Kamp vs Brentford @Elland Road lørdag 21.mars kl 21

Started by Asbjørn, March 19, 2026, 09:45:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Lucas the Kop Cat on March 21, 2026, 21:56:18Savner også kantspillere med dribleferdigheter, backer som kommer på overlapp osv. Blir stort sett forøk på å tre seg gjennom sentralt.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Og studio er enig....

auren

Quote from: peacock on March 21, 2026, 21:53:26Tamt!
Her må vi opp i intensitet;

Jepp. Savner et enormt press og fandenivoldskhet fra Leedsspillerne. Stemmer ikke i dag. Nesten som jeg har lyst til å si at det er like greit med poeng her, for jeg frykter vi får en kontring i mot i andre omgang og 0-1.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Quote from: auren on March 21, 2026, 21:54:00Pause. 0-0. Dette var Sunderland all over. Særdeles dårlig kvalitet offensivt, men slipper også Brentford lite til. Nmecha og Aaronson kan fint erstattes av Okafor og Gnonto til pause. Eventuelt gå over til en 4-3-3 formasjon. Vi får det ikke helt til å stemme, og har vel slitt litt siste kampene med flyt i spillet.

Selv om dette langt fra har vært bra, må vi likevel huske på at Brentford er et av de beste lagene i PL denne sesongen. De lå altså på 7. plass foran denne runden og har gjort sine saker bra på bortebane de siste kampene. Vi mangler kreativitet og litt magi. Men kjenner jeg Farke rett blir det dessverre de samme 11 som entrer banen i andre omgang.

auren
Et Brentford som mangler flere av sine faste spillere. Engelske studioet som jeg ser på sier det i hvert fall ærlig : «a terrible game of fotball»

auren

Quote from: leedslife on March 21, 2026, 21:54:54Okafor kommer nok inn ila de første 15

Han kommer nok inn ila de siste 15...

auren

Kickthemdown

Reaney

Leeds mangler individuell klasse sies det i VSport studioet.
Da blir det heller ikke mål.

GaryMac

Har spilt over 370 minutter uten å score nå...

Kickthemdown

Quote from: Reaney on March 21, 2026, 21:59:43Leeds mangler individuell klasse sies det i VSport studioet.
La meg gjette - ingen taktiske forslaget fra ekspertene i studio? Tanaka, Gnonto og Okafor kan alle skape noe.

Buonanotte også

Lucas the Kop Cat

Quote from: GaryMac on March 21, 2026, 22:01:06Har spilt over 370 minutter uten å score nå...
Feil, vi scoret 3 i forrige hjemmekamp.

Fantasyland

Lucas the Kop Cat

Quote from: Kickthemdown on March 21, 2026, 22:03:24
Quote from: Reaney on March 21, 2026, 21:59:43Leeds mangler individuell klasse sies det i VSport studioet.
La meg gjette - ingen taktiske forslaget fra ekspertene i studio? Tanaka, Gnonto og Okafor kan alle skape noe.

Buonanotte også
Gnonto ble foreslått fra studio.

Gordon McUseless

Syns vi har fått for lite betalt generelt denne sesongen, men det vi har vist i dag er mer enn bekymringsverdig. Mister mer og mer troen på Farke både med spillestilen og spillerdisposisjonene.
Dagens første omgang må være det verste og mest håpløse jeg har sett i år.

Kickthemdown

Se på Struijk der... hva i all verden.

Kato

Vi starter akkurat like lite inspirerte. Hvor lenge skal han sitte og se på dette på den benken før han gjør noe?

Hallgeir *

Farke må satse litt for å oppnå seier og tre poeng mot å sjanse på  ett poeng.
Super Leeds since 1968

Gordon McUseless

Et mål i åpent spill de siste 5 kampene. Hvis ikke det er nedrykkstakter, så vet ikke jeg.

Joe Jordan

Savnet av Gudmundsson er i hvert fall stort...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Gordon McUseless

Quote from: Joe Jordan on March 21, 2026, 22:14:07Savnet av Gudmundsson er i hvert fall stort...
Ja, han er jo bortimot den eneste som evner å utfordre og skape litt ugagn.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Joe Jordan on March 21, 2026, 22:14:07Savnet av Gudmundsson er i hvert fall stort...
Justin blir for forsiktig med å komme rundt på løp.

GaryMac

Quote from: Lucas the Kop Cat on March 21, 2026, 22:03:35
Quote from: GaryMac on March 21, 2026, 22:01:06Har spilt over 370 minutter uten å score nå...

OK. men i PL er det så lenge siden.

Lucas the Kop Cat

Quote from: GaryMac on March 21, 2026, 22:15:58
Quote from: Lucas the Kop Cat on March 21, 2026, 22:03:35

OK. men i PL er det så lenge siden.
Det stemmer

Kickthemdown

Ramazani scorer i allefall mål. Litt for kreativ for Farke selvfølgelig.

Lucas the Kop Cat

90 prosent av pasningene er helt forutsigbare, de går til sidemannen.

J-R

Fullstendig krise dette her...
Faen meg så kjedelig å se på att det gjør vondt..

auren

Tror Thiago har vunnet hver eneste duell han har vært i. Helt enorm!

auren

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Kickthemdown

Helt utrolig å se på at vi nå har Nmecha som venstrekant.. Han spiller jo overhodet ikke spiss.

Farke ut. Nok er nok.

Cherry

Livredd for at Brentford i ett av få kontringer scorer... vi har jo akkuratnå ( før evt bytter) ingen ting å komme med offensivt!

Gordon McUseless

Noen som har sett denne utviklingen før?. Vi er i ferd med å miste det og Farke gjør ikke en dritt før vi ligger under.

Joe Jordan

1001 side- og bakoverpasninger. Ikke et kreativt fiber utpå der. Og Farke skal ha prøve å ta det ene poenget for n'te gang.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson