Kamp vs Tottenham @Tottenham H Stadium mandag 11.mai kl 21

Started by Asbjørn, May 07, 2026, 19:06:33

Previous topic - Next topic

Andersen, Hallgeir *, Geir fra Grimstad, NT and 19 Guests are viewing this topic.

auren

Longstaff i tverligger ned! Helt utrolig!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Joe Jordan

Quote from: Lucas the Kop Cat on May 11, 2026, 22:16:13
Quote from: GaryMac on May 11, 2026, 22:15:24
Quote from: GaryMac on May 11, 2026, 22:12:21
Quote from: Josch on May 11, 2026, 22:05:21
Quote from: lufc80 on May 11, 2026, 22:02:32
Quote from: Joe Jordan on May 11, 2026, 21:57:18Det frisparket Spurs fikk når Darlow holdt ballen i mer enn 8 sekunder. Har det blitt blåst for slikt tidligere i sesongen? Kan ikke huske å ha sett.

Tenkte noe av det samme selv..

Det er noen mektige krefter som vil beholde Tottenham i PL. Bare å følge med videre i kampen

Så ikke ...
FAEN

Skulle skrive at jeg så ikke situasjonen, men er ikke regelen at det skal gis corner, og dommeren skal vise nedtellingen de siste fem sekundene.
Var corner som ble gitt.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Mente corner ja...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

auren

Og enda en stor mulighet! Nå er vi uheldige her!

auren

Joe Jordan

Longstaff altså. To kjempemuligheter! Skulle vært innpå mye tidligere?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

auren

Da blir det vel straffe til Tottenham 13 minutter på overtid! Fy faen!

auren

Fredhans

Fy faan,nå var vi heldige🥴

Lucas the Kop Cat

Quote from: auren on May 11, 2026, 23:04:38Da blir det vel straffe til Tottenham 13 minutter på overtid! Fy faen!

auren
Tottenham supporterne Semb og Toft dømmer straffe, jeg ser at Nmecha toucher ballen.

auren

Jadda! 1-1 slutt. For et drama! Vi kjemper oss nok en gang tilbake og får poeng etter å ha ligget under og så "døde" ut. Byttene endrer kampen. Her kunne vi fint også sneket med oss 3 poeng.

MOT!

auren

TK20

Quote from: Lucas the Kop Cat on May 11, 2026, 23:05:52
Quote from: auren on May 11, 2026, 23:04:38Da blir det vel straffe til Tottenham 13 minutter på overtid! Fy faen!

auren
Tottenham supporterne Semb og Toft dømmer straffe, jeg ser at Nmecha toucher ballen.

Var jo på ball. Da er det ikke clear and obvious.

Cherry

Gode bytter, men litt sent.
Slitekamp, vi tar med oss ett fortjent poeng... igjen ;)

Lucas the Kop Cat

Ble en mye morsommere kamp enn en kanskje kunne frykte når vi bare hadde ære å spille for.

Hallgeir *

Jeg merket ingen forskjell selv om vi var klare for videre spill i PL. Akkurat like nervøst og spennende som vanlig.
Super Leeds since 1968

Hawley

Utrolig at Longstaff har spilt så lite. Akkurat det skjønner jeg ikke noe av, Farke

GeirO

Litt rart Longstaff ikke får flere sjanser. Han viste seg fram i dag...
MOT

HåvardK

Quote from: Hallgeir * on May 11, 2026, 23:15:28Jeg merket ingen forskjell selv om vi var klare for videre spill i PL. Akkurat like nervøst og spennende som vanlig.
Vi tar i hvert fall ikke en Villa. Fullt trøkk til fløyta går.

Kato

Syns Longstaff spiller for lite.

Asbjørn

14.plass nå kontra nr 16 ved tap.

Det er bare å stå på videre, Leeds.

Men vi må ha nye krefter fra start i neste. For mange som sleit i dag...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lufc80

Er mye mål og sjanseskaping i Longstaff per minutt spilt ass.. Så kan han samtidig virke litt treg på defensiven til tider. Ble en spennende andreomgang og marginer begge veier, så alt i alt kanskje et greit resultat med uavgjort - kunne vunnet, kunne tapt. Vi holder liv i nedrykkskampen i hvert fall 😉

auren

Bornauw med en dårlig involvering med det samme han kommer inn, men syntes han klarte seg meget bra på venstre stopperplass resten av kampen. Blir vel fort ham som starter mot Brighton på nasjonaldagen. Håper at Gudmundsson, Bogle og Okafor er klare igjen til den kampen. Aaronson kan fint sitte på benken.

auren

Hallgeir *

Ingen bortetap i divisjonen siden Newcastle i januar. Ikke dårlig det.
Super Leeds since 1968

TK20

Likte ikke helt at Ampadu dytta Maddison i ryggen helt uprovosert. Heldig som ikke fikk sitt andre gule der.

Myhre10

Lucas the Kop Cat

Quote from: auren on May 11, 2026, 23:21:33Bornauw med en dårlig involvering med det samme han kommer inn, men syntes han klarte seg meget bra på venstre stopperplass resten av kampen. Blir vel fort ham som starter mot Brighton på nasjonaldagen. Håper at Gudmundsson, Bogle og Okafor er klare igjen til den kampen. Aaronson kan fint sitte på benken.

auren
Blir mye bakoverpasninger for en spiller som har fått lite selvtillit av å sitte på benken, det er det eneste

Hawley

Alle innbytterne gjorde det bra. Ampadu Leeds beste, sammen med stopperene. Tanaka spilte seg opp. Justin god. Stach merkelig svak. DCL m enorm jobb og en fasit på hvordan straffe skal tas

Lucas the Kop Cat

Quote from: Hawley on May 11, 2026, 23:35:36Alle innbytterne gjorde det bra. Ampadu Leeds beste, sammen med stopperene. Tanaka spilte seg opp. Justin god. Stach merkelig svak. DCL m enorm jobb og en fasit på hvordan straffe skal tas
Han setter alle til venstre, Kinsky visste det og kastet seg før skuddet kom.

Hallgi

Quote from: Asbjørn on May 11, 2026, 23:18:3814.plass nå kontra nr 16 ved tap.

Det er bare å stå på videre, Leeds.

Men vi må ha nye krefter fra start i neste. For mange som sleit i dag...

14. plass i ligaen ser ikkje dårlig ut, og berre 5 poeng bak 9. plassen.
Med 3-4 solide signeringer i sommar kan dette laget bli veldig gledelig å følge den kommende sesongen!
ALAW (saludos del pirata)

lowfields

Quote from: TK20 on May 11, 2026, 23:26:12Likte ikke helt at Ampadu dytta Maddison i ryggen helt uprovosert. Heldig som ikke fikk sitt andre gule der.
Hadde ikke gult fra før, kun Rodon hos oss med gult idag. Kommentatorene er som vanlig helt nedsnødd - Semb ville jeg ikke ansatt som gymlærer engang - han er helt sjanseløs.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Kickthemdown

Skal vi ta steg videre som klubb så må vi kvitte oss med James og Aaronson også. Helt sjanseløse begge to.