Pre Season 2026

Started by Asbjørn, May 27, 2026, 18:30:11

Previous topic - Next topic

Cannavaro, Hawley, Lucas the Kop Cat and 34 Guests are viewing this topic.

Lucas the Kop Cat

I overkant god uttelling på innkastene til Ampadu i dag.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

auren

Jadda!!! 4-2! Kalven!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgi

Faaantastisk!! Og 2 mål på Ampadaus lange innkast🤩🤩 For et angrepsvåpen me har der!!
ALAW (saludos del pirata)

Hallgeir *

Brukbart comeback, eller?  :)
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Quote from: NT on August 02, 2026, 22:57:15Får bare håpe at ikke Trafford får kalde føtter.... På en annen side så kan vi jo glede oss til 2 omgang - svakere enn dette får vi det vel ikke ?
Tenker at Trafford fikk ekstra lyst til å spille for de hvite etter 2. omgangen.

auren

Slutt. 4-2. Game of two halves. Leeds svake i første, Lpool svake i andre. Godt å ha DCL tilbake. Vi blir et helt annet lag med ham. Aaronson svært god og får min MOM-pris. Alltid kjekt å ta en skalp i pre season, og bra for moralen å komme tilbake fra 0-2 til 4-2, selv mot en haug med ungdommer.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

rd1

"Who needs Cantona??"

Gordon McUseless

God andreomgang, men vi får vel ikke ta av enda. Det var ikke akkurat startoppstillingen til LPool i møtte i andre omgang.

GeirO

Hva skjedde i pausen? Var vel ikke bare byttene. Bestandig uendelig vakkert å slå Liverpool!!
MOT

Lucas the Kop Cat

Quote from: Gordon McUseless on Today at 00:13:15God andreomgang, men vi får vel ikke ta av enda. Det var ikke akkurat startoppstillingen til LPool i møtte i andre omgang.
Nei, men heller ikke startoppstillingen vi stilte med i første omgang.

HåvardK

Quote from: GeirO on Today at 00:17:05Hva skjedde i pausen? Var vel ikke bare byttene. Bestandig uendelig vakkert å slå Liverpool!!
[/quoteRea
Quote from: GeirO on Today at 00:17:05Hva skjedde i pausen? Var vel ikke bare byttene. Bestandig uendelig vakkert å slå Liverpool!!
Reaney?

NT

Digg å høre " I predict a riot " etter kamp, ett tegn på at våre gutter er i rute. Mye å glede seg over her, så får de som ikke hadde dagen i 1 omgang ta utfordringen og løfte seg.

Trafford ja, han kan være trygg. Solide gutter foran han !

Lucas the Kop Cat

Quote from: auren on Today at 00:12:45Slutt. 4-2. Game of two halves. Leeds svake i første, Lpool svake i andre. Godt å ha DCL tilbake. Vi blir et helt annet lag med ham. Aaronson svært god og får min MOM-pris. Alltid kjekt å ta en skalp i pre season, og bra for moralen å komme tilbake fra 0-2 til 4-2, selv mot en haug med ungdommer.

MOT!

auren
Bra for moralen til både spillere og supportere med seier mot PL-motstandere i oppkjøringen.

lufc80

A game of two halves indeed. Aaronson min MOTM. Han har en rolle å spille i dette laget fortsatt mener jeg (12 mnd igjen av kontrakt, så hvem vet hva som skjer). Interessant at vi kom ut ca 5 min etter pool til andre omgang - og med en helt annen innstilling, og med vingbackene mye høyere i banen - ble nok noen ord fra Farke der ja og det så ut som de hadde fått beskjed om å spille som om det var en kamp av betydning de siste 45. Verdt de fem punda den andreomgangen ;-)

leedslife

Dristig og melde kanskje, men tror vi vil oppleve Europa igjen i 2027.
Ikke alene på denne omgangen.
Men basert på siste årene, coren av den gruppen og resterende kjøp denne sommeren.
Liker veldig godt det jeg har sett.

Tror det igjen vil være jevnt på poeng innenfor topp 4-10. tror vi har det pushet i oss.

Hallgi

Einaste uro etter denne kampen er Gudmundsson som måtte ut;

Gudmundsson's cause for concern

The priority for Leeds in pre-season, above virtually everything else, is bringing their squad through the summer programme unscathed so Gabriel Gudmundsson prompted some cause for concern in the first half of the clash with Liverpool.

The Sweden international returned to the Leeds camp later than others after his nation's run to the round of 32 at the World Cup. However, he had to limp off in the 35th minute of this friendly.

Early in the match, the 27-year-old wing-back had contested a bouncing ball on the edge of the Liverpool area and landed heavily on his back. He required treatment and seemed to indicate he had winded himself, after rubbing the back of his head, too.

He carried on, but in the 33rd minute he sat down, off the ball, and awaited treatment, appearing to hold his right hamstring. He was replaced by Sebastiaan Bornauw and did walk off under his own steam, but looked in discomfort.

Beren Cross
ALAW (saludos del pirata)

Reaney

Noen som vet om disse kampene er en slags "tournement"?
Uansett er det morsomt å oppsummere etter kveldens herlige seier.

I tilfelle er tabellen som følger
1 Leeds United   3 2-0-1 7-6 6p.
2 L.pool              3 2-0-1 7-6 6p.
3 Wrexham        3 1-0-2 3-4 3p.
4 Sunderland     3 1-0-2 3-5 3p.

Hvis innbyrdes oppgjør teller går Sunderland forbi Wrexham.
Mulig Leeds og L.pool deler førsteplassen. Men Leeds bør være foran på innbyrdes oppgjør.

Asbjørn

Quote from: Reaney on Today at 00:37:36Noen som vet om disse kampene er en slags "tournement"?
Uansett er det morsomt å oppsummere etter kveldens herlige seier.

I tilfelle er tabellen som følger
1 Leeds United   3 2-0-1 7-6 6p.
2 Loserpool        3 2-0-1 7-6 6p.
3 Wrexham        3 1-0-2 3-4 3p.
4 Sunderland     3 1-0-2 3-5 3p.

Hvis innbyrdes oppgjør teller går Sunderland forbi Wrexham.
Mulig Leeds og Looserpool deler førsteplassen. Men Leeds bør være foran på innbyrdes oppgjør.

Bryn Law hadde visst underveis uttalt at han trodde Leeds trengte ett mål til. Men ja det var visst en slags turnering.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Leeds målforskjell er 7-5. Da er jo saken klar  :)
Må bli pokal av sånt vel?

GeirO

Håper premien er 50 mill. pund...
MOT