Kamp vs Brentford @Elland Road lørdag 21.mars kl 21

Started by Asbjørn, Today at 09:45:00

Previous topic - Next topic

Hawley and 14 Guests are viewing this topic.

Asbjørn

Hjemme på Elland Road under the lights... :)

Viktig hjemmekamp på gang - en av de vi helst bør sikre oss tre poeng i. Men lett blir det ikke. Brentford, nå på 7.plass og konkurrerer faktisk om CL-plass neste sesong.  De har 1-3-1 siste fem i ligaen. Borte har de 6-1-8.

Presser i dag men det forventes vel at alle er tilgjengelig... (ehh bortsett fra Gudmundsson ja).

YEP har en artikkel i dag der det skrives at Brentford denne sesongen ikke har god statistikk på offensiv dødball, men derimot er kontringslaget de Luxe.
Godt da at Leeds er laget som står best imot kontringer. :)

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-news-brentford-keith-andrews-daniel-farke-premier-league-6027342
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Ønsker dette laget i 3-4-3 formasjon:

Darlow - Rodon, Bijol, Struijk - Bogle, Stach, Ampadu, Justin - Gnonto, DCL, Nmecha

Vi er nødt til å gå litt offensivt til verks! Samtidig så er Brentford, som Asbjørn skriver, et godt kontringslag, så vi kan ikke gå all in attack akkurat.

Tidlig tips: 2-0 (DCL og Rodon).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Okafor rett inn for meg. Han gav Collins og Van Der Berg problemer sist.

2-0 Leeds

Cherry

Jeg vil ha inn Okafor og Tanaka i denne, her BØR vi bare gå for det...
Brentford er ett veldig ballsikkert lag, men de fikk viktige Damsgaard skadet mot Wolves -
han er deres playmaker, og Jordan Henderson ikke samme kvalitet.
Stach, Ampadu, Tanaka i en 3-5-2 bestående av:

Darlow
Justin-Rodon-Bijol
Bogle-Ampadu-Stach-Tanaka-Okafor
Nmecha-DCL

Blir for statisk med Strujic, Bournow for treg - og jeg håper virkelig ikke at Byram blir satt opp
mot Outara/Schade/Thiago.

Friske bein med Gnonto, Aaronson og Longstaff når det trengs...gjerne før 80. min.

Tips: seier 3-1.

GeirO

Quote from: Asbjørn on Today at 09:45:00Hjemme på Elland Road under the lights... :)
...ække helt som før. Vi har vel to tap på rad nå...under the lights...

Men nye muligheter nå  :D
MOT

Hawley

Vi måå satse litt mer offensivt, da vi virkelig trenger en 3-poenger. Viktig at publikum er med for jeg synes det var litt dødt mot Sunderland.

leedslife

Quote from: Hawley on Today at 13:19:55Vi måå satse litt mer offensivt, da vi virkelig trenger en 3-poenger. Viktig at publikum er med for jeg synes det var litt dødt mot Sunderland.

Helt enig. Vi må spille fordel Elland Road - ikke fordel Brentford.

Bortebane kan vi spille støtte og få spillere på riktig side, nå må vi gå for det.

Er mer en nok kvalitet i laget vårt til og slå Brentford hjemme.
De var plassert like ved oss i November.