EFL Cup 3.runde: Nottingham-Leeds tirsdag 25.8.26 kl 21

Started by Asbjørn, August 23, 2026, 12:02:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Kato

Lucas the Kop Cat

Rotemål etter dårlig Ampadu-kast. Like før Forest-spiller med kvelertak på Rodon uten å bli straffet.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

auren

Trolig Justin som krediteres scoringen. Eller kan det være Nmecha?

Edit: Selvmål av Williams. Kjipt...

auren

Lucas the Kop Cat

Nesten så en må synes synd på Glasner

HåvardK

JJ med nok et mål. Lurer på om han noen gang blir betraktet som noe annet enn en vikar?

Lucas the Kop Cat

Quote from: auren on August 25, 2026, 22:34:00Trolig Justin som krediteres scoringen. Eller kan det være Nmecha?

auren
Own Goal ser det ut til som blir kreditert.

Milou

Eg syns Tanaka har vore blant våre beste i dag. Gode defensive involveringer og gode pasningar. Han gjer av og til samme feil som han gjorde ein del av i fjor, der han mistar ballen fordi han trur han har betre tid enn han faktisk har. Men det er andre i laget som har hatt farlegare ballmist enn han i dag.

auren

Vår neste motstander, Brentford, er i kalasform. Leder hele 6-1 borte mot Birmingham. Sterkt!

auren

auren

DCL får de siste minuttene for Nmecha. Har gjort jobben ganske så bra som enslig spiss.

auren

auren

Vi bytter oss bare sterkere og sterkere. Bør hale i land denne seieren!

auren

Kato

James Justin blir bare bedre og bedre. Unsung hero.

Cherry

Kato

Det er spinnvilt å se James Trafford tre ballen gjennom midtbaneleddet til Forest.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Lucas the Kop Cat on August 25, 2026, 22:35:42
Quote from: auren on August 25, 2026, 22:34:00Trolig Justin som krediteres scoringen. Eller kan det være Nmecha?

auren
Own Goal ser det ut til som blir kreditert.

James Justin blir det visst til slutt.

Hallgeir *

Quote from: Kato on August 25, 2026, 22:41:06James Justin blir bare bedre og bedre. Unsung hero.

Og blir til slutt kreditert skåringen.
Super Leeds since 1968

Kickthemdown

Quote from: Kato on August 25, 2026, 22:41:06James Justin blir bare bedre og bedre. Unsung hero.
Å nå fikk han målet kreditert

Lucas the Kop Cat

Ikke kun godt forsvarsspill som gjør at vi har holdt nullen, også en smule dårlig avslutningsegenskaper fra Forest.

TK20

Aaronson har sett bra ut til nå i sesongen.

Cherry

Jeg liker presset vårt, vi virker utrolig bra trent- mange holder 90'.
Vi ser bra ut bakover, Rodon nå den minst ballsikre- mens Tarik og nye Elvedi er rett og slett kvalitet.
Litt mer alternativ på fremover- så har vi en meget god tropp ( reserve keeper kommer nok inn uansett).

Dylan

Dette synes jeg var en imponerende forestilling av oss, borte mot Forest!! Litt skuffa over Tanaka og Longstaff, synes James var positiv. Forsvaret er imponerende, keeperen enestående.

auren

JADDA! Slutt. 2-0. En imponerende andreomgang av Leeds. Vinner fullt fortjent. Fanden så solide vi ser ut om dagen! Dette kan bli en hyggelig sesong!!

Grattis folkens!

MOT!

auren

stian

Nok en gang vipper vi en forholdsvis jevn kamp i vår favør. Denne gangen synes jeg imidlertid vi var et bra knepp bedre enn Forest. Holder nullen borte nok en gang.

Jeg lurer på om vi har lagt til et par nye dimensjoner i spillet fra i fjor.

1. Vi er rett og slett bra defensivt. Vi har kjøpt kvalitet, og det vises.

2. Jeg synes vi er bedre på små flater. Det virker som det er en trygghet i å tørre å holde på ballen også i trengte situasjoner.

3. Frispillingen bakfra ser veldig trygg ut. Vi kommer til å møte mer aggressivt press enn det Forest har bydd på, men det ser veldig bra ut.

Får vi litt mer kvalitet og presisjon på den siste tredelen så er vi skikkelig gode!

GeirO

Vi er da ganske gode. Hvor lenge holder vi nullen ?
MOT

HåvardK

Quote from: Lucas the Kop Cat on August 25, 2026, 22:48:38Ikke kun godt forsvarsspill som gjør at vi har holdt nullen, også en smule dårlig avslutningsegenskaper fra Forest.

[/quoteUe
Quote from: Lucas the Kop Cat on August 25, 2026, 22:48:38Ikke kun godt forsvarsspill som gjør at vi har holdt nullen, også en smule dårlig avslutningsegenskaper fra Forest.

Uenig. Hva hadde de av sjanser?

palle

Lovende start på sesongen!
Tror det er flere lag som skal slite med oss fremover!

Bring on the bees!
...ooo, vi vandrar saman...

Hawley

Vi ser veldig solide ut for tiden og m god selvtillit. Tror mange skal slite m å bryte oss ned

Kato

Quote from: GeirO on August 25, 2026, 22:55:42Vi er da ganske gode. Hvor lenge holder vi nullen ?

Det blir ikke enkelt å score på dette laget.

Cannavaro

Sterk kamp av Leeds dette. Gode i forsvar og midtbanen med Ampadu, Tanaka og Stach når han kom inn kontrollerte. Trafford er en gull signering ! To smultringer på City Ground på 4 dager, flott start på sesongen, vi ser bra ut...hadde vært digg med noen offensive signeringer nå...
MFLU - Miracles For Leeds United