Kamp vs Brentford @Elland Road lørdag 21.mars kl 21

Started by Asbjørn, March 19, 2026, 09:45:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

GaryMac

Mangler mye på formen til Aaronson for tiden.

Kickthemdown

Helt forferdelig fotballkamp, ikke fortell meg at ikke Tanaka er en bedre fotballspiller enn Aaronson, helt håpløs.

Farke-ball dette, så deprimerende å se på.

Gordon McUseless

Skjønner ikke at det ikke kan være plass til en Tanaka i dette laget. Vi er så blottet for kreativitet at en kan grine.

Hawley

For tusende gang, vi mangler en kreativ midtbanespiller. Aaranson er ute av form, så fatter ikke at noen andre ikke får prøve seg. Dette er Farke sin store svakhet

auren

Tanaka ville neppe vært tunga på vektskålen her. Et formasjonsbytte ville hjulpet. Og så savner vi ekstremt mye Guddi på venstrevingen. Justin er langt fra samme kaliber.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Myhre10

Quote from: Kickthemdown on March 21, 2026, 21:35:16Helt forferdelig fotballkamp, ikke fortell meg at ikke Tanaka er en bedre fotballspiller enn Aaronson, helt håpløs.

Ja nå er Aaronson like dårlig som alle de andre, men for ikke så mange kampene siden var han kanskje den beste på laget.Tanaka har dessverre ikke fått til noen ting de gangene han har fått sjansen.

Myhre10

Kato

En dunge med grovarbeidere som ikke kan drible av en eneste motspiller. Okafor må jo inn på denne banen så snart det er pause.

Lucas the Kop Cat

Vi har vel ikke hatt en skikkelig helhjerta overgang hele sesongen.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

TK20

Quote from: Myhre10 on March 21, 2026, 21:38:12
Quote from: Kickthemdown on March 21, 2026, 21:35:16Helt forferdelig fotballkamp, ikke fortell meg at ikke Tanaka er en bedre fotballspiller enn Aaronson, helt håpløs.

Ja nå er Aaronson like dårlig som alle de andre, men for ikke så mange kampene siden var han kanskje den beste på laget.Tanaka har dessverre ikke fått til noen ting de gangene han har fått sjansen.

Ah synd du gikk glipp av Chelsea og Liverpool på Elland Road i år.  :P

auren

Begge gule til Leeds synes noe strengt. Ingen hjemmedommer så langt.

auren

Gordon McUseless

Vi så i begynnelsen av sesongen og forrige sesong hva Tanaka kan. Men Farke liker tydeligvis gutter som er defensive og liker å  trille ball sideveis og da er jo Gruev en gullgutt..

Blank_File

Det har heldigvis tatt seg opp litt, men fremdeles ingen sjanser.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Gordon McUseless on March 21, 2026, 21:43:55

Vi så i begynnelsen av sesongen og forrige sesong hva Tanaka kan. Men Farke liker tydeligvis gutter som er defensive og liker å  trille ball sideveis og da er jo Gruev en gullgutt..
Er vel den store forskjellen på Farke og Bielsa. Farke vil ha defensiv trygghet. Blir lite mål og mye uavgjorte av det.

Gordon McUseless

Quote from: Lucas the Kop Cat on March 21, 2026, 21:46:05
Quote from: Gordon McUseless on March 21, 2026, 21:43:55

Er vel den store forskjellen på Farke og Bielsa. Farke vil ha defensiv trygghet. Blir lite mål og mye uavgjorte av det.

En mellomting hadde jo ikke vert å forakte.

Joe Jordan

Like stille på tribunene som inne foran mål.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Kickthemdown

Dette er feilen til Leeds fans, de kjøper dette Farke tullet.. Hvordan i helsikke skal man prestere når man aldri får spille for så å plutselig starte en fa cup kamp uten noe som helst matchtrening? Fortell meg det? Det er faktisk ikke sånn fotball fungerer. Helt sjanseløst å forvente noe fra de som ikke får PL minutter. La meg snu på det, hva gjorde at Tanaka mistet plassen etter Chelsea og Liverpool kampene før jul?

leedslife

Oser klasse Jensen. Tar vi ikke ut han i andre omgang så blir det tøft og få poeng.

Kickthemdown

Quote from: Joe Jordan on March 21, 2026, 21:49:13Like stille på tribunene som inne foran mål.
Jeg skrev dette for ett par uker siden. Elland Road under presset er ikke noe bedre enn spillerne, helt elendig støtte. Ikke ett spor av famous atmosphere.

rd1

Blir tøft å holde plassen... skikkelig nedryks omgang, men håpet lever!
"Who needs Cantona??"

Sleivind

Tamme greier. Aaronson i form er meget bra. Aaronson ute av form er en større trussel bakover enn fremover.

Evner ikke å skape noe som helst fremover, mangler både plan og kreativitet.

Og hvorfor skal vi bruke så lang tid på innkastene til Ampadu når vi skaper null målsjanser?

peacock

auren

Pause. 0-0. Dette var Sunderland all over. Særdeles dårlig kvalitet offensivt, men slipper også Brentford lite til. Nmecha og Aaronson kan fint erstattes av Okafor og Gnonto til pause. Eventuelt gå over til en 4-3-3 formasjon. Vi får det ikke helt til å stemme, og har vel slitt litt siste kampene med flyt i spillet.

Selv om dette langt fra har vært bra, må vi likevel huske på at Brentford er et av de beste lagene i PL denne sesongen. De lå altså på 7. plass foran denne runden og har gjort sine saker bra på bortebane de siste kampene. Vi mangler kreativitet og litt magi. Men kjenner jeg Farke rett blir det dessverre de samme 11 som entrer banen i andre omgang.

auren

Hallgeir *

Dette ser ut som en 0-0/0-1/1-0-kamp. Blir det tap, er vi i nedrykksumpen med begge bein. Ingen god første omgang.
Super Leeds since 1968

Kato

Det er en sånn kvalitet med ball som man ellers ikke ser maken til i Premier League. Struijk, Justin og Aaronson. Hadde aldri sluppet noen av dem ut på den banen etter pause.

Cherry

Aaronson og Justin ut( gjerne Strujic også), vi må jo skape noe offensivt på hjemmebane når vi trenger poeng?
Okafor/ Tanaka/ Gnonto... få press på den bakre rekka på Brentford slik som Wolves klarte på mandag- hvorfor ikke .. liksom?

leedslife

Blank_File

Ja det er vel ingen grunn til å tro på at noe skal forandres til andre omgang, men dette var, som vanlig i det siste, forferdelig kjedelig. Og kjedelig er greit når det gir resultater, men nå er det på tide å kjøre en Norwich.

Lucas the Kop Cat

Savner også kantspillere med dribleferdigheter, backer som kommer på overlapp osv. Blir stort sett forøk på å tre seg gjennom sentralt.

Hawley

Brentford er mer ballsikre, men utrolig liten forskjell på å klare CL og ligge i fare for nedrykk. To dårlige lag utpå der i dag. Vi må ha inn mer kreativitet. Justin gjør så godt han kan, men han har ikke sin styrke offensivt som Gudmundsson har. Utrolig mye balltrilling