Kamp Leeds-Wolverhampton @ Elland Road lørdag 18.4.2026 kl 1600

Started by Killa, April 15, 2026, 11:11:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TK20

Synes denne kampen er klart godkjent. Er ikke alltid så enkelt å innfri forventingene etter tiårets kamp sist.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Lucas the Kop Cat on April 18, 2026, 17:49:04Blir vel 9 min tillegg.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
10 min

Lucas the Kop Cat

Gnonto med fint løp men dessverre i feil retning.

Kato

En kamp hvor resultatet er overordnet alt annet. Skuffende prestasjon etter 2-0. Men fokuset må være at vi omtrent har berget plassen.

GaryMac

GaryMac

Quote from: GaryMac on April 18, 2026, 17:52:43Rodon kommer inn. kunne vel spart han STRAFFE!!!!
Klar felling av DCL etter pasning fra Gnonto.

Lucas the Kop Cat

Viktig at DCL scorer for selvtilliten, og det gjør han!

GaryMac

Lucas the Kop Cat

Quote from: GaryMac on April 18, 2026, 17:53:46
Quote from: GaryMac on April 18, 2026, 17:52:43Rodon kommer inn. kunne vel spart han STRAFFE!!!!
Klar felling av DCL etter pasning fra Gnonto.
Og den pasningen var perfekt med utsiden av foten.

GaryMac

GaryMac

Fantasyland

Buddy

Bare å takke og bukke for denne kampen, vi gjorde det vi trengte, var aldri trua, og denne våren bør ikke bli så stressende  :)

Buddy

Altså seks poeng på under ei uke, første seire på rad i år, umulig å være misfornøyd sjøl om andreomgangen var som å se maling tørke, men vi vant den åsså  :)

leedslife

Enkelt og greit.
Da skal det veldig mye til for at vi ikke står i divisjonen.

Da får vi prøve og karre oss til finalen.

Cherry

Deilige 3 poeng i en merkelig svak kamp, men 39 kan holde- og poengene var viktigst 👌

auren

Slutt. 3-0. En kjedelig og noe kontrollert andre omgang. Takk til Darlow med sesongens redning! Uansett; nå er vi 99 % sikra plassen i PL! Grattis folkens!!! 🤍💛💙

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hawley

Glimrende resultat, men sjelden sett en så ræva 2.omg...hva skjedde. Merket vel at det stod mye på spill. Det hadde blitt kaos på slutten hvis ikke Darlow hadde vartet opp m nok en fantastisk redning

enur

Quote from: leedslife on April 18, 2026, 18:04:53Enkelt og greit.

Ja, fryktelig mye som skal gå galt for at det skal bli nedrykk nå.
I skrivende stund er vi faktisk like nære en plass som vil gi europacupspill,
som nedrykk.

Marching on together

karaba

Deilige 3p og taper Tottenham i kveld så er det jo nesten umulig at vi ikke holder oss oppe

Sent from my iPhone using Tapatalk

leedslife

Målforskjellen til Leeds etter denne runden er mer lik de 3-4 lagene over oss på tabellen enn de under.

Tvilsom til om noen av de tre under har det som skal til og hente oss igjen tross lite med poeng for Leeds på siste kamper.

Som lag opptrer vi og langt bedre enn de under oss.

Lucas the Kop Cat

Quote from: enur on April 18, 2026, 18:09:43
Quote from: leedslife on April 18, 2026, 18:04:53Enkelt og greit.

Ja, fryktelig mye som skal gå galt for at det skal bli nedrykk nå.
I skrivende stund er vi faktisk like nære en plass som vil gi europacupspill,
som nedrykk.
Surt å tenke på de litt unødvendige poengtapene vi har hatt denne sesongen når det er så tett oppover på tabellen.

Hallgeir *

Quote from: leedslife on April 18, 2026, 18:17:50Målforskjellen til Leeds etter denne runden er mer lik de 3-4 lagene over oss på tabellen enn de under.

Tvilsom til om noen av de tre under har det som skal til og hente oss igjen tross lite med poeng for Leeds på siste kamper.

Som lag opptrer vi og langt bedre enn de under oss.

Tottenham spesielt er rake motsetningen av Leeds. Gode individualister, men spillere med 'total' mangel på lagfølelse. Det er ikke bare skader som (eventuelt) sender dem ned.
Super Leeds since 1968

leedslife

Men en kjedelig kamp.
JJ performance og mål var verdt inngangsbilletten.
To nydelige assister fra Brenden og Gnonto og.

Bromancer

Stor takk til Darlow med fantomredingen på 2-0.

auren

På mange måter var jo dette en av de mentalt vanskeligste kampene denne sesongen, men vi feide Wolves av banen den første halve omgangen og ledet fortjent 2-0. Satte på et kontrollert håndbrekk etterpå. Men ingen kan motsi at vi vant fortjent og kontrollert! Det var litt som forventet med Farke bak spakene; han får klubben til å ikke gjøre en typisk Leeds - det ville vært klassisk å feile i dag etter en utrolig 3-poenger mot Man Utd bare dager tidligere. Men han har endret mentaliteten i klubben. Her snakker vi vinnerkultur!

In Farke we trust! Fantastisk fyr!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Merker meg denne fra Farke:
DF: "Willy always important with his spark. At his best when we have lots of possession. When we're under big pressure, it could be tricky for him. Top-class human being. Can't play all of them. Noah in a good moment. Brenden unbelievable workload on the other side." #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on April 18, 2026, 20:04:02Merker meg denne fra Farke:
DF: "Willy always important with his spark. At his best when we have lots of possession. When we're under big pressure, it could be tricky for him. Top-class human being. Can't play all of them. Noah in a good moment. Brenden unbelievable workload on the other side." #lufc
Farke: "I was nervous before the game but we managed a comfortable & deserved victory. We put the right tackle in when we needed. At a crunch time and under pressure we've delivered back to back wins."
Still thinks another point may be required. #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

Da vinner vi to poeng i forhold til nedrykk denne runden. Helt greit det.

leedslife

For et program Spurs og Forest har igjen.
Skal vel mye til hvis det ikke blir en av de.