bijol, Struijk - Bogle, Aaronson, Gruev, Stach, Gudmundsson - Okafor, DCL

Justin inn for Bornauw hvis han ikke blir klar.
Eg tenker også at slik vi kjenner Farke er dette det sannsynlige laget (gitt at Bornauw erklar igjen).

JJ fortjener jo også fornyet tillit egentlig...

Tipper Justin foran Bogle i morra

GeirO

Quote from: Russel_Doig on January 03, 2026, 19:31:17
Quote from: auren on January 03, 2026, 18:32:54Hvis Bornauw er klar, ønsker jeg dette laget:

Perri - Bornauw, Bijol, Struijk - Bogle, Aaronson, Gruev, Stach, Gudmundsson - Okafor, DCL

Eg tenker også at slik vi kjenner Farke er dette det sannsynlige laget (gitt at Bornauw erklar igjen).

Eller at det er Gudmundson sin tur til å hvile og Justin erstatter han.

Meldt om snø og kulde og det kan skje at kampen blir avlyst.
MOT

stian

Quote from: GeirO on January 04, 2026, 00:55:02
Quote from: Russel_Doig on January 03, 2026, 19:31:17

Eller at det er Gudmundson sin tur til å hvile og Justin erstatter han.

Meldt om snø og kulde og det kan skje at kampen blir avlyst.

Dette er ikke kampen vi hviler noen av de beste/viktigste, hvis de ellers ikke er skadd. Kampen er for en cupfinale å regne i seg selv og en seier vil være sesongdefinerende. Her går vi all in, i sol og blåswix-vær!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Bogle ute

Longstaff tilbake på benken. Chambers på benken.

DCL og Okafor inn

GaryMac

Kato

Asbjørn

Bornauw rakk det. Bogle ikke engang på benken.
Chambers trengtes på benk, så vi måtte grave dypt nå.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cannavaro

Scum har 7 mann ute til denne kampen, Amad, Mazraoui, Mbeumo, Maguire, deLigt, Fernandez, Mainoo og Mount. Dette er en alle tiders mulighet for Leeds å ta skalpen til de røde !!  Dette er jo den viktigste kampen å vinne på hjemmebane iår....håper å se et Leeds lag med energi og innsats og som er sjanseskapende. Trenger Okafor og DCL i skikkelig slag, og en midtbane som er aggressive og sultne, samt GG og Justin som ofte kan utfordre på kantene. Ønsker også at vi kan utfordre mer i bakrom, vil ha Stach og Aaaronsson på løp og true mye siste tredel.
Gleder meg MASSE til kamp nå og håper inderlig på seier !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

Asbjørn

Quote from: Kato on January 04, 2026, 12:25:57Bogle skadet? Eller er det noe med dette Everton-pratet?
Smyth: Bogle has a minor calf issue
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Klasse om Longstaff kommer inn og ror seieren i land. :)
Tell me  Tell me

Dylan

GaryMac

Hallgeir *

Den benken ser ikke videre sterk ut. Jeg er redd for at vi kommer til å svekkes når byttene kommer, men håper selvfølgelig å bomme totalt.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Sterkt fra Smyth om dommeren  ;D

Can only hope that Jarred Gillett is strong but largely anonymous today and in no mood to be star of the show. With Fernandes out he only has two assistants to help him run the game but VAR's oversight should be enough.

#lufc
https://x.com/GrahamSmyth/status/2007780350521426069?s=20
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Cannavaro on January 04, 2026, 12:28:58Scum har 7 mann ute til denne kampen, Amad, Mazraoui, Mbeumo, Maguire, deLigt, Fernandez, Mainoo og Mount. Dette er en alle tiders mulighet for Leeds å ta skalpen til de røde !!  Dette er jo den viktigste kampen å vinne på hjemmebane iår....håper å se et Leeds lag med energi og innsats og som er sjanseskapende. Trenger Okafor og DCL i skikkelig slag, og en midtbane som er aggressive og sultne, samt GG og Justin som ofte kan utfordre på kantene. Ønsker også at vi kan utfordre mer i bakrom, vil ha Stach og Aaaronsson på løp og true mye siste tredel.
Kommentar fra Lancashire...
9 defenders and 2 attackers against newly promoted Leeds
https://x.com/TrollFootball/status/2007774008218194213?s=20
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on January 04, 2026, 13:08:39
Quote from: Cannavaro on January 04, 2026, 12:28:58Scum har 7 mann ute til denne kampen, Amad, Mazraoui, Mbeumo, Maguire, deLigt, Fernandez, Mainoo og Mount. Dette er en alle tiders mulighet for Leeds å ta skalpen til de røde !!  Dette er jo den viktigste kampen å vinne på hjemmebane iår....håper å se et Leeds lag med energi og innsats og som er sjanseskapende. Trenger Okafor og DCL i skikkelig slag, og en midtbane som er aggressive og sultne, samt GG og Justin som ofte kan utfordre på kantene. Ønsker også at vi kan utfordre mer i bakrom, vil ha Stach og Aaaronsson på løp og true mye siste tredel.
Kommentar fra Lancashire...
9 defenders and 2 attackers against newly promoted Leeds
https://x.com/TrollFootball/status/2007774008218194213?s=20

Dette kan vel tyde på at vi møter 'a low block' i dag. Noe som gjerne kunne favorisert en Piroe?
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Quote from: Kato on January 04, 2026, 12:25:57Bogle skadet? Eller er det noe med dette Everton-pratet?
Hvis Farke selger Bogle er vel det noe av det dummeste han har gjort. Vi kan ikke stå igjen med kun to supre vingbacker i det systemet vi spiller nå. Det byttes en vingback i nesten hver kamp fordi de er er utslitt av all løpingen.
MOT

Kickthemdown

Pissnervøs. Har vært sikker på seier hele uken - nå vil jeg skru av alt sjekke resultatet om 2 timer. Denne kampen betyr mer.

Kickthemdown

Hva faen er det der av Pascal ? Går ikke opp i duellen. Vi ser ikke bra ut.

Myhre10

Svak start, mangler intensiviteten fra Liverpool-kampen 🤔

Lucas the Kop Cat

Dristig manøver av Perri.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

GeirO

Quote from: Myhre10 on January 04, 2026, 13:48:23Svak start, mangler intensiviteten fra Liverpool-kampen 🤔
Enig, vi henger ikke sammen og Justin bommer på alle sine innlegg. Dette må bedres.
MOT

Kickthemdown

Stach og Okafor spesielt dårlige. Okafor skal bare flikke ballen fremfor å ta vare på den og Stach klarer ikke treffe en i hvit skjorte. Denne taper vi fort om ikke noen våkner.

Smudge

Alle muligheter her, men vi kommer til å gi ManU seieren om ikke dette bedres drastisk. Kjenner ikke igjen laget fra de forrige kampene

Gordon McUseless

Dårligste prestasjonens av Leeds så langt på en god stund. Håper det kommer seg når kampen får satt seg.
Håper vi ikke er så avhengig av vår suspenderte kaptein for å styre skuta.

GaryMac

Bedre nå - DCL nære på sitt åttende mål på like mange kamper, men bare stolpen denne gangen.