Kamp vs Manchester United @Old Trafford mandag 13.april kl 21:00

Started by Cherry, April 09, 2026, 12:29:57

Previous topic - Next topic

stian, jaho (+ 1 Hidden) and 32 Guests are viewing this topic.

DOFFER

Husk at dette er Old Trafford... Fergie-time til de scorer to
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

GeirO

MOT

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fredhans

auren

JAAAAAAAA!!!! For en utrolig seier gutta!!!!!!!

auren

Lucas the Kop Cat

Fredhans

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Fantasyland

Cannavaro

JAAAAAAAAAA  GRATTIS FOLKENS !!!  Helt utrolige 3 poeng !  Så nervepirrende herregud....
hadde aldri tro på seier i denne kampen....dette var sykt !
MFLU - Miracles For Leeds United

stian

Tre poeng borte på Old Trafford, og Wolves i neste runde. Nå har vi muligheten til å ta et gigantsteg mot trygg plass

palle

Ja, tør vi si allerede nå at vi skal tilbake til Old toilet neste sesong???
...ooo, vi vandrar saman...

leedslife

Hallgeir *

Selvfølgelig måtte det bli "The Leeds way" denne gangen også, men ufattelige deilige poeng.
Super Leeds since 1968

auren

Herlig kommentar på Waccoe:

Thanks for the promotion, semi final and first win here in 45 years Daniel but it's TIME TO GO

auren

Robert

Fy faen, vekket begge ungene og kona lurte på hva som skjer. Men herregud. Ikke bare nærmer vi oss ny kontrakt, men vi slår faen manu i ligaen for første gang siden 1981.
Herregud så fortjent i tilegg!
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Ove

Vi spiller som oftest best mot lag som ligger høyt på tabellen og taper for ofte mot lag som Sunderland og Burnley.  Men nå har jeg trua på at vi holder oss i PL. Er altfor giret til at jeg kan gå og legge meg nå.

palle

Chelsea og ManU har vel begge klart kunststykket å ta ett poeng hver mot oss denne sesongen.
...ooo, vi vandrar saman...

flynn

raggen

e sååååååååå herlig. går ikke så defensivt til verks som vi var redd for og får betalt for det.. men vi kjører det leeds way og gjør det spennende helt ut. men denne var viktig!!!!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Gordon McUseless

Bedre følelse enn å vinne en evt cupfinale. Dette er MYE viktigere.

HåvardK

Quote from: Ove on April 13, 2026, 23:01:29Vi spiller som oftest best mot lag som ligger høyt på tabellen og taper for ofte mot lag som Sunderland og Burnley.  Men nå har jeg trua på at vi holder oss i PL. Er altfor giret til at jeg kan gå og legge meg nå.

Blir hvilepuls i 3-tida.

karaba

Grattis alle sammen. Dette var 3 viktige og veldig uventede poeng, men fytti så deilig

Sent from my iPhone using Tapatalk

HåvardK

leedslife

Tror vi går til finalen og.
Det var veldig imponerende det vi viste. Spesielt i første omgang.
Får bare håpe Rosenior står i jobben to uker til.

Cherry

Dette var stas!
Burde avgjort og satt både 3 og 4-0 etter 15 min av 2. omgang...vi gjør det jo ulidelig spennende når vi ikke klarer å drepe denne.....MEN fy f... så deilig!!

Laginnsats , displin og moral...imponerende!

GeirO

Quote from: stian on April 13, 2026, 22:57:57Tre poeng borte på Old Trafford, og Wolves i neste runde. Nå har vi muligheten til å ta et gigantsteg mot trygg plass
Fantastisk! Men det er ikke lengre sia enn 1972 vi rota bort det meste mot Wolves. Husker det altfor godt.
MOT

Hawley

Quote from: GeirO on April 13, 2026, 23:11:08
Quote from: stian on April 13, 2026, 22:57:57Tre poeng borte på Old Trafford, og Wolves i neste runde. Nå har vi muligheten til å ta et gigantsteg mot trygg plass
Fantastisk! Men det er ikke lengre sia enn 1972 vi rota bort det meste mot Wolves. Husker det altfor godt.
54 år sia det 😅

Neo

Robert

Quote from: Robert on April 13, 2026, 23:00:45Fy faen, vekket begge ungene og kona lurte på hva som skjer. Men herregud. Ikke bare nærmer vi oss ny kontrakt, men vi slår faen manu i ligaen for første gang siden 1981.
Herregud så fortjent i tilegg!

Kona kommenterte forøvrig at det er første gang hun ser meg danse siden bryllupet.

Edit: For 13 år siden altså.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM